Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla oikeasti miestä ikävä kun tämä on pois kotoa?

Vierailija
26.05.2024 |

Tästä on joskus kavereiden kanssa puhuttu ja naureskeltu asialle, että kun mies on reissussa ja muija soittaa tai laittaa viestiä kertoen kuinka ikävä vaivaa. Miehen pitää sitten tietty vastakompata, että niin hänkin ikävöi, vaikka ei todellisuudessa ikävöi vähääkään, kun kerrankin on päässyt kotinurkista muualle tuulettumaan :D

Ikävöikö naiset oikeasti, vai onko tämän asian toteaminen naisillakin vain sellainen yleiskohtelias tapa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo.

Naisilla. 

Vierailija
42/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen pitää sitten tietty vastakompata, että niin hänkin ikävöi, vaikka ei todellisuudessa ikävöi vähääkään, kun kerrankin on päässyt kotinurkista muualle tuulettumaan :D"

Se on se kotiinjääjä joka ikävöi sukupuolesta riippumatta. Ei se joka pääsee kotoa pois.

Eli kyllä, jos olen yksin kotona on ikävä miestä, ei todellakaan ole jos olen kavereiden kanssa reissussa, en edes muista laittaa välttämättä viestiä.

Minä en koskaan ikävöi, vaikka mies on matkoilla ja olen kotona. Päinvastoin nautin omasta rauhasta suuresti 

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos toinen kuolee, että silloin ikävöi. Jos toinen lähtee pienelle reissulle, niin siinä ei ole mitään ikävöimistä. Silloin kärsii läheisriippuvuudesta ja vika on omassa päässä ja tunteiden käsittelyssä.

Vierailija
44/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen kaipaavan miestään. Päinvastoin aika montaa vituttaa kun se tulee kotiin. 

Juuri tämän takia pysyn sinkkuna. Ihana rauha, vapaus ja yksinolo N41

Vierailija
45/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on läheisriippuvuutta, jos olisi ikävä tuossa tilanteessa, että kuitenkin asutaan yhdessä. Oma aika on myös ihanaa.

Vierailija
46/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei lähde pois kotoa kulumallakaan. Ei tapaa kavereitaan kuin tosin harvoin, ei harrasta mitään kodin ulkopuolella (lähinnä tekee tietokonejuttuja) ja työtkin etänä. Itkisin ilosta jos päättäisi joskus lähteä vaikka pariksi viikoksi reissuun.

Vierailija
47/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja en ikävöi miestäni, kun hän on poissa. Lähinnä odotan innolla niitä reissuja. On yleensä maksimissaan pari päivää poissa, ehkä ikävä tulisi, jos poissaoloaika olisi pari viikkoa. En tosin sano miehelleni ikävöiväni, jos se ei pidä paikkaansa. Ollaan oltu niin pitkään yhdessä, että tunnetaan toisemme kyllä sen verran hyvin, että mieskin tietää minun nauttivan yksinoloajasta.

Vierailija
48/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. 

Vierailija
49/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on niin erilaisia. Jotkut pariskunnat on jatkuvasti yhdessä ja tekevät kaiken yhdessä. 

Toisilla taas enemmän omia juttuja ja harrastuksia. 

Vierailija
50/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja en ikävöi miestäni, kun hän on poissa. Lähinnä odotan innolla niitä reissuja. On yleensä maksimissaan pari päivää poissa, ehkä ikävä tulisi, jos poissaoloaika olisi pari viikkoa. En tosin sano miehelleni ikävöiväni, jos se ei pidä paikkaansa. Ollaan oltu niin pitkään yhdessä, että tunnetaan toisemme kyllä sen verran hyvin, että mieskin tietää minun nauttivan yksinoloajasta.

Huomaisitko edes, jos miehesi ei tulisikaan kotiin?

Ihmettelen sellaisia ihmisiä, jotka haluavat olla yksin parisuhteessa. No erotkaa ja olkaa yksin, jos se niin taivaalta tuntuu! Olette varmasti onnellisempia. Piruako roikutte niissä puolisoissanne, päästäkää heidätkin etsimään uutta kumppania, joka voisi heistä välittääkin.

Vierailija
51/51 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaisitko edes, jos miehesi ei tulisikaan kotiin?

Ihmettelen sellaisia ihmisiä, jotka haluavat olla yksin parisuhteessa. No erotkaa ja olkaa yksin, jos se niin taivaalta tuntuu! Olette varmasti onnellisempia. Piruako roikutte niissä puolisoissanne, päästäkää heidätkin etsimään uutta kumppania, joka voisi heistä välittääkin.

Ei sun kannata ottaa muiden parisuhteista itseesi. Meille molemmille on ollut aina selvää, että vaikka olemme parisuhteessa, meillä on omia juttuja ja omaa aikaa riittävästi. Jos olen normaalista arkipäivästä parhaillaan 90% puolison kanssa samassa paikassa, niin kyllä sitä välillä 100% yksinoloaika tulee tarpeeseen. Sä voit ihan hyvin olla sitä mieltä, ettet halua tällaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen, mutta kannattaa silti ymmärtää, että joku toinen voi haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme