Millaiset Netflix-sarjat skippaat suosiolla, koska ärsyynnyt niiden katsomisesta
Mulla tällaiset:
-pääroolissa viehättävä, anorektisen laiha nuori nainen
-ympärillä joukko vähemmän viehättäviä ystäviä, joiden ainoa rooli on keskittyä tämän päähahmon elämään ja tsempata tätä eri elämän käänteissä
-välillä kehiin pulpahtelee kiiltokuvamaisia mieshahmoja, jotka ovat kaikki sulaa vahaa jumalaisen päänäyttelijän edessä ja kilpailevat keskenään tämän suosiosta
Kommentit (36)
Netflixissä on ihan hirveesti aasialaisia sarjoja.. olen lopettanut sopimuksen kun sieltä tulee pelkkää sontaa. Hyviä (luonto yms) dokkareitakin on hirveen vähän uusia.
Nykyään ei kiinnosta katsoa sarjoja, joissa on liikaa draamaa. Ei sellaisen sarjan parissa voi rentoutua, jossa kokoajan hahmot riitelee ja tulee väärinkäsityksiä. Katson kyllä fiktiivisiä sarjoja, mutta saatan lopettaa kesken jos tunnelma on liian kireä kokoajan.
Kaikki. Peruutin koko Netflixin. Ihan syöpää.
Suurimman osan, pohtimatta sen kummempaa yhteistä nimittäjää.
Kaikki vähänkin jankkaavaat sarjat: Jollei juoni etene jo yhdessä jaksossa tarpeeksi ja jää tyhjäpäiseksi keskusteluksi.
Liikaa väkivallalla mässäilyä ja jotain ihme anime ja muuta sontaa. Noille vois ihan oman palvelun perustaa, en aio maksaa niistä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei kiinnosta katsoa sarjoja, joissa on liikaa draamaa. Ei sellaisen sarjan parissa voi rentoutua, jossa kokoajan hahmot riitelee ja tulee väärinkäsityksiä. Katson kyllä fiktiivisiä sarjoja, mutta saatan lopettaa kesken jos tunnelma on liian kireä kokoajan.
Selling London on yksi esimerkki tällaisesta, kesken jäi vaikka ajattelin että voisi olla mielenkiintoinen kurkistus brittiläisen yläluokan elämään. Pelkkää riitelyä oli. Ap
Kaikki rikos ja ns kauhujutut. Rikossarjoja tuli tuijotettua ysäri, en jaksa enää. Sitten noi ännäs kauhusarjat, eivät ole kauhua.. tosi mietoa, kirkon huutamista tai jotain korealaista sontaa.
Mä kaipaisin laatudraamaa, viehkolla huumorilla. En ole aiemmin isosti katsellut.
Downton Abbey katselin vasta läpi ja se oli hyvä. Sellaista lisää. Saa suositella. Hyvin kirjoitettua draamaa, ei välttämättä historiallista..
PS pukudraamoissa olen pedantti. Bridgetonia (?) ei voi katsoa, kun puvustus ei vastaa aikakautta tai moni muukaan asia.
Gilted Age meinas jäädä samasta syystä kesken, mutta rakentuva New York vei voiton historiallisessa mielessä.
Yritän aina antaa mahdollisuuden uusille korealaisille sarjoille mutta turhaudun katsomiseen jo ekan tai parin jakson jälkeen. Hahmot on aina tosi stereotyyppisiä ja ulkonäöstä jo tietää mikä rooli kelläkin on juonessa. Enkä voi oikeasti voi sietää miltä niiden kieli kuulostaa, se intonaatio on jotain niin ärsyttävää korville ettei tosikaan.
Sellaisia joissa kaikki pääroolin esittäjät ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rikos ja ns kauhujutut. Rikossarjoja tuli tuijotettua ysäri, en jaksa enää. Sitten noi ännäs kauhusarjat, eivät ole kauhua.. tosi mietoa, kirkon huutamista tai jotain korealaista sontaa.
Mä kaipaisin laatudraamaa, viehkolla huumorilla. En ole aiemmin isosti katsellut.
Downton Abbey katselin vasta läpi ja se oli hyvä. Sellaista lisää. Saa suositella. Hyvin kirjoitettua draamaa, ei välttämättä historiallista..
PS pukudraamoissa olen pedantti. Bridgetonia (?) ei voi katsoa, kun puvustus ei vastaa aikakautta tai moni muukaan asia.
Gilted Age meinas jäädä samasta syystä kesken, mutta rakentuva New York vei voiton historiallisessa mielessä.
Bridgeton on niin yliampuva roolituksissa, juonessa ja puvustuksessa, että se kannattaa katsoa fantasiana tai alternative reality-sarjana. Enemmän minua ärsyttää vakavasti otettavaa historiallista tarinaa yrittävät pukudraamat joissa kuitenkin on tehty epätyypillisiä näyttelijävalintoja koska muuten tietty ryhmä vetää herneet nenään liiallisesta valkoisuudesta 1600-luvun Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia joissa kaikki pääroolin esittäjät ovat naisia.
Yleensä ovat myös lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Yritän aina antaa mahdollisuuden uusille korealaisille sarjoille mutta turhaudun katsomiseen jo ekan tai parin jakson jälkeen. Hahmot on aina tosi stereotyyppisiä ja ulkonäöstä jo tietää mikä rooli kelläkin on juonessa. Enkä voi oikeasti voi sietää miltä niiden kieli kuulostaa, se intonaatio on jotain niin ärsyttävää korville ettei tosikaan.
Se koreasarjojen kohellushuumori on aivan hirveää. Hahmot on tosiaan niin stereotyyppisiä, naiset aina hysteerisiä ja kirkuu koko ajan.
Onneksi Netflix "oppii" ajan mittaan, minkälaisia sarjoja ei tartte tyrkyttää. Näitähän ovat mm. kaikki korealaiset, meksikolaiset ja espanjalaiset sarjat, koska mun korvia särkee se säksätys, minkä espanjan/italian ja korean kielten puhuminen näköjään vaatii.
Kaikki anime/manga-p*skat kierrän kaukaa.
Näistä, mitä Netflix mulle suosittelee, ärsyttävät kaikki sellaiset sarjat, joissa s*eksi ja pariutuminen ovat pääosassa. Ei kiinnosta katsella koinimista eikä riitä samaistumispisteitä kaikenlaisille epätoivoisille nais-sarjoille, joissa vaan jahdataan sitä a) seuraavaa sänkykumppania b) itketään naimisiinmenon ja lastensaannin perään.
True crime -dokut on karmeinta ja epäeettisintä kuraa ikinä. Toisaalta ilmeisesti juuri naisten suosikkeja. Miksi? Onks kiva diggailla jotakin sarjamurhaajaa?
No, onneksi jää paljon katsottavaa, vaikka edellämainitut karsiikin.
"Hallmark" tasoisen romanttisen hömpän. Erityisesti jouluelokuvat.
Kaikki woke ja metoo agendalla tehdyt rainat skippaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös ongelma Bridgertonin kanssa. En vaan millään kestä puvustusta, meikkausta, historian vääristelyä jne. Kaikki siinä sarjassa on niin totaalisen väärin.
Jos sarjassa on vain malli ihmisiä eikä yhtään tavan tallaajan näköisiä pää hahmoina.