Jos lasu tulisi _nyt_ ovellesi
minkälaisia huomioita he tekisivät kodistanne ja perheenjäsenistänne?
Kommentit (28)
Kaksi viisikymppistä aikuista juuri siivotussa kodissa menossa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että vihdoinkin ja lähtisin sijoitukseen jättäen 21 -vuotiaan ja 19 vuotiaan pesemään omat pyykkinsä.
I love this
Soittaisin poliisit koska epäilisin valesossuiksi. Pojat asuu vielä kotona. Nuorin on 20-vuotias.
En tunne ketään Lasua, Nasu on tuttu jätkä. Tarjoisin oluen.
Voisivat aloottaa kertomalla minulle lapsestani lisää kun en ole aiemmin tiennut olevani isä. - Olsin syvästi järkyttynyt, jos saisin tietää olevani isä tällä tavoin. Olen kuitenkin -koputtaa puuta- hiolehtinut ehkäisystäni aina, enkä odottanut että se jotenkin olisi naisen vastuulla. - Onneksi kaikki seksikumppanini ovat ns. täyspäisiä ja hyvin miellyttäviä naisia (ei heitä kovin montaa ole), joten lapsellani on sitten uskoakseni ainakin miellyttävä äiti.,,,
Tuliskohan ne ton mun uuden ukon vuoksi kun se on huomattavasti mua nuorempi. On se kyl jo ihan keski-ikäinen mies, mut...
Ihmettelisin erittäin paljon miksi tulisivat tänne koska mun kanssa asuva ainoa lapseni on jo 20v.
Perheen äiti tulisi vähissä vaatteissa ovelle ja sanoisi, että ei ota vastaan yllätysvieraita. Kehottaisi soittamaan tapaamisajan varaamisesta.