Uuden miesystävän kammottavat alushousut!
Aivan hirveet, kuluneet ja virttyneet. Raitojakin takapuolella. Mitä mieltä?
Kommentit (56)
Kyllä nämä on niin totta. Piti ostaa miehelle uusia alushousuja lääkärin tarkastusta varten. Kun ei itse ymmärrä.
Miten näin pääsiäisenä? Onko palstamammat nähneet ällöjä alushousuja.
Onko vappuna näkynyt ällöjä alushousuja?
Vierailija kirjoitti:
Mullaki on sellaset jotka revenneet sieltä keskeltä, kikuli vilkkuu kivasti sieltä kävellessä 😘
Olet pupa
Vierailija kirjoitti:
Anna olla sitten ilman housuja
Ja jättää niitä raitojansa ympäri kämppää? Vaipathan tuollaiselle paskaperseelle pitäisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla sitten ilman housuja
Ja jättää niitä raitojansa ympäri kämppää? Vaipathan tuollaiselle paskaperseelle pitäisi laittaa.
Miksi et sitte laita vaippoja?
Hyi olkoon. Olisi fiksua ostaa uudet ja terhakat.
Samaa mieltä, sellaiset persuksista roikkuvat ja virttyneet kulahtaneet alkkarit on aivan hirveä turn off miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kyllä naisen silmääkin miellyttää näyttävä, itsestään huolta pitävä mies.
Mutta, toivon ettei nuoret miehen alut ota paineita. Ne vauhtiraita kalsarit kelpaa oikealle rakastavalle sopivalle vastaparille.
Naiselle jolla on myös vauhtiraita alkkareissaan?
Vierailija kirjoitti:
Käytin itsekkin vastaavaa temppua kutsunta tarkastuksessa. Likaiset vaatteet ja likasena itekki. Myös lääkärin tutkiessa päästin peräaukosta vähän ilmaaki pihalle. No armeija jäi väliin minullakin.
Laatumiehiä olette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin itsekkin vastaavaa temppua kutsunta tarkastuksessa. Likaiset vaatteet ja likasena itekki. Myös lääkärin tutkiessa päästin peräaukosta vähän ilmaaki pihalle. No armeija jäi väliin minullakin.
Laatumiehiä olette
Miten muuten olisin intin välttänyt? Hävetti tuo tarkastukseen meno itseänikin. Normaalisti olen puhdas ja siisteissä vaatteissa.
Tuo oli hyvä keino intin välttämiseen. Minut tutki nuorehko naislääkäri. Hän katsoi inhoten minua koko ajan. Kalsareiden riisumisen jälkeen haju oikein tulvahti. Lääkäri silti urhoollisesti veti jopa esinahan taakse todeten likaa sielläkin. Peräaukon tutkimuksessa päästin myös ilmaa lääkärin kasvoille. Kun tutkimus oli ohi ja sain pukea. Hän otti puheeksi hygienian ja kertoi miksi se on tärkeää. Olin kuin en ymmärtäisi yhtään. Lopuksi hän kuitenkin suositte minulle vapautusta. Sääliksi kyllä kävi lääkäriä.
Helppo se on naisilla sanoa. Naisella kun pikkuhousut likaantuu tai kulahtaa voi laittaa ne myyntiin kovaan hintaan ja ostaa uusia. Miehillä ei tätäkään vaihtoehtoa ole
Hyi miehet! Aina teitä saa hävetä.
Hierojana tuli myös nähtyä kuinka kulahtaneissa ja likaisissa pöksyissä jotkut miehet tuli hierontaan.