Miksi ranskalaiset, italialaiset, kreikkalaiset jne. on niin hienostuneita ja me ei?
Kommentit (86)
Koska suomalaiset häpeävät itseään. Ap on hyvä esimerkki. Muualla osataan arvostaa omaa kulttuuria ja olla siitä jopa ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset hienostuneita? HAHAHA - salli mun nauraa. Karvaranne puvussa on kuitenkin vain, ... noh ..., karvaranne puvussa.
Mikäs kalju punakka kaljamaha siellä kirjoittelee. Lähtikö exäsi kreikkalaismiehen matkaan?
Jaahas. Siellä siis eukko, jolla tikkujalat, kaksi mahaa, tissit selässä ja kreikkalainen mies. Tukehdu fetakuutiohisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset hienostuneita? HAHAHA - salli mun nauraa. Karvaranne puvussa on kuitenkin vain, ... noh ..., karvaranne puvussa.
Mikäs kalju punakka kaljamaha siellä kirjoittelee. Lähtikö exäsi kreikkalaismiehen matkaan?
Kyllä, kaljun kaljamahaisen kreikkalaisen matkaan joka oli kaiken lisäksi myös köyhä
Heillä on takanaan pitkä perinne. Täällä hiihdettiin vielä metsissä, kun siellä jo rakensivat kaupunkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Siellä siis eukko, jolla tikkujalat, kaksi mahaa, tissit selässä ja kreikkalainen mies. Tukehdu fetakuutiohisi.
Olen 44 ja mua luultiin vasta 27-vuotiaaksi. En ole ylipainoinen eikä mulla ole kreikkalaista miestä vaan ihana italiaano :) Voin siis tukehtua vaikka johonkin herkulliseen pasta-annokseen, joita mies aina tehtailee.
Tuota mitä sisältää "hienoistuneisuus"? Joo, kyllähän siis Suomessa on töykeitä ihmisiä ja alkoholi tekee ihmisistä apinoita, mutta en sanoisi että noissa aloittajan mainitsemissa maissa ollaan hienostuneempia. Olen asunut Italiassa, ja nyt työkavereina on paljon ranskalaisia ja italialaisia. Ranskalaiset osaavat olla käytökseltään todella töykeitä, se tuntuu olevan kansalaispiirre - ei siis vain pariisilaisten. Ranskalaiset myös tulevat iholle kiinni sanomaan kaikenlaisia töykeyksiä (vaikka ulkonäöstä tms. joka voi oikeasti satuttaa) mitään hienovaraista etäisyyttä ei ole. Italiassa varsinkin naisille saatetaan olla ja sanoa todella röyhkeästi. Monesti tuli mieleen, että suomessa sellaisia asioita ei sanottaisi ainakaan selvinpäin (ei se kännissä oleminen siis tee siitä hyväksyttävämpää), ja näin käy useasti ihan normitilanteissa (et vaikka ymmärrä jtn, niin heti ollaan haukkumassa tyhmäksi lehmäksi). Italiassa myös naisiin kohdistuva väkivalta niin kotona kuin sen ulkopuolellakin on todella yleistä. Myös asiakaspalvelu saattaa olla todella töykeää monessa maassa verrattuna Suomeen. Kyllä juntteja löytyy jokaisesta maasta.
Eri arvot. Me ei olla niin pinnallisia. Tärkeämpää, mitä on korvien välissä, tai sydämessä. Ei se, miltä näyttää, tai mille haisee.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö iltasanomissa sen kommentin kun joku ulkkis oli ihmetellyt kun vauvan kakkapyllyä pestään Suomessa lavuaarissa.
Ootteko koskaan miettineet miten ällöttävää se on. Muissa maissa noin ei tehdä. Epähygieenistä ja ällöttävää. Barbaarista olisi Briteissä.
No, ainakin bakteerineurootikkoja on täällä enemmän kuin muissa maissa. Siellä ei oo niin tarkkaa.
No eikä ole. Elämää on Instagramin ja Pariisin hienostoalueiden ulkopuolellakin. Mene johonkin pikkukylään, niin ihan tavallisia tallaajia siellä ollaan.
Ylhäisö asui Versaillen linnassa, kävi verhon takana "vessassa" ja yritti poistaa p:n hajun parfyymeillä. Olipa hienoa. Ludvic 14. peseytyi vissiin kaksi kertaa elämänsä aikana. Sauna on sentään sauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 44 ja mua luultiin vasta 27-vuotiaaksi. En ole ylipainoinen eikä mulla ole kreikkalaista miestä vaan ihana italiaano :) Voin siis tukehtua vaikka johonkin herkulliseen pasta-annokseen, joita mies aina tehtailee.
Kivat sinulle, mutta tämän kirjoituksen perusteella kuulostat lähinnä potentiaaliselta sketsihahmolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikan kulttuuri on tuhansia vuosia vanha, meidän hädin tuskin 100v
No ilmankos eläkkeitä makseltiin näille kuolleille esi-isille. Varsinainen demokratian tyyssija.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen on jotenkin aina vähän ahdistunut. Iloon, suruun, kaikkeen alkoholia. Sitä käytetään kun ei olla sinuja itsensä kanssa. Ei uskalleta olla niiden oikeiden tunteiden kanssa tai osata ilmaista niitä. Nolottaa laulaminen, tanssiminen selvinpäin. Ei se ole normaalia. Kyllä muualla maailmassa ihmiset pystyvät tehdä asioita ilman "rohkaisua".
Aina sama virsi. Kyllä brasseiltakin samba loppuisi kun koko pimeä sydäntalvi raapisi jäätä auton tuulilasista.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomalainen nainen menee Etelä-Eurooppaan, niin siellä miehet sekoaa "eteerisen pohjolan jumalattaren" edessä.
Kaikki käytännössä haukkuvat omanmaalaisiaan ja eksotisoivat muunmaalaisia. Sama minne menet.
Ehkä "sekosivat" joskus 1970- luvulla, mutta eivät enää!
Siellä on aivan superjuntteja ihmisiä pilvin pimein. Ei todellakaan parempaa. Myös rumia pieniä pallomahoja riittää kun katselee ympärilleen. Parempi ulkonäkökin on myytti. Ne on kaikki ihan tusinakamaa suomalaisiin geeneihin verrattuna. Meillä on harvinaiset geenit. Niillä on samaa kuin sadoilla miljoonilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin varmaan. Onko hienompaa olla lihava ja vanhan näköinen 27 vuotias vai lihava ja vanhan näköinen 44 vuotias, sitä en tiedä. Tarvitaan varmasti kreikkalainen kertomaan.
Juntit on juntteja ja ääliöt on ääliöitä riippumatta siitä mitä kieltä he puhuvat tai missä maassa ne asuu.
Ei ne ole sivistyneitä vaan flegmaattisia löysäilijöitä ja jaarittelijoita. Eihän niistä ole edes nylkemään jänistä yksin pimeässä. Sellaiset opetetaan suomalaisille lapsille jo 10-vuotiaina!
Ne olivat eri porukkaa kuin stavrokset, jotka tulivat kansainvaelluksen seurauksena.