Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti uskoo, että O. Saarelan näpistys oli vain unohdus?

Vierailija
27.01.2007 |

Faktaa:

Herra oli jo siirtänyt peitteet toiseen paikkaan ja meni hakemaan ne muut ostokset maksettuaan.

Herra on jäänyt kaksi kertaa kiinni bensavarkaudesta.

Herra on saanut kaksi rattijuopumustuomiota (toisen autolla ja toisen prätkällä)

Kaikki tämä on tapahtunut muutaman vuoden sisällä...

Minä en usko vahinkoon.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en uskaltais kaikkein värikkäimpiä adjektiiveja vetäistä tähän tuntematta miestä muuten kuin lehtijuttujen perusteella. Onhan se usein niin, että ei savua ilman tulta, mutta mutta...

Vierailija
22/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo... Aika kova rangaistus tuosta rikkeestä. Aika moni miehen- ja naisenpuolikaskin ei saisi päästä ulos jos tuolla perusteella tuomitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tarkoitus oli kritisoida tuota törttöilyjen kuittailemista " oppivuosilla" . Olen sitä mieltä, että tuon ikäisenä pitäisi olla jo oppivuodet eletty, kun kyse on näinkin yksinkertaisesta asiasta kuin kaupassakäynti.

Vierailija:

joopa joo... Aika kova rangaistus tuosta rikkeestä. Aika moni miehen- ja naisenpuolikaskin ei saisi päästä ulos jos tuolla perusteella tuomitaan.

Vierailija
24/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin kävi juuri viime kuussa jouluostoksilla niin että maksoimme ostoksemme ja kärräsimme ostokset autolle, niin huomasimme että kärryissä roikkui henkarissa vauvalle body jonka unohdimme maksaa. Eikä muuten menty takaisin maksamaan vaikka täysin vahinko se olikin.

Vierailija
25/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara on jäänyt maksamatta. Kahdesti käynyt näin (tikkari + jauhelihapaketti, joten ei isoja unohduksia...).

Pienissä teoissa punnitaan ihmisten moraali. Jos on kahdesti jäänyt kiinni rattijuoppoudesta, se kertoo hyvin paljon ihmisestä.

Olli on aina vaikuttanut hivenenen slimelta ja huijarilta, ei mitenkään miellyttävältä tyypiltä. Tanja taas on valinnut sellaisen miehen puolisokseeen, kertoo jotain hänestäkin!

Vierailija
26/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla joku pieni kaappikleptomaani.

Pöllihän se Winona Ryderkin vaikka ei todella ollut valuutasta puutetta.

Vierailija
27/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainnut niitä lainata. Käynti helmetissä varmisti asian. No, ne palautin ihan asillisesti. Sen sijaan paria dvd:tä jotka jäi käteen anttilassa käydessäni en ole käynyt maksamassa, ainakaan.

Minä en tiedä mitä te teette työksenne, mutta itse olen työssä joka vie mukanaan (tutkija) ja päässä raksuttaa intensiivisinä aikoina se duuni eikä ympäröivä todellisuus. Jälkeenpäin saattaa olla että elämässä on viikkoja joista ei muista muuta kuin se työprosessiin, vaikka pakosti on jutellut lasten ja miehen kanssa. Surullista, mutta se vaan menee niin.

Vierailija
28/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sillä varjolla ota itselleni erivapauksia. Saarelan tilanteessa olisin nöyrää poikaa.

Vierailija
29/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele Saarelan myöhempää raivoamista kuitenkaan, mutta täysin järjetöntä väittää että noin ei voisi käydä.

Pidän sääntöjä arvossa ja pyrin kunnollisuuteen, mutta ymmärrän että virheettömyytä ei ole olemassa.

Vierailija
30/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauppojen rempat ja trendikäs sisustaminen siten että yhden kassalinjan sijaan on useita maksupisteitä, sekottaa ainakin mua että mihin voin maksaa ja koska olen huomaamattani vaeltanut jo toisen kaupan puolelle. En tiedä Anttilasta, mutta selkeä kassalinjasto kuten vaikk Prismassa, niiin ei voi ainakaan väittää että vahingossa käveli ohi.

Vierailija
31/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko hänellä ne kainalossa kun maksoi muut? Vai miten se niin isot ostokset unohtaa maksaa? Ymmärrän, jos jokin pieni tavara unohtuu kärryn pohjalle, mutta noin isot ostokset.. en ymmärrä.. en.. ehkä olen tavallista tollompi ;)

Vierailija
32/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei päiväpeitteet pois osastolta, lähemmäs kassoja. Kävi tekemässä muut ostokset ja maksamassa ne kassoilla. Tämän jälkeen haki päiväpeitteet ja käveli niiden kanssa maksamatta ulos.

Vierailija
33/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä kukaan ei voi häntä varkaaksi syyttää.

Vierailija
34/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kahta päiväpeittoa jotka haki myöhemmin myymälästä!

Vierailija
35/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tämä vauvan body-tyyppi ja se, joka sanoi jättäneensä dvd:t maksamatta. Varkaitahan te olette, jos ette ole palauttaneet/palanneet maksamaan näitä unohduksianne. Hävettää tuollaiset ihmiset.), joten onko se nyt niin mahdotonta että Olli Saarelakin olisi yrittänyt. Varmaan mietti, ettei kukaan uskalla hänelle mitään sanoa, onhan hän ministerin mies:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä