Te keillä on vain seksisuhde jonkun kanssa
Eli ette "virallisesti seurustele", mutta jaatte sänkyhommat. Niin pidättekö yhteyttä tapaamistenne välissä? Tekstareita, puheluita? Vai näettekö jopa ja teette jotain muuta? Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa eikä hän koskaan laita viestiä ellei halua seksiä. Vastaa hän toki viestiin jos mä oon sattunu laittamaan jotain.
Kommentit (15)
Joskus käydään lounaallakin yhdessä ja viestitellään, mutta pääasiassa seksiä.
on se joillakin helppoo kun syntyneet kultalusikka hanurissa. Joku kelpuuttaa seksiin ja vielä terveys sallii sellaisen. Ei käsityskyky riitä ymmärtämään tällaista onnekkuutta.
Minä tapasin aikoinaan naisen yökerhossa, josta päädyttiin kämpilleni seksin merkeissä. Sama taas seuraavana viikonloppuna, sitä seuraavana jne. Tätä kesti lähes vuoden.
Eli seksin lisäksi pidimme hauskaa yökerhossa. Arkena emme olleet missään tekemisissä, emmekä edes viestitelleet.
Riippuu tyypistä, näen useampia miehiä seksin merkeissä. Kaikkien kanssa kyllä flirttaillaan ennen seksin harrastusta, se kuuluu asiaan vaikka jo viikkoa ennen joka päivä ihan vaan tunnelman luomiseksi. Sitten muutaman kanssa tehdään muutakin, esim. käydään syömässä, uimassa ja mökkeilemässä.
Alkuun lähinnä vain seksiä ja välillä joku viesti. Pikkuhiljaa eteni siihen että enemmänkin viestejä ja sitten myös muuten vietettiin aikaa yhdessä. Nykytilanne sitten jo kutakuinkin parisuhde. Ja tämä ihan ok, kun molemmat samoilla linjoilla oltu aina.
Se on vain seksisuhde. Nyt haluaisit että on kiinnostunut sinusta ihmisenä ja välittäisi sinusta mitä ei tule tapahtumaan. Lopeta tuollainen typerä säätäminen ja arvosta itseäsi sen verran ettet tyydy seksileluna olemiseen
Säälittäviä tuollaiset viritelmät, noinhan siinä käy aina että jompikumpi haluaisi enemmän (harvoin molemmat.)
No jos se on pelkkä seksisuhde, sittenhän ei tehdä mitään muuta. Jos käydään välillä vaikka leffassa tai pelaamassa tennistä, silloin se ei ole pelkkä seksisuhde.
No minulla on seksisuhde kaverini kanssa, eli ei oikein voi sanoa että "vain" seksisuhde. Olimme ystäviä noin vuoden ennen kuin aloimme harrastaa seksiäkin. Ja jos seksi joskus loppuu niin tulemme varmasti jatkamaan edelleen ystävinä. Tästä voi varmaan jo päätellä että teemme muutakin yhdessä. Vaihdamme viikoittain kuulumiset (asumme melko kaukana toisistamme) ja jos satumme samalle paikkakunnalle niin käymme useampana iltana oluella, elokuvissa, kävelyillä, saunomassa ja mitä nyt milloinkin keksimme.
Luulin olevani rakkauden kohde. Kaikki loppui kuin seinään yhtäkkiä. Olin spermaviemäri, käteenvetämisestä seuraava. Jäi tosi halpa olo miehen teeskentelystä.
Siis miksi jonkun typerän reiän kanssa pitäisi viestitellä panemisten välillä?
Kyllä pidin muutenkin yhteyttä yhteen kaveriin jonka kanssa oli seksisuhde. Tykkäsin hänestä paljon, vaikka tiesin että mikään parisuhde ei tule kuuloonkaan, mutta oli mukava ja hauska tyyppi jonka kanssa oli hauskaa kommunikoida.
Kyllä. Pidän yhteyttä fwb:n kanssa muutenkin. Hän on tosi namupala mieheksi ja muutenkin ihana, mutta mua ei vain ole luotu parisuhteeseen.