Uuden miesystävän kammottavat alushousut!
Aivan hirveet, kuluneet ja virttyneet. Raitojakin takapuolella. Mitä mieltä?
Kommentit (56)
Muistisääntö: keltainen eteen ja ruskea taakse! T: M65+
Miten niistä voi olla mitään mieltä, kun et laittanut kuvaa?
Selvisit sentään miehen autotestistä, joten nyt selvisi että mistä raha puuttuu :D
Miehen alkkarit sentään voi ostaa halvalla, moni nainen on kuviin stailattu niin kalliilla ettei toiste tule näkemään yhtä ehostettuna. Huijaamista. Sitten tapaat laikukas kasvoisen haaleasilmäisen harmaahiiren.
Jos miesystävä on "uusi", eikä tavattaessa edes siistien alushousujen verran tajua panostaa habitukseensa, niin kyseessä on äitiä tarvitseva mieslapsi - - - > luiskaan vaan kalsareineen päivineen.
Jep, uutta boxeria jalkaan jos deitille mielii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuulemma käyvät jopa lääkärissä tuommoset kuluneet ja likaiset alkkarit jalassa. Hyi inho.
Mitä sitte millaiset alushousut on kun menee lääkäriin? Eihän siellä välttämättä riisua tarvi ja lääkärit on nähny jo kaiken. Pukevatko naiset sitte aina uudet alkkarit lääkäriin?
Näin on ei lääkärin takia tarvi puhtaita kalsareita laittaa!
Voi kun näkisit tuon meidän talon naisen pikkarit.. Ei sinunkaan enää koskaan tarvitsisi valittaa miehen kalsareista.
Minä vaihdan vasta sitte kun peräaukko tai pallit alkaa kutista liikaa. Ei niitä turhaa joka suihku kerran tai joka viikko tartte vaihtaa.
Nuorien naislääkäreiden kasvoilta voi lukea suoraa syvän inhon jos sattuu oleen kulahtaneet tai vähänkin likaiset kalsarit jalassa vastaanotolla. Eivätkä koskekkaan ilman hanskoja. Tutkimuksen jälkeen pesevät myös pitkään käsiään ja vaikuttavat ärsyyntyneeltä. Tälle on kiva naureskella.
Minulla oli vuosikausia sitten intin kutsuntojen ennakko lääkärin tarkastus. Olin sitä ennen melkein 2viikkoa käymättä suihkussa. Hyi iljetti itteänikin. Jalkaan laitoin myös valkoiset miesten lyhyet alushousut mitkä myös oli yli viikon jaloissa. Kellerrystä oli edessä ja rusketusta takana. Päälly vaatteet puin myös likaiset ja kulahtaneet. Lääkäri oli nuorehko mies jonka ilme oli järkyttynyt. Riisuuntumaankin jouduin ja lääkäri ei koskenutkaan minuun ilman hanskoja. Hanskat laittoi jo tarkastuksen alussa käteen. Hän koitti kysellä onko minulla kaikki kunnossa ja hyvin. Selitin itse kaiken olevan elämässä hyvin ja odottavsni myös inttiä innolla. Olin kuin en ymmärtäisi itse hajuani. Selitin myös muutakin hölmöä. Jostain syystä en armeijaan kelvannut
Inhottavaa? Miten te miehet kehtaatte mennä tuollaisessa kunnossa lääkäriin? Voi lääkäri parkaa. Kuulostit todella vastenmieliseltä potilaalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miesystävä on "uusi", eikä tavattaessa edes siistien alushousujen verran tajua panostaa habitukseensa, niin kyseessä on äitiä tarvitseva mieslapsi - - - > luiskaan vaan kalsareineen päivineen.
Minä haluaisin naisystävän joka huolehtisi ja huomauttaisi alushousuistani.
Käytin itsekkin vastaavaa temppua kutsunta tarkastuksessa. Likaiset vaatteet ja likasena itekki. Myös lääkärin tutkiessa päästin peräaukosta vähän ilmaaki pihalle. No armeija jäi väliin minullakin.
Hyvä vinkki tuleville alokkaille! Myös naisille tulevaisuudessa.
Roskiin vaan reikäiset sukat, venyneet alushousut, läpinäkyväksi hiutuneet pikkureikäiset t-paidat ja lököttävät kulahtaneet farkut. Myös roskiin kaikki yli 20 vuotta vanhat vaatteet sekä kengät. Ei tartte ihmisen kulkea lumpuissa julkisella paikalla.
Ja kyllä vaihdan töiden jälkeen puhtaat sukat ja alushousut kun menen hierojalle. Ja pesen bideesuihkulla toosan. Jotain kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan sentään.
Olipa hyvä että hoksasin tämän keskustelun. Pitää ostaa uudet kalsarit ensi viikon lääkärissä käyntiä varten.
Kannattaa suosia mustia kalsareita niin ei vauhtiraidat näy! Ja kotona olen aina alasti! T: M65+