Ei tuo Suomen putoaminen jääkiekossa tainnut kiinnostaa kauheasti ketään.
Yhtään peliä en katsonut ja tuskin tulen katsomaan seuraavissakaan kisoissa. En katsonut edes peliä, jossa Suomi pelasi kultamitalista. Snooker ja amerikkalainen jalkapallo sen sijaan kiinnostaa.
Kommentit (17)
Työkaveri ei tullut häviön jälkeen töihin.
Ok. Minä katsoin ja katson myös superpesistä.
Nyt tulee TV2 suunnistusta kivassa Sveitsiläisessä kaupungissa. Kivat maisemat ja kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mitkä kisat nyt on?
Varmaan jääkiekko
Kiinnosti niitä, joita kiinnosti. Ei kiinnostanut niitä, joita ei kiinnostanut.
Kiinnostavinta tässä ketjussa on, että AP kuvittelee, että hänen kiinnostuksensa kohteet on tärkeämpiä kuin muiden.
Että hän on se ihminen, joka määrittelee mistä saa olla kiinnostunut ja mistä ei. Aikamoinen muikku.
Se on vaan peliä. Aikuisten leikkiä. Ei mitään vakavasti otettavaa.
No olihan se surkea tulos. Ensi vuonna vielä surkeampaa luvassa, kun on uusi valmentaja. Odotan jo sitä seuraavaa kuin kuuta nousevaa. Tänään on jännittävää, peukut pystyssä Ruotsille ja Sveitsille.
Itse katson mieluummin rallin osakilpailuja.
Granlundin itsensä ajaminen suihkuun oli viimeinen niitti kyseisessä mm-farssissa.
Minusta naistenvoimistelua on kiva katsoa.
T:setämies
Vaömentaja vaihtoon, Puljujärvi ja Granlund ulos joukkueesta.
Jos olis tullut yleltä niin olisin saattanut jonkun matsin katsoa. Nyt meni ihan ohi, en tuosta sentään maksamaan ala ja tuloksen mukaan hyvä niin. Hämmästelen vaan ettei yle näytä kun on masseissaan.
Minä olen ainakin kiinnostunut kirjallisuudesta ja klassisesta musiikista.
En katsonut yhtään lätkäottelua mutta eilen ja tänään olen katsonut Yleltä suunnistusta. Mainio tv-laji!
Vierailija kirjoitti:
Jos olis tullut yleltä niin olisin saattanut jonkun matsin katsoa. Nyt meni ihan ohi, en tuosta sentään maksamaan ala ja tuloksen mukaan hyvä niin. Hämmästelen vaan ettei yle näytä kun on masseissaan.
Käsittääkseni eri kanavat käyvät kilpailua lähetysoikeuksista. Pitäis olla isommat määrärahat jos haluaisi kaikki mahdolliset kisat imuroida ylelle.
0/5.