Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ranskalaiset, italialaiset, kreikkalaiset jne. on niin hienostuneita ja me ei?

Vierailija
26.05.2024 |

Ollaan täysiä metsäläisiä

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaisilla on paksu karvoitus, toisin kuin suomalaisilla.

On muuten järisyttävä ero HIUKSISSA suomalaisten ja espanjalaisten/portugalilaisten/kreikkalaisten/italialaisten välillä. En oikeasti ollut huomannut sitä, ennenkuin sain ko. maista työkavereita, joiden kanssa olin oikeasti päiväkausia tekemisissä.

Vierailija
22/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on saastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siksi että me ollaan kasvettu harvassa, keskellä metsää ja muut ihmispaljoudessa sivistyksen syntysijoilla.

Ankaraa luontoa vastaan kamppailun takia me ollaan jalostuttu muita älykkäämmiksi, kun muut on jalostuneet meitä viisaammiksi ja sosiaalisemmiksi.

Suomalaiset selviytyvät, siinä missä muut elävät.

Vierailija
24/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse mistään hienostuneisuudesta, vaan suomalaisten kateudesta ja heikosta itsetunnosta. Aina suomalaiset kokee muut jotenkin paremmiksi.

Vierailija
25/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisilla on pidempi historia, siksi. 

Ilmiö on kyllä todellinen.

Vierailija
26/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä Suomessa kuuluisat makkaraperunat. Huipputason ruokakulttuuri mistä voi olla ylpeä. 

Vierailija
27/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö iltasanomissa sen kommentin kun joku ulkkis oli ihmetellyt kun vauvan kakkapyllyä pestään Suomessa lavuaarissa.

Ootteko koskaan miettineet miten ällöttävää se on. Muissa maissa noin ei tehdä. Epähygieenistä ja ällöttävää. Barbaarista olisi Briteissä.

Vierailija
28/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä on hyvä paikka olla. Kannattaa mennä sinne hengittelemään ja kuuntelemaan luonnon ääniä, eikä miettiä miten jossain muualla on erilaista.

Vierailija
29/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten järisyttävä ero HIUKSISSA suomalaisten ja espanjalaisten/portugalilaisten/kreikkalaisten/italialaisten välillä. En oikeasti ollut huomannut sitä, ennenkuin sain ko. maista työkavereita, joiden kanssa olin oikeasti päiväkausia tekemisissä.

Mitä itse olen havainnut niin suomalaiset hiukset ovat ohuimmat mitä olen nähnyt keskimäärin missään.

Vierailija
30/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olen itse ainakin tavannut kohteliaita suomalaisia. Olisiko niin, että niin metsä vastaa...

Vierailija
31/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näittekö iltasanomissa sen kommentin kun joku ulkkis oli ihmetellyt kun vauvan kakkapyllyä pestään Suomessa lavuaarissa.

Ootteko koskaan miettineet miten ällöttävää se on. Muissa maissa noin ei tehdä. Epähygieenistä ja ällöttävää. Barbaarista olisi Briteissä.

-Englannissahan pyllyä ei voi pestä juoksevan veden alla lavuaarissa kun heillä on vieläkin kylmä- ja kuumavesihanat erikseen.Varsinaisia persjuntteja.

Vierailija
32/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joskus muuallakin kuin turistipaikoissa. Juntteja löytyy joka maasta, aivan turhaa madella huonoitsetuntoisena. Suomi on lyhyessä ajassa kehittynyt eteenpäin,  näistä vanhoista kulttuurivaltioista ei aina samaa voi sanoa. Pinnallista hienostuneisuutta, teatteria 

Vierailija
33/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä olen itse ainakin tavannut kohteliaita suomalaisia. Olisiko niin, että niin metsä vastaa...

Missä? Unessa?

Vierailija
34/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on jotenkin aina vähän ahdistunut. Iloon, suruun, kaikkeen alkoholia. Sitä käytetään kun ei olla sinuja itsensä kanssa. Ei uskalleta olla niiden oikeiden tunteiden kanssa tai osata ilmaista niitä. Nolottaa laulaminen, tanssiminen selvinpäin. Ei se ole normaalia. Kyllä muualla maailmassa ihmiset pystyvät tehdä asioita ilman "rohkaisua". 

Vierailija
35/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen havainnut niin suomalaiset hiukset ovat ohuimmat mitä olen nähnyt keskimäärin missään.

-Näistä lausunnosta johtuen tunnen itseni nyt suomalaisena niiiiiin huonoksi ihmiseksi.

Vierailija
36/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy joskus muuallakin kuin turistipaikoissa. Juntteja löytyy joka maasta, aivan turhaa madella huonoitsetuntoisena. Suomi on lyhyessä ajassa kehittynyt eteenpäin,  näistä vanhoista kulttuurivaltioista ei aina samaa voi sanoa. Pinnallista hienostuneisuutta, teatteria 

Juuri näin! Ulkomaalaiset on pinnallisia, vain suomalaiset on aitoja.ihana myytti

Vierailija
37/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset hienostuneita? HAHAHA - salli mun nauraa. Karvaranne puvussa on kuitenkin vain, ... noh ..., karvaranne puvussa.

Vierailija
38/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Englannissahan pyllyä ei voi pestä juoksevan veden alla lavuaarissa kun heillä on vieläkin kylmä- ja kuumavesihanat erikseen.Varsinaisia persjuntteja.

No ei ole :D milloin olet viimeksi käynyt. Kyllä nykyään vesihanoihin asennetaan se mixer asunnoissa. Ehkä johonkin pubin vessoihin ei.

Vierailija
39/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalaiset hienostuneita? HAHAHA - salli mun nauraa. Karvaranne puvussa on kuitenkin vain, ... noh ..., karvaranne puvussa.

Kreikan kulttuuri on tuhansia vuosia vanha, meidän hädin tuskin 100v

Vierailija
40/86 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs kalju punakka kaljamaha siellä kirjoittelee. Lähtikö exäsi kreikkalaismiehen matkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä