Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro nyt ylläsi olevien vaatteiden tarina!

Vierailija
26.05.2024 |

Minulla noin 5 v vanhat kotifarkut Cubuksesta, näitä oli kahdet ja toiset sain jo heittää pois. Nyt odotan, että nämäkin menisivät rikki. Samoin t-paita on noin 5 v vanha, mutta aloin käyttää sitä vasta 2 vkoa sitten!

Minulla on kahdenlaisia vaatteita, toisissa menen esim. kaupungille tai asioille, toisissa olen vain kotona tai käyn lähikaupassa. Minulla on liikaa vaatteita, mutta käytän aina samoja.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puuvillaiset boxerit ja Intiasta ostettu hellemekko. En edes muistanut koko mekkoa, vaan löysin sen vahingossa kun siivosin vaatehuoneen. Nyt sille on käyttöä 🌞

Vierailija
2/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit (tyttöystävä osti Tokmannista), villasukat (äitin tekemät?) ja niiden alla sukat (töistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiinasta tämän kalukukkaron.

Vierailija
4/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä saa sopivan pieniä.

Vierailija
5/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiraitaset verkkarit mistä lie ostetut ja Oulun kauppahallista ostettu t-paita tekstillä "Paska kaupunni."

Vierailija
6/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ostin itse asiassa yhtä "rooliasua" varten. En yleensä käytä tällaisia, mutta ei mitään järkeä ostaa vaatetta vain yhtä päivää varten niin pakko nyt käyttää näitä. Paita on hiljattain ostettu. Löysin jostain alelaarista, laadukas puuvillapaita.

Vierailija
7/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä Milanosta ostettu Massimo Dutin kietaisuhame (2 vuotta vanha). Paita siihen väritykseltään sopiva 8 vuotta sitten H&M:stä ostettu.

Vierailija
8/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton paita tilattu Ellokselta joskus 15 vuotta sitten. Käytän yöpaitana ja aluspaitana. Pyjamahousut, joissa joku jouluinen kuviointi. Harmaantuneet jo pesuissa. Ehkä n. 3 vuotta vanhat. Vedin jalkaan herättyäni kun en jaksa mitään kiristävää. Alushousut Triumphin, ruman malliset, varmaan 10 vuotta vanhat, eivät ilmeisesti kulu loppuun ikinä. Ei muuta.

Vierailija
9/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame on monta vuotta sitten ostettu, mutta enimmäkseen käyttämätön urheiluhame kirpparilta eikä näytä urheiluhameelta. T-paita on viime talvena ostettu Lidlin pellavapaita ja ostettu talvella Lidlin alennuskorista muutamalla eurolla.

Vierailija
10/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä 5-6v sitten ostettu paituli

Vierailija
11/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamanhousut ja -paita, molemmat eri seteistä peräisin. Sain molemmat lahjaksi ehkä yläasteen tai lukion aikaan, eli noin 15 vuotta sitten. Jalassa isän n. 15 vuotta sitten lahjaksi ostamat villasukat.

Vierailija
12/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panos Emporio -uimashortsit Stadium Outletista, ei muuta päällä. Ostin pari vuotta sitten loppukesän alesta muistaakseni kympillä. Oli niin isossa alennuksessa, laadukkaan oloiset ja bonuksena huvittavan niminen tuotemerkki.

Vierailija
13/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisella korona-taiteilijaapurahalla Yooxista ostettu mäkkärin pehmiksen värinen iso T-paita merkkiä Be edgy Berlin. Jostain saadut reikäiset alushousut. Alushousut ovat nuden sävyiset mutta niiden kuminauhaosat on värjäytyneet pesussa violetiksi. Lisäksi päälllä on kovin rakastettu ja pitkästä aikaa löytynyt hiusteni värinen scrunchie jonka olen ostanut Sokoselta kalliilla ja kaukaisesta Wurthistä ostamani melukuulokkeet, jotka ostin piristääkseni myyjää kun oli niin yksinäisen ja masentuneen oloinen.

Vierailija
14/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson trikoomekko, jonka löysin kirppikseltä. Oli uusi ja hinta 1e. Sen päällä on pitkä, avoin pusero, jonka sain ilmaiseksi tutun kirppiskasasta. Jalassa sukat ja villasukat, jotka sain joululahjaksi äidiltäni. Nämä kaikki yllä on mukava ja kotoisa olo ja ihan siistin näköinen.

Vierailija
15/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellemekko on Lindexin loppualesta ostettu varmaan yli kymmenen vuotta sitten. Ei maksanut montaa euroa.

Alkkarit on pari vuotta sitten Lindexin kanta-asiakastarjouksesta ostetut.

Vierailija
16/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta muutama kuukausi sitten tilattu yöpaita ja yöhousut. Jalassa mustat nilkkasukat jotka ostin pari viikkoa sitten.

Vierailija
17/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Valkoset kalsarit on vasta ostettu tokmannilta ja tää nanson yöpaita on ostettu ehkä 4v sitten nansomyymälästä. Alkaa olla reikiä ja kulumaa.

Vierailija
18/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pefect Jeansin oliivinvihreät joggerit, maailman mukavimmat housut! Harmaa tpaita ja pitkä harmaa neuletakki. Kaikki lempivaatteita, jo hyvin käytettyjä joten mökkivaatteina.

Vierailija
19/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä saa sopivan pieniä.

Joo, tää on just sopivan kokoinen mulle.

Vierailija
20/21 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi