Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljas pukeutuminen on miestä alistavaa

Vierailija
26.05.2024 |

Ettekö huomaa sitä? Kamala katsoa noita miehiä, jotka kulkevat kuin alasti, niissä läpikuultavissa täysin ihoa nuolevissa pyöriäy-ja juoksutrikoissa, ilman paitaa, rannalla pikkuspeedoissa ja ilman yläosaa. Naiset tykkäävät, ei jätä paljoa mielikuvituksen varaan. Ketkähän ovat tämän trendin takana? No naiset. 

Ei ne miehet edes halua paljastella tai ymmärrä sitä kuinka paljon näyttävät ja kuinka paljon heitä katsotaan. Puhun omasta kokemuksesta kun itselläkin oli teininä vaihe jolloin tuli pukeuduttua paljastavasti ja liian seksikkäästi ymmärtämättä oikeasti minkälaista viestiä se joillekin naisille antaa.

Ollaanpa siis siveellisiä ja aviomiesmatskua ja pidetään yläosat päällä kaikissa tilanteissa ja kunnon housut jalassa. Huomiohuo*aus on syytä lopettaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homo?

Vierailija
2/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

En. En vaan voi hyväksyä tätä nykymiesten huomiohu*raamista. Ei mies voi elää vain naisten huomiota varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Paljon kiinnostavampi kysymys on, että oletko SINÄ homo? No, miten on? Oletko sinä homo vai et? Mitenkä on?

Vierailija
4/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Kaikkihan tässä homoja ollaan. Enemmän tai vähemmän.

Vierailija
5/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

En. En vaan voi hyväksyä tätä nykymiesten huomiohu*raamista. Ei mies voi elää vain naisten huomiota varten.

Selvä sitten. Aika neitimäinen kuitenkin olet.

Vierailija
6/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tiukkaakin tiukempi ja ohuttakin ohuempi valkoinen toppi ei vastakappaleena alista minua. Muusta en tiedä.

Vierailija
7/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu arabityylinen mekko se pitää miehillä olla ja turbaani.

Vierailija
8/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Paljon kiinnostavampi kysymys on, että oletko SINÄ homo? No, miten on? Oletko sinä homo vai et? Mitenkä on?

En ole minäkään homo.

Vierailija
9/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan tiukkaakin tiukempi ja ohuttakin ohuempi valkoinen toppi ei vastakappaleena alista minua. Muusta en tiedä.

Eikä myöskään vaatekappaleena. *edit

Vierailija
10/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Minä nyt satun olemaan sillä tavalla konservatiivinen, että minusta ihmisen pitää käyttäytyä siveellisesti ja kunniallisesti. Eikä saa elää vastakkaisen sukupuolen huomiota varten. Se on paheksuttavaa.

Vierailija
11/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei vapaaehtoisesti takuta pistää yläosaa päälle ja nännejä piiloon, niin täytyy kai alkaa pakottaa. Miehiä on suojeltava heiltä itseltään, kun eivät itse tajua.

Vierailija
12/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei vapaaehtoisesti takuta pistää yläosaa päälle ja nännejä piiloon, niin täytyy kai alkaa pakottaa. Miehiä on suojeltava heiltä itseltään, kun eivät itse tajua.

Joudun seksuaaliseen hätätilaan nähdessäni miehen nännit. Muutun ihan eläimeksi. Miehet täytyy peittää, että voin elää elämääni rauhassa ilman kokoaikaista kehon stressitilaa. 

Vierailija
13/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisia jokanaisen miehiä ne, jotka ihoaan esittelevät rannalla. Varmaan saisi kotiinsa mukaan illaksi vain kysymällä.

Vierailija
14/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ketään pakoteta mihinkään. Silmätkin on omassa hallinnassa. Miehen vika jos haaroväli ei ole hallittavissa vaan näkee naisen tyydytysvälineenä.  Hävetkää.

Vierailija
15/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

En ole minäkään homo.

Mitä haaskausta...

Vierailija
16/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaisia jokanaisen miehiä ne, jotka ihoaan esittelevät rannalla. Varmaan saisi kotiinsa mukaan illaksi vain kysymällä.

No ainakin maksamalla. Kyllä sellaiset miehet tunnistaa paljaan ihon määrästä. Ja silloin on minusta ihan ymmärrettävää, jos tekee mieli kysyä hintaa. T. Irmeli 71 v.

Vierailija
17/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Minä nyt satun olemaan sillä tavalla konservatiivinen, että minusta ihmisen pitää käyttäytyä siveellisesti ja kunniallisesti. Eikä saa elää vastakkaisen sukupuolen huomiota varten. Se on paheksuttavaa.

Selvä. Itse taidan sitten olla liberaali kun antaisin kaikkien olevan vaikka alasti halutessaan.

Vierailija
18/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ketään pakoteta mihinkään. Silmätkin on omassa hallinnassa. Miehen vika jos haaroväli ei ole hallittavissa vaan näkee naisen tyydytysvälineenä.  Hävetkää.

Häh? Tässä puhutaan nyt paljastelevista hor*miehistä.

Vierailija
19/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Selvä. Itse taidan sitten olla liberaali kun antaisin kaikkien olevan vaikka alasti halutessaan.

Mutta kun siinä ei ole kyse ihmisen aidosta halusta. Miehet on vaan saatu manipuloitua uskomaan, että naisen huomiota on saatava hinnalla millä hyvänsä. Vaikka paljailla nöpöttävillä nänneillä.

Vierailija
20/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Sinä et olekaan hyvä ihminen, kun pyrit kontrolloimaan muita ja puutut muiden asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi