Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tyhmää tässä on? Laitat ruokaa. Radiosta tulee hyvä biisi. Miehesi tulee luoksesi ja haluaa tanssia lähekkäin tuon biisin... Tämmösestä

Vierailija
26.05.2024 |

Mitä tyhmää tässä on? Laitat ruokaa. Radiosta tulee hyvä biisi. Miehesi tulee luoksesi ja haluaa tanssia lähekkäin tuon biisin... Tämmösestä tuskin kukaan tekee eikä kiihottuisi eikä kunnon suutelemisesta myöskään. Tunnen jo itseni täysin tyhmäksi kun meillä ei ole seksiasuja tai -leluja, joita KAIKKI käyttävät ja joka on UUSI NORMAALI mut mulle yök... Tämä ei ole mikään seksifantasia, mutta minkälaisia seksifantasioita sinulla on?  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut viime aikoina teoreettisesti sitomishommiin, olisi hauska koittaa vaimoon. Mutta voipi olla, että menisi sitomiseen niin paljon huomiota, että erektio lopahtaisi. 

https://www.ropeconnections.com/a-very-naughty-crotch-tie/

Vierailija
2/5 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet samaa avausta uudestaan ja uudestaan? Onko se sinusta kiihottavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin vasta hiljattain seksileluja. Kaikkea niitä ei ole vielä kokeiltu. M52

Vierailija
4/5 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen olevani kinesteetikko ja minä nimenomaan sytyn siitä, että ollaan kosketuksissa ja etenkin siitä, jos miehellä on varmat otteet. Vaikka sitten tanssiessa (inhoan kyllä tanssimista, mutta tuohon kirjoitin  esimerkin vuoksi tanssimisen. kosketuksessa siinäkin ollaan. Viimeinen hekumallinen sekskikokemus alkoi sillä, että ihan vain olin sohvalla miehen viekussa/kainalossa ja mies alkoi epähuomiossa silitellä käsivarttani. kun sitten lopetti sen sanoi puoliksi hengästyneenä, että "älä lopeta" ja mies tajusi mitä oli tapahtunut. "oot sä aikamoisen herkkä", sanoi ja jatkoi sitten siitä. käsi meni puseron helman kautta sisään ja rintsikoiden alle ja aloitti hyväillä rintaa, ja siitä melein jo aloin kiemurtelemaan siinä miehen kainalossa. Se alkoi sitten kiihottaa miesta ja aika nopeasti hän nappasi minut mukaansa ja työnsi sänkyyn. naitiin nopeasdti mutta intohimoisesti. Illalla sitten manguin koko ajan lisää, kun tuo yksi kerta ei saanut panetusta loppumaan,   yltyi vain.

En ole mikään halailija tyyppi, siis siinä mielessä, että en oikein tykkää halata tuntemattomia, enkä tykkää, että tuntemattomat koskettaa (puhun tässä nyt ei-seksuaalisessa merkityksessä). Tuntemattoman kosketus ei saa minussa mitään seksuaalista aikaan, mutta en vain halua sitä. Tuntuu liian henkilökohtaiselta. Mutta parisuhdetyylisissä suhteissa sitten toinen juttu.

Vierailija
5/5 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epäilen olevani kinesteetikko ja minä nimenomaan sytyn siitä, että ollaan kosketuksissa ja etenkin siitä, jos miehellä on varmat otteet. Vaikka sitten tanssiessa (inhoan kyllä tanssimista, mutta tuohon kirjoitin  esimerkin vuoksi tanssimisen. kosketuksessa siinäkin ollaan. Viimeinen hekumallinen sekskikokemus alkoi sillä, että ihan vain olin sohvalla miehen viekussa/kainalossa ja mies alkoi epähuomiossa silitellä käsivarttani. kun sitten lopetti sen sanoi puoliksi hengästyneenä, että "älä lopeta" ja mies tajusi mitä oli tapahtunut. "oot sä aikamoisen herkkä", sanoi ja jatkoi sitten siitä. käsi meni puseron helman kautta sisään ja rintsikoiden alle ja aloitti hyväillä rintaa, ja siitä melein jo aloin kiemurtelemaan siinä miehen kainalossa. Se alkoi sitten kiihottaa miesta ja aika nopeasti hän nappasi minut mukaansa ja työnsi sänkyyn. naitiin nopeasdti mutta intohimoisesti. Illalla sitten manguin koko ajan lisää, kun tuo yksi kerta ei saanut pane

Minun vaimoni on päinvastainen, halailee tuntemattomia, mutta ei halua kosketusta kotona eikä vapaaehtoisesti tule kainaloon,  inhoaa suutelua ja on siinä tosi passiivinen. Hively vain ärsyttää. Sängyssä kaipaa suoraa toimintaa ja rajuja otteita. Tässä hän on muuttunut paljon viime vuoden aikana, ja itsellä on tottumista esim. siihen, ettei esileikkiä enää ole, vaikka vaimo sitä vaatimalla vaati aiemmin.

Pari vuotta sitten lomalla hiplailin puolihuomiossa hänen reittään, kun istuttiin lomahuoneiston olohuoneen sohvalla illalla, ja hän alkoi äkkiä hengittää tosi raskaasti ja tajusin kohta, että vaimoon oli iskenyt raskaan sarjan panetus. Panetus oli niin raju, että nussittiin heti siinä sohvalla, vaikka lapset oli juuri menneet nukkumaan ja toinen oli varmaan hereilläkin. Ja sama seuraavana iltana. Nyt ei ole mitään tällaista hiplailua. Ei siinä mitään, miehenä se esileikki ei niin tärkeää olekaan, etenkin kun se kohdistui pelkästään vaimon kiihottamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme