Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko tästä?

Vierailija
27.01.2007 |

Miulla oli synttärit tänään.

Mieheni sisko tuli miehensä kanssä kahville ja antoivat lahjaksi 140 euroa, käteisenä. Ojentaessaan rahaa miehen sisko sanoi: Käy kampaajalla.

Minä naurahdin ja sanoin, etten voi ottaa tuollaista summaa vastaan.

miehen sisko sanoi että: ihan oikeesti, tee jotain tukalles niin voisit näyttää vähän paremmalta.

Sanoin toistamiseen, etten ota sitä summaa, kiitos vain.

miehen sisko antoi rahat miehelleni sanoen että mies saa patistaa mua sinne kampaamoon.

Mies otti rahat ja sanoi että kiitti vain, mutta " Maija" saa käyttää ne sit ite miten haluaa.

Minä loukkaannuin.

Taidan olla vaan tylsä harmaavarpunen tämän menestyvän ja trendikkään pariskunnan silmissä

Olen kotiäiti neljälle lapselle, eikä minulla kieltämättä ole ollut aikaa/kiinnostusta seurailla muotilehtiä viimeaikoina.

Loukkaannuin vielä lisäksi tuosta käteisestä.. lahjakorttikin sinne kampaamoon olisi ollut kivempi, vaikka vain onnittelujen kera. Ei siis solvausten, kuten sanat tulkitsin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisin kuvitella tilanteen mennen niin etteivät muistaneet sun synttäreitä ja halusivat kuitenkin antaa merkittävän lahjan ja huumorilla yrittivät saada sut ottamaan rahat vastaan

Vierailija
2/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis tulla meille enää kylään tuollaisen jälkeen. Voiko edes olla totta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta sisään, toisesta ulos, ju nou ;)

Vierailija
4/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisuuden hyväksesi!

Toinen voi nähdä ulkonäkösi selvemmin kuin sinä itse, ja tuskin hiusten leikkaus ja värjäys ainakaan tilannetta pahentaa, eikö?

Vierailija
5/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan saavat kicksinsä toisten kiusaamisesta.

Vierailija
6/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkyttävältä, ota rahat ja tee asialle jotain kun ei itse kerran tajua.

mä olisin ottanu asian noin, onko sun tukka ihan kauheessa kunnossa ? ehkä olis sitten aika pitää itsestä huolta edes jonkin verran ?

Vierailija
7/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulle käly toi jonkun aknen hoitoon tarkoitetun savipaakun noin 10 vuotta sitten. Kiitin ja laitoin vessan peilikaapin päälle.

Viisi vuotta myöhemmin käly pongasi paakun kaapin päältä ja sanoi ettet ole tuota sitten tainnut käyttää.

vastasin ettei ole tullut niin...

Kokemuksesta tiedän, että on erittäin vittumaista kuunnella miehen sukulaisten huomauttelua oman ulkönäön puutteista. He kun ovat itse vastaavasti ihan täydellisiä.

Haistata sukulaisakalla paska ja palauta rahat

Vierailija
8/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kampaamoonkin on vähän siinä ja siinä...

Vierailija
9/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muutkin katsoivat hieman pitkään.. vieraat siis.

ap

ja jäi muuten mainitsematta, mulla on suora pitkä tukka, puoleen selkään. Nyt ihan oman värinen, eli tumman ruskea.

Kampaajalla kävin viimeksi leikkauttamassa tukkani kuukausi sitten, jolloin kuivat latvat leikattiin pois ja otsatukka leikattiin viistoksi.

Kampaaja kehui hiuksiani paksuiksi ja hyvinvoiviksi.

Eikä ne minustakaan mitkään NIIIIIN kamalat ole.

Väriä vailla kylläkin, ja jotain kivaa leikkausta myös, mutta nyt ne ovat vauvan ja pienten lasten takia parhaimmillaan pitkinä kun niitä ei tarvitse erikseen laittaa. Ponnari vaan ja menoksi!

Vierailija
10/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän olisi kuin lahjakortti. Osan rahasta voisin käyttää johonkin muuhunkin, mutta kampaajalla kävisin myös, enkä loukkantuisi. tai sitten antaisin 40e takasin ja käyttäisin tämän 100e kampaajaan, kun kerta niin toivottiin. en ole tossukka, mutta mielellään ottaisin ilmaisen kampaamokäynnin vastaan, ennemmin minkä tahansa muun lahjan. jos hiukseni eivät ole ajan tasalla, niin osaan ottaa kyllä neuvosta vaarin. ;)

Vierailija
11/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan siellä kuitenkin käydään, e i se ole vihje mistään välttämättä ;)

Vierailija
12/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidä tukkasi sellaisena kun tykkäät.

Sitten jos kysyvät siitä kampaajalle menosta niin kerro että tykkäät itsestäsi juuri sellaisena kuin olet!

Vierailija
13/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on jonku lempi kampaamo, niin eivät halunneet valita " väärää" kampaamoa.

Sanoissa olisi voitu olla vähän hienovaraisempia, mutta jos joku antaisi minulle moisen summan, ja käskisi kampaajalle, menisin riemusta kiljuen. Olen haaveillut uudesta väristä, raidoista ja leikkuusta jo yli vuoden ajan... Ei vain ole varaa mennä, kun maksaa melko lailla.

Vierailija
14/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kuukausi sitten käynyt leikkuuttamassa hiuksensa, eikä tukka ole mikään karrelle palanut kirjava juurikasvuinen harakanpesä, on törkeää nolata hänet tuolla lailla muitten vieraiden kuullen.

Ihan taatusti saisi naikkonen minulta viileää kohtelua muutaman vuoden näin alkajaisiksi. Oppisi vähän hillitsemään muitten kontrollointihaluja.

Vierailija
15/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti ei pitäisi antaa jonkun idiootin kommentin pilata omaa syntymäpäivää. Voi kun osaisikin antaa mennä toisesta korvasta ulos samaa vauhtia. Mutta en minäkään oikein osaa.

Vierailija
16/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti.. tuo on ihan hiton iso summa ja lisäksi ne sanat. Ne LOUKKASI ja syvältä.

Oikeesti, jos olisivat antaneet lahjakortin ja onnitelleet niin olisin varmasti ilomielin mennyt kampaajalle!

Mutta suurin pointti on siis ne sanat. Ja se käteinenkin.

ja tosiaan, mun tukka on mielestäni ihan ok, ruskea ja tylsä kylläkin, mutta syy tähän värittömyyteen onkin lähinnä juuri se, etä olen kotona ja muutenkin " kotiäiti-lookissa" , ja tottakai myös taloudellinen puolikin vaikuttaa.. Ei ole ollut varaa käydä värjäämässä kuukauden-parin välein, mitä kestoväri raidoituksineen vaatisi.

Vierailija
17/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitten hyvää hyvyyttään tuollaista voi tehdä, ehkä nainen tietää ettei teillä kasva raha puussa ja ajatteli " nyt menet kampaajalle ja teet tuolle jotain" = Nyt kerrankin nautit kun saat siihen luvan

Huomaa, että teillä lösöpyllyillä alkaa itseluottamus VÄHÄN VAPISEEN, HUOH!!!!!

Vierailija
18/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen vittumainen bitch tuo ap:n sukulainen! Hyvää hyvyyttään toimiva antaa lahjakortin kampaamoon ja tuolla rahalla saa vielä käsihoidon tms. päälle.

Vierailija
19/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei (kenkiä) ole koskaan liikaa...

Vierailija
20/29 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos antaavat, niin taitaa vähän päässä viirata muutenkin sun miehen siskollasi. Ehkä halusi vaan näyttää toisten vieraiden kuullen, että hänellä on millä mässätä, ja että hänellä on oikeus arvostella sinua.

Käytä rahat johonkin muuhun mukavaan, älä uhallasikaan mene kampaajalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi