Ärsyttää miehen reaktio hauskaan videoon
Minulla on hyvä huumorintaju ja selkeästi valtaosa ihmisistä nauraa jutuilleni + hauskoille jutuille, joita jaan heille. Siis videot, englanninkieliset meemit ja tällaiset. Eli huumorini ei ole mitään sellaista, että joku joskus hymähtää, vaan valtaosasta se on hauskaa. Jaan meemejä ja videoita, joilla on satoja, tuhansia ja miljoonia tykkääjä ympäri maailmaa. En jaa niitä jatkuvasti, vaan lähinnä testimielessä kun yritän selvittää onko miehellä hyvä huumorintaju.
Niin tämän miehen reaktio videoon oli wtf?! Ja minulla lässähti jotenkin kaikki fiilikset häneen. En suora sanottuna ymmärrä miten joku voi olla niin täysin eri maailmasta huumoreineen. Mikä lie häntä sitten naurattaa, varmaan Putouksen tyyliset jutut.........
Kommentit (33)
Meemivideot ovat yleensä huumorinlajia joka naurattaa vähemmän älykkäitä ihmisiä.
Lisäksi tragikoomiset asiat huvittavat. Eli se mainitsemani musta huumori, jolle "ei saisi" nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Meemivideot ovat yleensä huumorinlajia joka naurattaa vähemmän älykkäitä ihmisiä.
Kyllä minä tiesin ihan tasan tarkasti, että tällaista kommenttia tulee. Palstalla kun täytyy AINA lytätä ap tavalla tai toisella. Ps. Mikä on meemivideo?
Minä olen harvinaisen fiksua sorttia btw ja minulla on mahtava ongelmanratkaisukyky ja looginen päättelytaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Laitahan pari mielestäsi hauskaa videota
Luuletko tosiaan, etten tunne palstan kulttuuria? :D tiedän kuule aivan vallan mainiosti, että palstalla lytätään aloittaja lähes poikkeuksetta. Siihen videoonkin reagoitaisiin negatiivisesti ihan vain siksi, että olen ketjun ap. En ole tyhmä sentään.
Seli seli. Miksi edes teit koko aloituksen jos täällä mielestäsi aina vaan lytätään kaikki?
AP on jwee tee joka ei tajua olevansa wee tee. Sitä se vain on.
Vierailija kirjoitti:
AP on jwee tee joka ei tajua olevansa wee tee. Sitä se vain on.
Mikä hemmetin logiikka tuossa on? :"DD Tässä sen juuri näkee. Ap pitää AINA lytätä palstalla. Todella säälittävää. Mikä pointti tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiesin ihan tasan tarkasti, että tällaista kommenttia tulee. Palstalla kun täytyy AINA lytätä ap tavalla tai toisella. Ps. Mikä on meemivideo?
Minä olen harvinaisen fiksua sorttia btw ja minulla on mahtava ongelmanratkaisukyky ja looginen päättelytaito.
Miksi sitten kirjoitat tekstiä joka on selvästi tyhmän ihmisen tuottamaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki huumorista, joka naurattaa minua on Luottomies. Lisäksi parodiat. Musta huumori. Odotan innolla mitä huonoa tästä keksitään vaikka väkisin, koska aloittaja pitää aina lytätä tällä palstalla :D
Ap
Uhriudut koko ajan etukäteen, rasittavaa. Menen lukemaan muita ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki huumorista, joka naurattaa minua on Luottomies. Lisäksi parodiat. Musta huumori. Odotan innolla mitä huonoa tästä keksitään vaikka väkisin, koska aloittaja pitää aina lytätä tällä palstalla :D
Ap
Uhriudut koko ajan etukäteen, rasittavaa. Menen lukemaan muita ketjuja.
Hui kamalaa. Minä niin haluaisin että jäät tänne :"D
Nyt ap..kuuleppa elä ole nipo..ei se tarkoita, että huumorin taju puuttuu, jos sun vitsit ei naurata. Koita ymmärtää ..osalla ihmisistä on vaan erilainen huumorin taju ei siitä kannata hermojaan menettää. Ei se sinun huumorin taju oo se ainut ja oikee, pikkasen ymmärrystä..elos on sillo helpompaa. Ei kannata olla tiukkapipo. Jotenka älä kadota sitä mainostamaasi huumorintajuasi.
Vierailija kirjoitti:
ne on puhdasta tilannen komiikkaa. ajotus on tärkee
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap..kuuleppa elä ole nipo..ei se tarkoita, että huumorin taju puuttuu, jos sun vitsit ei naurata. Koita ymmärtää ..osalla ihmisistä on vaan erilainen huumorin taju ei siitä kannata hermojaan menettää. Ei se sinun huumorin taju oo se ainut ja oikee, pikkasen ymmärrystä..elos on sillo helpompaa. Ei kannata olla tiukkapipo. Jotenka älä kadota sitä mainostamaasi huumorintajuasi.
No en minä tämän takia aio haudata koko ajatusta suhteesta. Jos nauramme aivan täysin eri asioille, niin sitten ei tule suhdetta tai mitään, se on varma se.
Ihan netistä kopioituja, en ole mikään sisällöntuottaja. Enkä ole muuten missään vaiheessa sanonut olevani mikään läpänheittäjäkään. Siis sellainen, joka vitsailemalla vitsailee koska yrittää väkisin naurattaa. Minun läppäni on spontaania.