Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pukeutuvat täysin mustiin vaatteisiin aurinkoisella helteellä? Ne imee kuumuuden täysillä.

Vierailija
26.05.2024 |

Eikä kyseessä ole edes läs-kit, vaan jopa sporttiset henkilöt. Musta väri on niin synkee kesällä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerennyt shoppailla ja on vaikea löytää omankokoisia vaatteita kun olen niin pitkä

Vierailija
2/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat vaatteet eivät suojaa auringolta riittävän hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuuma olen kylmäverinen, kaikki aina kauhistelee kun mulla on niin kylmät kädet

Vierailija
4/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nimenomaan imee valosäteilyä tehokkaimmin ja yleensähän se tulee ulkoapäin eikä sisältä.

Vierailija
5/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samoissa oloisuhteissa ja auringonpaisteessa ollut ilman ilmastointia niin mustassa kuin vaaleassa autossa niin ollut pikkaisen eroa.

Vierailija
6/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaaleissa housuissa on aina joku tahra

Vierailija
7/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerääkin enemmän lämpöä, sitä on silloin myös enemmän mitä haihduttaa. Toisaalta entäpä jos ei tuulekaan, eli ei kannata pelkästään sen varassa olla. Tuuli vie lämpöä pois muuten käytännössä mistä tahasta, myös ihon pinnalta. Mutta jos muu ulkoinen lämpötila on suurempi kuin välittömästi ihoa ympäröivä lämpötila, se tuuli tuokin vain kuumempaa ilmaa ihon pinnalle. Lisäksi voimakkaampi auringonvalon ja lämpösäteily imeminen ei siihen paljoa auta tai ainakaan paranna tilannetta.

Vierailija
8/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat kollarit sen takia koska tykkään pyöräillä ja yleensä jään joskus istumaan penkeille yms. Ei tarvi pelätä jos joku tahra takapuoleen koska housut ei ole vaaleat, niin ei edes näkyisi. 

Vierailija
9/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopiikin oikein lämmin, siksi mustat vaatteet.

Vierailija
10/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaintoilija laittanut yllättäen pikkaisen taas sarjana samantyyppisiä juttuja, joita on ollut jo useissa ketjuissa. Ollut muutenkin toisteista, tulevat yleensä etupainoitteisesti tällaisiin ja usein rimpsuina.

Vierailija
11/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Mutta musta väri luovuttaa lämpöenergian nopeammin ja pienemmästä tuulenvireestä, verrattuna valkoiseen..mietippäs vaikka aavikolla ratsastavia beduiineja ja sitä, miksi heillä on mustat kaavut valkoisen sijasta🙂

..aiheesta tuli joskus jokin National Geographicin dokumentti😏

Toisaalta beduiinit eivät ole mitään ruudin keksijöitä.

Ja kaiken lisäksi heillä on nimenomaan VAALEAT kaavut, ei mustat :D Tämä selviää ihan helposti googlen kuvahaulla, jos ei ole sattunut itse käymään siellä päin 

t. eri

Vierailija
12/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tumma suojaa itse ihoa paremmin uv-säteiltä kuin vaalea?

Vierailija
13/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good guys wear black 

Vierailija
14/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko mustiin pukeutuminen kieltää helteellä?

Vierailija
15/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vaatteen kangas käsiesi väliin ja katso vasten valoa. Siinä näet, kuinka kankaan koostumus suojaa auringolta, ei väri. Tiiviisti kudottu suojaa paremmin kuin harsomainen kangas jne.

Vierailija
16/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tuon jo tietää mitä tekee ja näitä ollut lukuisia vuodenkin sisään, helposti useita kymmeniä. Tänäänkin ollut jo useita. Mutta eihän täällä voi käytännössä blokatakaan mitään tehtailijoita kun on antiikkinen paikka ja menetelmät, jotka on hyvin helppo kiertää. Kun jatkuu ja jatkuu, niin suurin osa vain yrittää vaieta kuoliaaksi eikä pyri antamaan tietyille mitään huomiota, eihän lopulta oikein muutakaan voi kun täällä ei ole korjattu tiettyjä juttuja, mutta rankimmat pakkomielteiset intoilijat siitäkin huolimatta jatkaa touhujaan.

Vierailija
17/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitasko mustiin pukeutuminen kieltää helteellä?

Miksi? Helvettiäkö se sinulle kuuluu, miten muut pukeutuva? 

Vierailija
18/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokoha tuo tehtaili tarpeeksi.

Vierailija
19/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään minuuttiin taas melkoinen kasauma tuttuja tarinoita alkupuolelle.

Vierailija
20/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kankaan väri ei liity asiaan mitenkään. Vai meinaatko, että musta sateenvarjo suojaa paremmin sateelta kuin vaalea? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi