Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pukeutuvat täysin mustiin vaatteisiin aurinkoisella helteellä? Ne imee kuumuuden täysillä.

Vierailija
26.05.2024 |

Eikä kyseessä ole edes läs-kit, vaan jopa sporttiset henkilöt. Musta väri on niin synkee kesällä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tumma suojaa itse ihoa paremmin uv-säteiltä kuin vaalea?

Kankaan väri ei liity asiaan mitenkään. Vai meinaatko, että musta sateenvarjo suojaa paremmin sateelta kuin vaalea? :D

Ainakin jossain Australian syöpäinstituutin sivuilla luki niin, että musta ja muut tummat värit parempia.

Vierailija
22/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tyylikäs aina!

Sopii minullekin parhaiten, mutten voi käyttää rajusti hilseilevän päänahkan ja parran alueen vuoksi. Kesällä pukeudun vaaleaan/valkoiseen, koska tukahdun tummissa vaatteissa ja auringossa haluan kuitenkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jätesäkki on paras asu helteellä. Tulee äkkiä hikoiltua ylimääräiset kilot pois. 

Vierailija
24/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ihan hirveästi tarvita jos täällä pidempään ollut, että tietyn toisteisuuden nähnyt. Ehkä jos ummistaa silmänsä tai on satunnaisempi vierailija, niin sitten voi vielä yllättää.

Vierailija
25/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Millainen sää on pilvinen helle? 

Vierailija
26/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kappale Surupuku. Trio Niskalaukaus.

Vierailija
27/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustassa ei näy hikilaikut. Siksi aina mustat vaatteet, koska hikoilen paljon 

Yöks. Laihduttaisit ennemmin.

Kerron sinulle salaisuuden: Laihakin ihminen voi hikoilla. Yllättikö?

t. eri

Vierailija
28/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkät pötkylät tuttuja virsiä heitetty yllättäen taas alkuun.

Vierailija
29/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tumma suojaa itse ihoa paremmin uv-säteiltä kuin vaalea?

Kankaan väri ei liity asiaan mitenkään. Vai meinaatko, että musta sateenvarjo suojaa paremmin sateelta kuin vaalea? :D

Ainakin jossain Australian syöpäinstituutin sivuilla luki niin, että musta ja muut tummat värit parempia.

Millähän perusteella? Musta ei heijasta mitään väritaajuuksia takaisin, kun taas valkoinen heijastaa ne kaikki 

Vierailija
30/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta auto ja musta puuvillakangas on vähän eri asioita. Ja minä liikun oikeasti niin paljon että hikeentymisen välttely on ihan naurettava ajatuskin. Ei se onnistuisi talvellakaan.

Vierailija
31/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkät pötkylät tuttuja virsiä heitetty yllättäen taas alkuun.

Osaa myös taitavasti itse uhriutua.

Vierailija
32/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin oon ihmetelly. Mustissa saa kulkee kaiket talvet ihan riittämiin. Vaaleat on kesävärit.

Vierailija
33/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän paljon mustaa, koska pidän siitä väristä ja se sopii minulle täydellisesti. Olen värianalyysin mukaan talvi, joka on Suomessa harvinaisin. Talvi on ainoa, jonka ihon musta väri saa "hehkumaan". Toki käytän myös harmaata, tummansinistä, valkoista ja vihreää. Olen tyyliltäni minimalistinen, ja musta sopii loistavasti siihen tyyliin. Jostain syystä jotkut näkevät ihan päin naamaa siitä vaivaa, että pukeudun tummiin väreihin. En ymmärrä miksi ei voisi vain pitää suutansa kiinni ja antaa jokaisen olla sen tyylinen missä parhaiten viihtyy. 

Vierailija
34/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen ihan hirveästi tarvita jos täällä pidempään ollut, että tietyn toisteisuuden nähnyt. Ehkä jos ummistaa silmänsä tai on satunnaisempi vierailija, niin sitten voi vielä yllättää.

Totta. Tämä sama jankkaus toisten ihmisten vaatteista toistuu täällä vähintään viikottain. Mikä lie vamma tai sairaus taustalla, kun musta väri herättää noin paljon ahdistusta. 

Ovelasti otti myös toisen tekstin muuhun käyttöön.

Vierailija
35/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palanut auringossa valkoisen puseron läpi, mutta se ei johtunut kankaan väristä, vaan harvasta kudonnasta. Musta ilmeisesti kuuluu identiteettiin joissain piireissä ja teineillä. Itse käytän tummansinistä ja valkoista kesällä.On tyylikkäämpi yhdistelmä kalpeanaamalle.

Vierailija
36/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin mustia vaatteita. Se ei johdu mistään kummemmasta periaatteesta, tykkään vain mustasta, ja vaatehuolto on helppoa, kun kaiken voi heittää samaan koneelliseen. 

Vierailija
37/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tämä sama jankkaus toisten ihmisten vaatteista toistuu täällä vähintään viikottain. Mikä lie vamma tai sairaus taustalla, kun musta väri herättää noin paljon ahdistusta. 

Ovelasti otti myös toisen tekstin muuhun käyttöön.

Plus vinoilee ja provoilee vielä päälle. No sellaistahan se täällä muutenkin usein on.

Vierailija
38/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen kesät talvet mustat vaatteet päällä, tai ainakin tumman harmaat. Talvella enemmän ja kesällä vähemmän kampetta.

Vierailija
39/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustassa ei näy hikilaikut. Siksi aina mustat vaatteet, koska hikoilen paljon 

Yöks. Laihduttaisit ennemmin.

Kerron sinulle salaisuuden: Laihakin ihminen voi hikoilla. Yllättikö?

t. eri

Ainakin minulla ikä on saanut hikoilemaan enemmän. Ehkä se on joku esi-vaihdevuosijuttu, olen ihan normaalipainoinen. En minä siitä itsekään pidä, ei tarvitse yökkäillä, jotkut vain hikoilee enemmän eikä aina edes vahvimmatkaan antiperspirantit auta.

Vierailija
40/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on huono verenkierto, niin on kiva, että vaatteet imevät kaiken kuumuuden, eikä palele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi