Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla oikeasti miestä ikävä kun tämä on pois kotoa?

Vierailija
26.05.2024 |

Tästä on joskus kavereiden kanssa puhuttu ja naureskeltu asialle, että kun mies on reissussa ja muija soittaa tai laittaa viestiä kertoen kuinka ikävä vaivaa. Miehen pitää sitten tietty vastakompata, että niin hänkin ikävöi, vaikka ei todellisuudessa ikävöi vähääkään, kun kerrankin on päässyt kotinurkista muualle tuulettumaan :D

Ikävöikö naiset oikeasti, vai onko tämän asian toteaminen naisillakin vain sellainen yleiskohtelias tapa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tympeä.

Jos olet sitä mieltä, että olen tympeä, niin voit samantien todeta, että kaikki miehet ovat tympeitä. Nostan asian esille vain kaikkien miesten puolesta, tai ainakin suuren osan.

Ap

Tyypillinen harha olettaa, että kaikki ovat samanlaisia kuin itse on, sekä ajattelevat ja toimivat samalla tavalla kuin itse ajattelee ja toimii. Maailmassa on fiksuja ja kivojakin miehiä. Vai onko tarkoituksesi väittää, että kaikki miehet ovat kykenemättömiä sellaisiin perustunteisiin kuin ikävä? Ehkä monella muulla miehellä olisi tuohon sanansa sanottavana.

Vierailija
22/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ikävä, jos jouduttaisiin olemaan erossa. Ihan parasta on herätä hitaasti kullan kainalossa. Mutta meillä on vasta 20 vuoden alkuhuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa vähän tuntumaan kun olen ollut 3 vkoa poissa kotoa ja mies tulee 3 vkon kuluttua. 

Yhdessä 28v

Vierailija
24/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä lähti viikko sitten ulkomaille kahdeksi viikoksi. Kyllä siltä jo viikolla tuli viestiä että on ikävä. Laitoin toki että niin minullakin on. Eikä edes asuta yhdessä tai nähdä päivittäin. Nyt on tulossa etuajassa pois. Tuskin ainakaan kokonaan sen takia, mutta voihan sekin olla yksi syy. Minulla alkaa parin päivän päästä loma. 

Vierailija
25/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli. Ensialkuun jopa nukkumaan käydessä, vaikka mies oli vieressä. Eräs vanhempi rouvashenkilö valaisi minulle tulevaisuutta sanoen, että ootas kun olette olleet 20 tai 25 vuotta yhdessä, oikein odottaa että toinen lähtee johonkin. No, sinne asti ei koskaan päästy, vaikka se toiveissa olikin.

Vierailija
26/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako ap:ta, että kaveri pääsee kotiin, jossa oma kulta odottaa ja pääsee nukkumaan rakkaan viekkuun? Ap sen sijaan menee yksin kotiin runkkkailemaan.

Vierailija
27/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tympeä.

Jos olet sitä mieltä, että olen tympeä, niin voit samantien todeta, että kaikki miehet ovat tympeitä. Nostan asian esille vain kaikkien miesten puolesta, tai ainakin suuren osan.

Ap

Äläpä nosta. T. Mies 55 v.

Hyvä vastaus.

Vierailija
28/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Olin helpottunut aina kun mies lähti päiviksi jonnekin. Tein johtopäätökset ja olen nyt onnellinen sinkku.

Vierailija
29/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyhyillä reissuilla ikävä olinpa sitten kotona tai reissussa. Parin viikon matkoilla rupeaa sitten jo ikävä tulemaan.

Vierailija
30/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä kaikkien miesten puolesta puhu. Minulla on ainakin vaimoa ikävä jos olen kotoa poissa. Hengailen myös mieluummin vaimon, kuin kavereiden kanssa.

Kummallinen mies olet.

M33

Vierailija
31/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole. Mun arki pyörii ihan samalla tavalla oli mies kotona tai ei. 

Vierailija
32/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon rehti palstamamma vihaa kaikkia miehiä.

Turhakkeita vain. Kuten sinua.

Vierailija
33/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä kaikkien miesten puolesta puhu. Minulla on ainakin vaimoa ikävä jos olen kotoa poissa. Hengailen myös mieluummin vaimon, kuin kavereiden kanssa.

Kummallinen mies olet.

M33

Eipä näillä taida vaimoa olla.

Vierailija
34/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen mies olet.

M33

Kompataan tätä. Vaimo on sielunkumppani, paras ystävä ja elämäni rakkaus. Voittaa kaverit sata nolla kaikilla mahdollisilla mittareilla. 

M42

Vierailija
35/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ei ole ikävä.

Vierailija
36/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on rakastunut mieheen

Vierailija
37/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen kaipaavan miestään. Päinvastoin aika montaa vituttaa kun se tulee kotiin. 

Itse ovat jääneet vituttavaan suhteeseen. Ei taaskaan mitään tekemistä järjen kanssa

Vierailija
38/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteesta, mutta jos suhde on suurin piirtein kunnossa, niin tietenkin toista on ikävä. Omituinen kysymys. Ja itse kuitenkin viihdyn ihan hyvin yksinäni ja totun nopeasti omiin yksinolorutiineihini toisen poissaollessa. Kyllä omaa kumppania silti tulee erossa ollessa ikävä, koska yhdessä on kiva viettää aikaa.

Vierailija
39/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen pitää sitten tietty vastakompata, että niin hänkin ikävöi, vaikka ei todellisuudessa ikävöi vähääkään, kun kerrankin on päässyt kotinurkista muualle tuulettumaan :D"

Se on se kotiinjääjä joka ikävöi sukupuolesta riippumatta. Ei se joka pääsee kotoa pois.

Eli kyllä, jos olen yksin kotona on ikävä miestä, ei todellakaan ole jos olen kavereiden kanssa reissussa, en edes muista laittaa välttämättä viestiä.

Vierailija
40/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä koskaan ikävä. Ei ole koskaan ollut, edes suhteen alussa, kun olin kovasti rakastunut. Mies aina kyselee, että onko minulla ikävä, kun hänellä on, ja yritän vakuutella, että joo on toki kova ikävä...

Eli ihmiset ovat yksilöitä. Naiset eivät ole keskenään samanlaisia, eivätkä miehet ole kaikki samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan