Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti uskoo, että O. Saarelan näpistys oli vain unohdus?

Vierailija
27.01.2007 |

Faktaa:

Herra oli jo siirtänyt peitteet toiseen paikkaan ja meni hakemaan ne muut ostokset maksettuaan.

Herra on jäänyt kaksi kertaa kiinni bensavarkaudesta.

Herra on saanut kaksi rattijuopumustuomiota (toisen autolla ja toisen prätkällä)

Kaikki tämä on tapahtunut muutaman vuoden sisällä...

Minä en usko vahinkoon.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt vartijana ja myymäläetsivänä, ja aika paljon on ihmisiä jotka unohtavat maksaa jotain.

On itsellänikin jäänyt kärryn pohjaan milloin mitäkin ja olen sen huomannut vasta parkkihallissa.

Vahinkoja sattuu.

Vierailija
2/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, kun taas tuli vedetyksi mukaan bensavarkaudet ja rattijuoppudet.

Kieltämättä ihmetyttää, miten tuollaisia kömmähdyksiä sattuu tyypille koko ajan. Ja paljonko on niitä, jotka eivät paljastu... ?

Mutta eniten ärsyttää, ettei ota vastuuta, vaan nyt on raivona, kun perhekin vedetään mukaan ja syytöksiä satelee, vaikka hän vain oli hajamielinen. Ja vaimokin virnistelee vaan, että oppivuodet ja koulutusta kauppa-asiointiin, heh heh.

Laki on laki, ministerin perheellekin. Jos on tehnyt näpistyksen, vaikka ' vahingossakin' , niin silloin ollaan nöyriä ja noloja, ei raivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirretään tavara lähelle kassoja ja maksetaan muut, pienemmät ja halvemmat ostokset. Sitten haetaan ne isot ja kävellään ulos. Kuvitellaan, että kassat ja vartijat kuvittelevat, että olet maksanut myös isot ostokset jo aiemmin.

Terveisin, kaupantäti =)

Vierailija
4/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtävän Suuren Taiteilijan syviä mietteitä. Onko tuollaisen ihmisen esim syytä ajaa autolla, jos on kerran noin ajatuksissaan?

Vierailija
5/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut uskovat helpommin unohdus-selityksen kun jättää maksamatta isot tavarat. Kyseiseen tapaukseen en osaa ottaa kantaa, kun en edes ole lukenut juttujakaan, mutta yleensä varkaat ovat hyviä keksimään uskottavia selityksiä, yleensä selitykset ovat hyökkääviä. Kleptomaanin ystävänä on sen huomannut.

Vierailija
6/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla unohdus verukkeellahan Suomessa ei tapahtuisi ikinä yhtään näpistystä tai varastamista. Taitaa tämä julkisuusarvo tehdä Saarelasta eriarvoisen henkilön jonka " unohdukset" voidaan painaa villaisella.

Vierailija
7/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä tajuta, että oma moka, ja siitä turha hiiltyä.

Hajamielinen saattaa olla itse kukin, mutta luulisi siinä vaiheessa heräävän, kun niitä nostelee, että ei ole niitä maksanut... ja jos ei, niin pahempi homma. Personal traineri kaupankäynnin avustajaksi olisi sitten varmaan tarpeen...

Vierailija
8/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitten varmaan tehty joko ylimielisyydestä tai kleptomaniasta, tuskin hän nälkäänsä varasti.

Minusta julkisen uskottavuuden vuoksi asiassa olisi pitänyt menetellä kuten muidenkin kohdalla. Todennäköisesti Anttilan linja on ilmoittaa kaikki varkaudet poliisille.

Vierailija
9/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun en soittanut itse Seiskaan, joku soitti ja sai 1000 e tai ylikin...

Vierailija
10/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista hajamielisyyttä. Oli miten oli, niin voi lapsiparkoja kun hekin varmasti joutuvat näitä lööppejä selittelemään.

Vierailija
11/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietä miksi Anttila perui rikosilmoituksen Saarelasta....

Vierailija
12/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuollaisen summan ollessa kyseessä sen huomaa kun kassa sanoo loppusumman.

Ja jännä juttu, että unohtaa maksaa mutta muistaa ottaa ne mukaansa...

Vierailija
13/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen työskennellyt vartijana ja myymäläetsivänä, ja aika paljon on ihmisiä jotka unohtavat maksaa jotain.

On itsellänikin jäänyt kärryn pohjaan milloin mitäkin ja olen sen huomannut vasta parkkihallissa.

Vahinkoja sattuu.

Vierailija
14/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. tapaus jossa 80-vuotias pappa sai sakot kun tulitikkuaski unohtui maksaa. melkoista tasa-arvoa että julkisuuden henkilö pääsee vähemmällä.

Vierailija
15/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toi Saarelakin Kurosen ohella demarien vaaliase kurmoottaa Keskustaa?

:DD

Vierailija
16/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei ole kehdannut myöntää rva Saarelalle. Tanja on huikunnut aamulla, että " käys Olli hakemassa Anttilasta pari päiväpeitettä" . Jätkällä ei ollut pokkaa pyytää rahaa ja sortui sitten näin epätoivoiseen tekoon.

Vierailija
17/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän oli kova kiire, kävi hakemassa tavaraa ja latoi vähitellen kassalle ja sitten unohti maksaa.

Tuskin joku Tanja Saarelan mies ottaisi tietoisen riskin ja syyllistyisi myymälävarkauteen, kun tietää sen olevan heti lööpeissä.

Ihmetyttää, että tästä tapauksesta on tehty julkinen. Eikö julkkiksellakin ole oikeus suojaan.

Vierailija
18/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Faktaa:

- -

Herra on saanut kaksi rattijuopumustuomiota (toisen autolla ja toisen prätkällä)

Kaikki tämä on tapahtunut muutaman vuoden sisällä...

Minä en usko vahinkoon.

Ihan oikeesti.... Tanja Saarela on joka päivä enemmän ja enemmän mun idoli, sen verran lokaa se nainen joutuu kestämään. Onneksi mun miehen törttöilyt eivät vaikuta mun uraani.

Vierailija
19/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten hyviäkin luonteenpiirteitä löytyy.

Vierailija
20/35 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin leuhka, ettei usko itseään koskevan samat säännöt kuin muita. Jos tuon ikäinen äijä vielä elelee " oppivuosiaan" , niin eihän sitä pitäs ulos päästääkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän