Loukkaantuisitko tästä?
Miulla oli synttärit tänään.
Mieheni sisko tuli miehensä kanssä kahville ja antoivat lahjaksi 140 euroa, käteisenä. Ojentaessaan rahaa miehen sisko sanoi: Käy kampaajalla.
Minä naurahdin ja sanoin, etten voi ottaa tuollaista summaa vastaan.
miehen sisko sanoi että: ihan oikeesti, tee jotain tukalles niin voisit näyttää vähän paremmalta.
Sanoin toistamiseen, etten ota sitä summaa, kiitos vain.
miehen sisko antoi rahat miehelleni sanoen että mies saa patistaa mua sinne kampaamoon.
Mies otti rahat ja sanoi että kiitti vain, mutta " Maija" saa käyttää ne sit ite miten haluaa.
Minä loukkaannuin.
Taidan olla vaan tylsä harmaavarpunen tämän menestyvän ja trendikkään pariskunnan silmissä
Olen kotiäiti neljälle lapselle, eikä minulla kieltämättä ole ollut aikaa/kiinnostusta seurailla muotilehtiä viimeaikoina.
Loukkaannuin vielä lisäksi tuosta käteisestä.. lahjakorttikin sinne kampaamoon olisi ollut kivempi, vaikka vain onnittelujen kera. Ei siis solvausten, kuten sanat tulkitsin.
Kommentit (29)
mutta eipä kukaan mulle kampaamoa maksa... nippanappa kerran kolmessa kuukaudessa
mutta eipä kukaan mulle kampaamoa maksa... nippanappa kerran kolmessa kuukaudessa
Nauti rahoilla mitä haluat kampaamo tms. hemmottelusta. Älä anna sukulaisnaisten määritellä itseäsi ja ulkonäköäsi. Ja voithan kuitata myöhemmin, että voit antaa tilinumerosi niin voi tehdä säännöllisiä sijoituksia sinuun ja ulkonäköösi.
Se varmaan ajatteli ettei viitsi antaa muuten vaan noin paljoa, vaan halusi antaa kohteen, johon rahat käytetään. Saat itse valita kampaajan ja ajankohdan.