Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunpoisto ja kummallinen(?) jälkivuoto

Vierailija
03.05.2016 |

Kohtu poistettiin 3 vkoa sitten laparoskooppisesti. Jälkivuoto oli ensimmäiset kaksi viikkoa todella niukkaa, kunnes aloin vuotaa kirkasta verta niin etten enää pikkuhousunsuojilla pärjännyt.

Kävin sairaalassa näytillä ja vuoto oli lääkärin ultratessa jo lähes kokonaan tyrehtynyt. Vuotokohtaa ei ultran ja muun sisätutkimuksen perusteella kuitenkaan löytynyt. Tikitkään eivät olleet irronneet emättimen pohjasta. Kotiin päästessäni hanat aukesivat taas ja aloin vuotaa uudelleen ihan kunnolla kirkasta verta ja tällä kertaa myös hyytymiä. Tätä vuotoa tulee yhtenä hetkenä ihan kunnolla ja toisena hetkenä taas näyttäisi tyrehtyvän. Viikon ajan ollut tällaista vuotojen vuoristorataa.

Sairaalassa sanovat, ettei tällainen lisääntynyt vuoto tässä vaiheessa toipumista ole normaalia, mutta ultran, verikokeiden, pissakokeen ym. tutkimusten perusteella kaikki on ok.

Itse olen nyt ihan hämilläni, onko tämä normaalia vai ei? Kun siis teoriassa ei lääkärin mielestä ole normaalia mutta vuotokohtaa ei olla pystytty paikantamaan ja kun vuoto kerran tyrehtyi kesken tutkimusten, tilaa pidettiin normaalina. Tällä hetkellä vuoto on suhteellisen runsasta ja sitä valuu vessassa istuessa pyttyyn tasaisena "nauhana".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin vastaavanlainen tilanne täällä. Kolme viikkoa kohta täynnä ja jälkivuoto muuttunut runsaammaksi ja kirkkaaksi vereksi. Pohdin tässä myös, että pitääkö ottaa yhteyttä leikkuriin. Kirjoituksestasi on kulunut nyt aikaa. Jos satut vielä tänne sivulle niin kovasti kiinnostaisi tietää mikä tilanteesi on nyt ja tehtiinkö asialle jotain tai tarvitsitko vain aikaa parantumiselle.

Vierailija
2/3 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen itse vielä tänne, kun leikk. on kulunut kohta 8 vkoa. Jos joku muu on samojen kysymysten äärellä. Eniten mietitytti lisääntynyt verinen runsas verinen vuoto kolmen viikon kohdalla. Mietin lääkärillä käymistä, mutta runsas vuoto tuli lähinnä wc-käynnin yhteydessä ja muuten selvisin pikkusuojilla, niin en sitten soittanut. Eikä olisi tarvinnutkaan. 5 viikon päästä vuoto oli enää hailukkaa ja kuudentena tuli tikit pois, jonka jälkee vuoto loppui sekä epämielyttävä haju. Tikit keräävät itseensä epäpuhtauksia. Eli mulla kesti kaikkineen kuusi viikkoa, jonka jälkeen jatkoin elämää kuten ennen, mutta aah, niin paljon mukavammin. Seksi tuntuu hyvältä ja kivut on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjun ap ja vuotoa tyrehdytettiin pariin otteeseen Caprilon-tamponeilla. Edelleen välillä tulee niukkaa veristä vuotoa (kirkasta verta), vaikka leikkauksesta on aikaa nelisen kuukautta. Tarttis varmaan gynellä käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi