Jos lasu tulisi _nyt_ ovellesi
minkälaisia huomioita he tekisivät kodistanne ja perheenjäsenistänne?
Kommentit (28)
Olisivat vähän myöhässä, lapsi päivystää just akuutin päivystyksessä ja on kohta 30v, kerran kyllä käytti alaikäisenä alkoholia niin, että jäi kiinni, että sitä varmaan tulisivat keskustelemaan 😂
Varmaan sellaisen huomion, että nyt tuli väärä osoite. Minulla ei ole lapsia.
Varmaan ihan samat kuin pari viikkoa sitten, kun viimeksi kävivät.
Uusi omakotitalo, hoidettu piha, noh verhot olen vaihtanut ja noita leikkokukkia ei ollut pöydällä viimeksi.
N38
Huomioisivat että ovat väärällä ovella. Olen lapseton sinkku.
Aika heikkoa olisi, kun ei ole lastakaan. Vatsa ei ole raskaus, vaan pieni ylipaino.
Ihmettelisin kovasti miksi tuli kun lapseni ovat jo aikuisia. Toki minä sille teekupillisen tarjoaisin ja ruisleipää juustolla ja kurkulla. Ei nyt satu mitään makeaa tarjottavaa olevan kaapeissa.
Pippelin voisin näyttää, muita pikkuisia kun tässä ruokakunnassa ei olekaan
Havaitsisivat, että lapsi on täysi-ikäinen, ja ovat väärässä paikassa.
Keikistäisin lasun petiin niin saisi itse itselleen jotain suojeltavaa.
Jos haluaisi meikäläisen aikuiset lapset nähdä niin sitten tulee kallis reissu kun joutuu lähtemään kauas ulkomaille :D.
Sanoisin että vihdoinkin ja lähtisin sijoitukseen jättäen 21 -vuotiaan ja 19 vuotiaan pesemään omat pyykkinsä.
Koti, perussiisti. Vanhemmat asiallisen oloisia. Perheen lapsista kotona vain yksi, hänellä kavereita kylässä, pelaavat tietokoneella. Teini juttelee rennosti vanhempiensa kanssa, samoin hänen kavereilla vaikuttaa olevan hyvät ja läheiset välit perheeseen. Isä kertoo lähtevänsä kohta hakemaan nuorimman lapsen sovitusti kaverin luota. Keskimmäisellä kotiintuloaika klo9, vanhemmat kertovat sitä hyvin noudattavan. Allekirjoittaneella ei herää huolta perheen lasten tilanteesta.
(Pari lasua takana teinin törttöilyjen takia aiemmin, noin ne suunnilleen raportoi)
Yhdentekevää kun ei ole lapsia, eikä ole koskaan tulossakaan.
Jaa,jos joku kissastani lasun tekisi.Nostaisin kissan heidän sylkkyyn, että voisivat tarkastaa kissani voinnin henkilökohtaisesti.
Olisin hieman ihmeissäni, kun nuorimmainenkin lapsi on jo 18 vuotta täyttänyt.
Varmaan tulis sanomista että toi teini vaan lähinnä pelaa. Mutta muuten tuskin olisi mitään valittamista mistään. Muut kolme on jo aikuisia ja opiskelemassa hyviin ammatteihin.
Ehkä ne tulisivat, koska joku olisi ilmoittanut, että olen lapsen tasolla. Ehkä minut nyt suojeltaisiin, eikä tarvitsisi mennä huomenna töihin.
Kysyisivät mitä kuuluu ja mahdollisesti pyytäisivät keittämään kahvit. Kyselisivät miten loma sujunut ja onko lomareissua suunnitteilla. Jauhaisime kahvin lomassa kollegiaalisia asioita.
Varmaan kattelisivat että kissa hirveän nälissään kun on vasta pari tuntia sitten syönyt.
Mistä sen tietää. Sanoisin että on aika myöhässä taas kyttäämässä. 5 vuotta taukoa ollut. Lapsi on muutamaa päivää vaille 18v ja minun puolesta voi hakea sen pois niin pääsen viettämään kesälomaa.