Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko odottaisit petipuuhien aloittamista tapailusuhteessa?

Vierailija
25.05.2024 |

Itse turhaudun kohta ja mietin, voiko tämä tästä muuttua sellaiseksi seksielämäksi kuin kaipaan? Kaksi kuukautta tapailtu ja seksiä ei ole ollut. Yrittänyt olen tehdä aloitetta ja keskusteltu on. Toinen kaipaa syvempää tunnetta ja itse olen taas intohimoinen ollut näissä asioissa aina. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi jossain kohtaa jotenkin ihanasti. Sanoi että hän on odottanut mua koko elämänsä, joten muutaman viikon tai kuukaudenkaan odotus ei olisi tuntunut missään. Toki meillä oli ollut jo seksiä siinä vaiheessa :D 

Vierailija
42/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä nyt ole mun mielestä mitään väliä, kutsuuko sitä tapailuksi vai seurusteluksi. Voihan sen määrittää seurusteluksi, mutta ihan yhtä lailla se voi loppua kuin tapailukin, jos esim. se seksi ei ala toimia. 

Voi olla demiseksuaali mutta todennäköisemmin kuitenkaan ei. Kyllä tuossa ajassa pitäisi jo tietää tai ainakin aavistaa että tykkääkö niin paljon että pystyy kuvittelemaan yhteisen tulevaisuuden. 

Itse veikkaan joko suoritusongelmia (minkä ikäisiä olettekaan, joko se tuli ilmi?) tai jotain tautia jonka hoito on vielä kesken. T. Inhorealisti

Ollaan 40-50 välillä kummatkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä nyt ole mun mielestä mitään väliä, kutsuuko sitä tapailuksi vai seurusteluksi. Voihan sen määrittää seurusteluksi, mutta ihan yhtä lailla se voi loppua kuin tapailukin, jos esim. se seksi ei ala toimia. 

Voi olla demiseksuaali mutta todennäköisemmin kuitenkaan ei. Kyllä tuossa ajassa pitäisi jo tietää tai ainakin aavistaa että tykkääkö niin paljon että pystyy kuvittelemaan yhteisen tulevaisuuden. 

Itse veikkaan joko suoritusongelmia (minkä ikäisiä olettekaan, joko se tuli ilmi?) tai jotain tautia jonka hoito on vielä kesken. T. Inhorealisti

Ollaan 40-50 välillä kummatkin. 

Niin ja hän on ensimmäinen, jonka kanssa voisin kuvitella yhteistä tulevaisuutta. Tutustuttaa lapsiini jne. Kesälle on yhteisiä suunnitelmia tehtynä. Mutta, mutta. En mä tiedä sitten.

Vierailija
44/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minäkin olen ollut vastaavassa tilanteessa. Itse olen mies ja tapailemani nainen ei innostunut petihommiin, vaikka muuten olimme tiiviisti yhdessä, nukuimme toistemme luona yms. En minä kyllä mitenkään painostanutkaan tai tiedustellut, että mistä kiikastaa. Kuten sinäkin olet alkanut pelätä, niin minä päättelin, ettei nainen vain tuntenut sellaista vetoa minua kohtaan. Kyllähän se vähän egoa kirpaisi, mutta hyväksyin asian sellaisenaan, koska tykkäsin muuten viettää aikaa hänen kanssaan ja koin, että olemme hyviä ystäviä.

Parin kuukauden tapailun jälkeen hän kuitenkin ehdotti seksiä, mistä olin hyvin yllättynyt, koska itse olin jo kuvitellut suhteen laadun platoniseksi. Eipä siinä sitten muuta kuin tuumasta toimeen. Nyt olemme olleet yhdessä melkein 15 vuotta. Eli kyllä tällainenkin lopputulos on mahdollinen.

Varoituksen sanana lisään vielä sen, että kyllä se suhteen alun intohimottomuus vaivasi minua vuosikaudet. Olen vähän siinä mielessä romantikko, että en haluaisi olla kenellekään mikään järkivalinta, vaan omissa ideaaleissani suhteet saavat alkunsa himosta ja sitten suhteet kestävät ajan hampaat, jos ne järkitekijätkin pelaavat hyvin yhteen.

Vierailija
45/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meiltä asiaa kysyt, kun sun pitäisi elää itsesi mukaista elämää? Mutta jos haluat ottaa minusta mallia, olen aseksuaali joten en harrastaisi seksiä ollenkaan.

Vierailija
46/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään.

Vierailija
47/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monen miehen on vaikea harrastaa seksiä naisen kanssa, vaikka sitten isolla osalla se muna vie miestä. Mies saattaa haluta seuraa ja kaveria, mutta mitään romanttista ja intohimoista ei ole tiedossa. Ehdottaisin, että siirryt eteenpäin, kun ei teillä näytä synkkaavan tarpeeksi hyvin.

Vierailija
48/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen löytää helposti seksiä haluavan miehen jos se mies pihtaa sinulta.

Vierailija
49/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen löytää helposti seksiä haluavan miehen jos se mies pihtaa sinulta.

Kyllä mä sen tiedän. Mä nyt vaan en ole pelkästään seksiä vailla, vaan kaikin puolin toimivaa parisuhdetta. Ja siihen sisältyy toimiva seksielämä.

Vierailija
50/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ekoilla treffeillä käydä paikan veskissä sutasemassa sillä välin kun odotellaan juomia/ruokia, niin sommoro!

Vierailija
51/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa uskoin jotenkin tyhmästi, että seksijutut lähtee sitten käyntiin paremmin, kun ollaan naimisissa. Miehellä oli kova kiire naimisiin ja kaikki oli muuten hyvin. No ei lähtenyt. Puutteessa sain olla.

Vierailija
52/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään mainiosti vaikka ilman.

M38

Vierailija
53/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 3 tuntia.

Vierailija
54/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus Tinderistä on ollut, että seksiä on ollut noin 3-5 tapaamisen jälkeen. 35-40V naisia.

Vierailija
55/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin voin odottaa jos kumppani on pantavan oloinen.

Vierailija
56/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes tyttö täyttää 16 v

M47

Vierailija
57/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhteeni alkoi samoissa merkeissä. Nukuimme yhdessä, mutta mies ei halunnut edetä pidemmälle. Olin turhautunut, mutta jatkoin suhdetta. Kun päästiin seksiin asti niin jonkun aikaa sujui ihan hyvin, mutta pidemmän päälle olen huomannut, että miehellä vaan on matala libido ja halujen epätasapaino on kuormittavaa. Jokainen nainen haluaa tulla halutuksi parisuhteessa.

Vierailija
58/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiirettä. Jotenkin tuntuu oudolta muutenkin että ihmiset kouristelevat keskenään pedissä, eikö se yökötä. Mitä järkeä koko tempomisessa on. Eikö moni ole mieluummin vaikka aseksuaali.

Vierailija
59/59 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antavat minulle yleensä jo ekoilla treffeillä. Naisten kaataminen on shokeeraavan helppoa.