Tyylilyylit lauantaihin :)
Huomenia
Viime yönä parannettiin maailmaan, mutta kuinkas moni parantelee aamusella hedaria =D
priscilla,piipaa... moneen te oikein jaksoitte?
Kommentit (27)
mää annan nyt mun miehelle koneen käyttöön illaksi, mä alan kohta kattoo leffaa, lauantain jatkoja!
en malta olla pois kuitenkaan, eli tulen yöllä kun muut nukkuu takasin....
lastwish: kuulostaa lupaavalta. Aieminkin tossa kerroin, että mulla on 2 kaveria, jolla on olut verenvuotoa/menkkamaista vuotoa ja silti ovat olleet raskaana. Se lääketieteellisesti johtuu siitä, että kropassa käy melkoinen hormonimyllerrys...elliii....peukutuksia!
Mä taasen vuorostaan korkkasin oluen. Nykyään melkein toi oltu maistuu siideriä paremmalta. Näytyy nauttia kun toisatiseksi voi :) vaikka onhan sitä holitontakin olutta jäljellä.
Mulla on ollu ihan tolkuttoman kylmä pari päivää. Vois johtua jostain muustakin mutta mulla on kyllä aika huono ääreisverenkierto eikä kuitnekaan lämmöissää oo poikkeavaa, 36,2. Meillä on onneksi nyt aika kuumana käyvä asuntokuume, joten piinailu menee nyt toiseen kohteeseen :) hih.
Koittakaahan eilen rilluttelemassa olleet, ottaa tänään rauhassa, että jaksatte maanataina töihin...vanhana ei ihan joka ilta jaksakkaan....
Peukutuksia ja haleja till alla
katarina 19/28
täällä vielä yön hiljasina tunteina, priskun kaverina =D
Joo kato prisku kaikki keinot ja asennot pitää kokeilla ;)
Ei jaksa enää vanhat bilettää, siirryttiin kalsari bileisiin ja tilattiin kotio pizzaa :) nyt olis kunnon mässäilyt tarjottavana - olusta, pizzaa, colaa ja mitä nyt saattuu kaapista löytymään...
Tänä iltana vois maistaa vaiks - greppiEHUA ja colaa :)
Katarina: tää mamma ei onneks tarvii mennä töihin maanantaina vasta kuukauden päästä, joten ranttaliks voi pistää tänä yönäki...
Siirryn tästä kullan kainaloon kattomaan leffaa, en kyllä myöskaan malta olla pois tältä palstalta.
kun ei näin mahtavsta porukasta voi luopua vain siks et ei just lokakuussa saiskaan vaavia!
teidän jutut sai mut todellakin hymyilemään ja mieli kohosi monta astetta! ihania ihmisiä! miten hauska olis olla teidän kans jossain viihteellä!
taidan mennä laittaa poppareita tulemaan ja lisää siideriä tuolt pakastimesta hakemaan.. (juu, mä oon keventänyt ruokavalioo.... noh, olen ajatellu et nyt se on ihan ok, hetken aikaa. kohta palaan ruotuun!)
sande
poppareita, tahtoo myös =D
tervetulao sannuska mukkaan, kuten rimpe kirjotti - tuikka pipo pois eteisessä - niin mukaan pääsee. täällä ei oo la rajotuksia =D
kiti vaan
kiva kuulla myös sinusta, ja ihanaa kun tulit:)) miten teillä siellä voidaan? onko parempi mieli? miten sun mies?
Kiti: täällä taas, kohta poistun taas... mutta vain hetkeksi:))i ll be back:)) kalsarikänäton just parasta, paljon mättöö ja juomista ni wot mitkä pileet! Ja aivan kun sannuska totes, miten hauskaa olis joskus nähdä jossain:)
ai olan takaa?? ihan uus asento mulle??