Mies jota tapailin jonkun aikaa, sanoi..
Että en tule löytämään suhdetta, jäi mieleen. Kait mä sitten olen tuomittu epäonnistumaan. Sanoi että joudun käymään kymmenillä treffeillä ja sittenkään ei välttämättä löydy ketään. Olen niin hankala luonne, ujo ja estynyt ettei kukaan huoli minua
Kommentit (56)
Ap, ehkäpä mies oli oikeassa. Kyllä kokenut mies osaa arvioida naisia neutraalisti. Tapaamallasi miehellä oli kokemusta sinun hankaluudesta.
Kenties sinulle ei sopinut juuri mikään asia, jota mies ehdotti. Et osannut päättää. Epäröit toistuvsti. Ja monet jutut joita mies oli saattanut suunnitella ja tehdä yhdessä, eivät toteutuneet.
Ehkä et halunnut juuri missään, tutustua uusiin ihmisisiin tai harrastuksiin. et edes käydä ulkona syömmä. Tai muuta sellaista. Ja niin edelleen.
Ei mies jaksa eikä halua pitemmän päälle naista, jota pitäis vetää kuin kivirekeä perässään.
Suhteessa täytyy molempien saada henkistäkin tyydystä, tulla otetuksi huomioon, jotta kumpikin saisi hyvää oloa ja nautintoa yhdessöolosta.
Ei suhteen katkeminen ole aina miehen vika tai syy. Vaikka tällä niin huudellaan.
Joskus vois pohtia, millainen minä itse olin suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme urpo! Mä olisin sanonut että sulla on kauniit silmät ja vienyt kuutamon loisteeseen punaviinilasilliselle.
pelimies. Sivusta.
Ehei, ei noin sanova mies ole pelimiehiä.
Pelimiehet eivät yksinkeraisesti piittaa tuollaisista naisista. He siirtyvät seuraavaan naiseen.
Noin sanoo mies, joka on ollut todella kiinnostunut naisesta ja olisi halunnut oikean, normaalin suhteen.
Mutta ei jaksanut ja luopui, kun huomasi ettei se ap:n kanssa onnistu, ap:n vaikean ongelmallisen luonteen / käyttäytymisen takia.
Kaksi viimeisintä tekstiä on saman henkilön kynästä.
Vierailija kirjoitti:
😂
Mikä huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykällä on vässykän ongelmat.
Ja ei nuo vässykät mihinkään kehity. Uniikkeja lumihiutaleita.
Itselle sanoi monikin mies samalla tavoin, eli olin estynyt ja ujo, kun en sillä silmänräpäyksellä avautunut hänelle omista henkilökohtaisista asioistani. Mun oma setä sanoi mulle myös että noin vaikealla luonteella mun on mahdoton löytää ketään miestä. Sanoi, että jos jonkun joskus löydät niin pidä siitä kiinni oli se sitten millainen tahansa.
luonteestani huolimatta miesonni oli ihan kelvollinen ja valinnanvaraa riitti, vaikka en yhdenyönjuttuja harrastanut ikinä ja tuon yhden kanssa sitten päädyttiin yhteen ja ollaan oltu 5 vuotta onnellisia ja kakkosvaavi tulee syyskuussa.
Ujo = salaperäinen, arvoituksellinen
Estynyt= analyytinen harkitseva
Hullu= kiihkeä ja temperamenttinen
H uora= antaa varmaan muille (tai ainakin jollekin) mutta ei mulle
Vierailija kirjoitti:
Ap, ehkäpä mies oli oikeassa. Kyllä kokenut mies osaa arvioida naisia neutraalisti. Tapaamallasi miehellä oli kokemusta sinun hankaluudesta.
Kenties sinulle ei sopinut juuri mikään asia, jota mies ehdotti. Et osannut päättää. Epäröit toistuvsti. Ja monet jutut joita mies oli saattanut suunnitella ja tehdä yhdessä, eivät toteutuneet.Ehkä et halunnut juuri missään, tutustua uusiin ihmisisiin tai harrastuksiin. et edes käydä ulkona syömmä. Tai muuta sellaista. Ja niin edelleen.
Ei mies jaksa eikä halua pitemmän päälle naista, jota pitäis vetää kuin kivirekeä perässään.
Suhteessa täytyy molempien saada henkistäkin tyydystä, tulla otetuksi huomioon, jotta kumpikin saisi hyvää oloa ja nautintoa yhdessöolosta.
Ei suhteen katkeminen ole aina miehen vika tai syy. Vaikka tällä niin huudellaan.
Joskus vois pohtia, millainen minä itse olin suhteessa? <
Ei ap:ssa mitään vikaa välttämättä ollut. Mies ei vain ollut sopiva hänelle. Ei ymmärtänyt/välittänyt ehdottaa AP:lle sopivia asioita.
Jollekin ihmispaljous on se juttu eli festarit tai rock konsertti tai bileet jotkut taas nauttivat patikoinnista luonnon helmassa ja kuutamouinnista erämaajärvessä. Jos viet introvertin keskelle melskaavaa ihmismassaa hän lamaantuu mutta ekstrovertti kiihottuu. Jos viet ekstrovertin kävelylle kuutamoyönä merenrannalle, hän alkaa kytätä kelloa tyyliin: "me ehdittäis vielä yhteen yökerhoon".
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia annat tuntemattomien määrittää oman arvosi? Siinä mielessä mies on kyllä oikeassa ettet voi tapailla ketään onnettomalla itsetunnolla.
Minäkin haluan tietää miksi sitä antaa juuri tuntemattomien ihmisten määritellä itsensä ja heidän mielipiteitään palvoo. Itse sorrun tähän.
Minut hyvin tuntevat ihmiset pitävät minusta juuri sellaisena kuin olen, mutta tuntemattomat katsovat kieroon.
Mietin joka päivä sitä miten ne tuntemattomat ihmiset eivät minusta pidä. Voiko joku selittää tämän ilmiön?
Miksi me annamme niin paljon painoarvoa sille, että jollain on joku ennakkoluulo meistä pinnallisen harhanäkemyksensä vuoksi?
Järjellä ajatellen sillä ei pitäisi olla kakankaan väliä, mutta tunne on taas sitä mieltä, että maailman tärkein asia on tulla heti hyväksytyksi, rakastetuksi ja palvotuksi, vaikkei toinen edes tiedä sinusta mitään, on vaan nähnyt pintaraapaisun.
Mulle sanoi yksi vihainen pikkumies, että "et tule saamaan miestä tai lapsia", kun en halunnut hänen kanssaan toisille treffeille. Kuulemma vain "testasin markkina-arvoani" ja "käytin häntä hyväkseni", vaikka tapasimme vain yhden kerran (miehen ehdottamilla kirpputoritreffeillä, joissa kiersi vain kovaa kyytiä kirpparin hyllyt läpi ja sen jälkeen kysyi, lähdenkö hänen luokseen), enkä pitänyt miehen tavasta puhua minulle tai muille (oli töykeä esim. kirpputorin pitäjälle, joka oli vanha mies ja tuli juttelemaan meille) ja hän aiheutti minulle epämukavan olon, joten en halunnut tavata uudestaan.
Hän laittoi viestiä, että "olisi ainakin minusta tosi kiva tavata uudestaankin", mutta kun kohteliaasti kieltäydyin, niin alkoi kauhea haukkuminen ja törkeyksien latominen, en viitsi edes kirjoittaa mitä kaikkea törkeää hän minulle sanoi. Mutta meni aivan asiattomuuksiin ja yritti selvästi vain saada loukattua minua. Tyypilliseen "oot h u o r a kun et antanu mulle"-tyyliin... :D Haukkui jopa hiusteni värin vääränlaiseksi.
No, seuraava mies jonka kanssa menin treffeille oli aivan ihana ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä, nyt ollaan avoliitossa ja suunnitellaan kihloja, ensimmäistä lasta aletaan varmaan yrittää kesän aikana. Että näin hyvin se surullisen pikkumiehen ennustus piti paikkansa.
Älä siis välitä AP, se on vaan katkeran incelin itkua "happamia nuo pihlajanmarjat"-tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme urpo! Mä olisin sanonut että sulla on kauniit silmät ja vienyt kuutamon loisteeseen punaviinilasilliselle.
ei ap olisi lähtenyt, koska se on niin ujo ja hankala
Ujo nainen kyllä löytää miehen jos haluaa, ujolla miehellä taas ei ole paljoa toivoa. Naiset odottavat mieheltä aloitteellisuutta ja itsevarmuutta, yleensä haluavat miehen lähestyvän ensin ja olevan miehekkään jämerä.
Mutta ujo nainenhan koetaan usein vain söpöksi ja naiselliseksi, etenkin jos on vähänkin nätti.
Sehän on ihan sinusta itsestäsi kiinni, löydätkö miehen. Maailmassa niin valtava määrä miehiä, että et mitenkään edes pysty elämäsi aikana kaikkia tapaamaan. Jos siis jaksat tarpeeksi moneen tutustua, niin aika varmasti lopulta joku heistä on sinulle sopiva ja tykästyy myös sinuun.
Ja ei nuo vässykät mihinkään kehity. Uniikkeja lumihiutaleita.