Kauanko odottaisit petipuuhien aloittamista tapailusuhteessa?
Itse turhaudun kohta ja mietin, voiko tämä tästä muuttua sellaiseksi seksielämäksi kuin kaipaan? Kaksi kuukautta tapailtu ja seksiä ei ole ollut. Yrittänyt olen tehdä aloitetta ja keskusteltu on. Toinen kaipaa syvempää tunnetta ja itse olen taas intohimoinen ollut näissä asioissa aina.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta tapailusuhteita. Jos mies ei ole valmis seurustelemaan, hän menee vaihtoon.
Ai meinaat, että kun tapaa ihmisen ensimmäistä kertaa, niin heti päätetäään seurustelusta ja kirkkohäistä?
Meinaatko itse että kun tapaat ihmisen ensimmäistä kertaa niin hyppäät saman tien sänkyyn tuntematta toista ollenkaan?
Huomaat varmaan itsekin että kirkkohäiden ja tuntemattoman kanssa seksin harrastamisen väliin mahtuu aika laaja skaala asioita. Yksi niistä on treffeillä käyminen sillä ajatuksella että haluaa parisuhteen, ja jos sellaista ei toisella osapuolella ole tarjota niin miksi sellaisen ihmisen kanssa harrastaisi seksiäkään. En tiedä nykyajasta mutta omassa nuoruudessa tuolla kaukana 2000-luvun alkupuolella oli ihan normaalia seurustella ennen kuin mentiin sänkyyn.
Juu, ei jatkoon. Jos ei edes suhteen alussa halua repiä toiselta vaatteita pois niin ei sitä myöhemminkään ole luvassa. Jatkuva torjutuksi tuleminen näivettää. Ootte kavereita ja sekin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tapailetteko vain toisianne? Jos nimittäin mies ei ole selkeästi sanonut, että muita ei ole niin silloin niitä 100% varmuudella on. Mahdollisesti joku FWB kuvio tai muu josta ei ole valmis luopumaan.
Ei ole muita kummallakaan, se on puhuttu läpi. Katsotaan mihin tämä vie.
Onko alhainen libido? Entisetkin suhteet kaatuneet siihen?
Vierailija kirjoitti:
Pelkää saavansa taudin sinulta? Pelkää antavansa taudin sinulle? Pelkää, että tulet raskaaksi? Hänellä joku toinen suhde kesken/epämääräisessä tilassa? Hänellä joku fyysinen poikkeavuus? Kannattaa keskustella näistäkin.
Taudit on kyllä keskustelematta. Raskaaksi en voi tulla. Muita ei ole. Toimintakykyä olen miettinyt, mutta hän vain kertoo, että tarvitsee suuremmat tunteet mukaan, ennen kuin etenee seksiin. Täytyy keskustella noista vielä. Tälläkin viikolla ollaan nukuttu toistemme luona miltei koko viikon, mutta ei ole asia edennyt. Voin myöntää, että minä pahoitan mieleni asian suhteen jo. Vaikka yritän olla sitä tekemättä ja antaa toiselle aikaa. Ei ole helppoa, kun haluaisi toista ja näyttää sen ja aina saa torjunnan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei jatkoon. Jos ei edes suhteen alussa halua repiä toiselta vaatteita pois niin ei sitä myöhemminkään ole luvassa. Jatkuva torjutuksi tuleminen näivettää. Ootte kavereita ja sekin on ihan ok.
Tuohon minäkin olen aiemmissa suhteissa tottunut. Haluaa toista niin paljon, että olisi valmis siihen missä ja milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Onko alhainen libido? Entisetkin suhteet kaatuneet siihen?
En tiedä, mihin entiset suhteet ovat kaatuneet. Muutoin todella ihana ihminen, tämä puoli vaan painaa jo omaa mieltä kovasti. En toki näin pitkään olisi odottanutkaan, jos ei olisi ihana tyyppi.
Puolisen tuntia, jos ei heti irtoa, on aika vaihtaa seuraavaan.
Torjuminen voi tosiaan johtua vaikka mistä.
Huono itsetunto
Kiusaa tahallaan, sanoo pitävänsä seksistä mutta estää aikeet.
Onkin a-seksuaali
On oikeasti varattu eikä pystykään fyysisyyteen
Ekana päivänä normiseksiä, toisella tapaamisella jo kakkosta.
Millaisia nämä tapailusuhteet oikein ovat? Otetaanko vain joku random mies tai nainen ja sen jälkeen aletaan työstämään. Mun mies sanoi mulle meidän seurustelun aluksi, että on minusta niin totaalisen hullaantunut, että miettii mua öin ja päivin. Mietin, että kuinka kauan tapailusuhteissa joutuu tahkoamaan, että saa kipinän syttymään? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nämä tapailusuhteet oikein ovat? Otetaanko vain joku random mies tai nainen ja sen jälkeen aletaan työstämään. Mun mies sanoi mulle meidän seurustelun aluksi, että on minusta niin totaalisen hullaantunut, että miettii mua öin ja päivin. Mietin, että kuinka kauan tapailusuhteissa joutuu tahkoamaan, että saa kipinän syttymään? 🤔
Siis kyllä ollaan ihastuttu puolin ja toisin ja kipinää on. Ei vaan toisen puolelta seksuaalista sellaista. Nähdään aina, kun mahdollista, tällä viikolla taidettu yksi yö olla erossa. En mä tiedä millä nimellä tätä kutsua, en kuitenkaan koe seurustelevani, ennen intiimiyttä. Viihdytään tosi hyvin yhdessä, tykätään tehdä samoja juttuja, ja huumori kohtaa.
Ehkä tuo mies lämmittelee samanaikaisesti jotakuta toista, eikä ole vielä varma, miten juttu tulee etenemään...
Vierailija kirjoitti:
Ekana päivänä normiseksiä, toisella tapaamisella jo kakkosta.
Aika rohkeaa pyytää naista toisilla treffeillä strap-onin kanssa paikalle, saattaisi luulla että tykkäät sittenkin enemmän miehistä.
Ainakin kunnes sukupuolitaudit on testattu pois.
Ei sillä nyt ole mun mielestä mitään väliä, kutsuuko sitä tapailuksi vai seurusteluksi. Voihan sen määrittää seurusteluksi, mutta ihan yhtä lailla se voi loppua kuin tapailukin, jos esim. se seksi ei ala toimia.
Voi olla demiseksuaali mutta todennäköisemmin kuitenkaan ei. Kyllä tuossa ajassa pitäisi jo tietää tai ainakin aavistaa että tykkääkö niin paljon että pystyy kuvittelemaan yhteisen tulevaisuuden.
Itse veikkaan joko suoritusongelmia (minkä ikäisiä olettekaan, joko se tuli ilmi?) tai jotain tautia jonka hoito on vielä kesken. T. Inhorealisti
Pari tuntia taisi mennä ennen toimintaa. N49
Pelkää saavansa taudin sinulta? Pelkää antavansa taudin sinulle? Pelkää, että tulet raskaaksi? Hänellä joku toinen suhde kesken/epämääräisessä tilassa? Hänellä joku fyysinen poikkeavuus? Kannattaa keskustella näistäkin.