Uuden naisystävän kammottavat alusvaatevalinnat
Tuore suhde, kolmisen kuukautta seurustelua takana. Kolmekymppinen nainen seurustelukumppanina, itsestään huolta pitävä ja kohtalaisen viehättäväkin. Nainen alkoi nyt yhtäkkiä käyttämään jotain karmeita markettisloggeja. En tiedä ollenkaan miten tätä pitäisi tulkita, eikö tuollaiset kaiveta yleensä naisten toimesta käyttöön siinä kohtaa kun on turvallinen olo kun pappi on sanonut aamen, nimet on asuntolainapapereissa ja pulla uunissa. Kulli meinaa väkisin lerpahtaa seksihommia aloitellessa noiden hirvitysten takia, ja pitänyt ottaa jo sildenafiiliäkin varmuudeksi että parru ei löysty. Onko nainen nyt jo ns. luovuttanut ja lakannut yrittämästä? En ole tarpeeksi kiinnostava ja miellyttämisen arvoinen?
Kommentit (77)
Nykypäivän karvattamuus aiheuttaa naisille monenlaista gynekologista vaivaa ja tulehdusta. Miten naisesta kiinnostunut ja välittävä mies voi vaatia naista altistaa oman terveyden jonkun helvetin karvotuksen takia. On heikossa kantimissa miehen tila, jos ei aikuisen naisen karvoja kestä. Repiikö miehet pallikarvansa vahalla myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö no ota ne poi? Kuka jotain alusvaatteita kattelee seksihommissa :D
Sulla taitaa olla neitsyys/poikuus tallella.
Olen 30v parisuhteessa oleva nainen ja käytän mummopöksyi
Ja mies on joko eunukki tai käy vieraissa/maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seksiä ompi 2krt päivä!
30 vuotta yhteistä taivalta taksna eikä meidän seksihalut ole kyllä kalsareista kiinni. Saa olla vaikka kuinka reikäiset markettikalsarit kummallakin, poishan ne otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on sloggeissa? Istuu täydellisesti ja ei hankaa eikä hierrä. EIvät ole rumia eikä kalsoja. Kyllä miehessä on vika eikä naisen housuissa. tv Sloggit joka päivä 70v
70-vuotiaalle Sloggit ovat oikein sopivat. Ei juurikaan nuoremmille.
Mikä vika niissä on, on niitä monenvärisiäkin. Ne takareiän kaivajatko ne on niitä nuorien housuja? Mikä idea niissä on? Eihän miestenkään housuista kukaan oo valittanu vaikka minkälaista lökäpöksyä kyllä on.
Taas tämä sama provovalitus joka on nähty ennenkin. Keksisit ap-luuseri jonkun muunlaisen tarinan. Tai parempi kun pysyisit poissa palstalta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on sloggeissa? Istuu täydellisesti ja ei hankaa eikä hierrä. EIvät ole rumia eikä kalsoja. Kyllä miehessä on vika eikä naisen housuissa. tv Sloggit joka päivä 70v
70-vuotiaalle Sloggit ovat oikein sopivat. Ei juurikaan nuoremmille.
Malleja on joka lähtöön, taidat olla ihan kuutamolla tosta alusvaate merkistä?
Oikea mies ja rakkaus hyväksyy naisen karvoineen ja sloggeineen päivineen. Taidat olla väärä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet että seksielämä on jostain alusvaatteista kiinni? Ja oletuksena oli että 30v nainen on ruma äklötys? Olen kuule normaalipainoinen, hoikka ja pitkähiuksinen. Mies pitää minua viehättävänä.
Onneksi impotentille löytyi apua lääkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän karvattamuus aiheuttaa naisille monenlaista gynekologista vaivaa ja tulehdusta. Miten naisesta kiinnostunut ja välittävä mies voi vaatia naista altistaa oman terveyden jonkun helvetin karvotuksen takia. On heikossa kantimissa miehen tila, jos ei aikuisen naisen karvoja kestä. Repiikö miehet pallikarvansa vahalla myös?
Tämän takia toivon, ettei nuoremmat naisen alut lue tai kuuntele aloittajan kaltaista kommenttia. Karvat ja terveys etusijalle. Rakastunut ja oikeanlainen mies tykkää oli karvoja tai sloggeja tai ei. Pikku pojat on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet ovat kyllä varsinaisia vinkuiitoja. Voi taivas kun on naisella rumat pöksyt yhyy. Heitä ne housut helevettiin ja mee panemaan ku mies.
Oon jo yli viidenkymmenen niin tässä ikäluokassa ei ole tullut yhtään miestä vastaan, joka olisi vinkunut karvoista tai housuista. Osaavat keskittyä olennaiseen näes.
Jotkut perverssit kiihottuvat mummoikäisistä ja karvaisista naisista ja jotkut eläimistäkin, meitä on moneen junaan.
Vaari-ikäisen kurpan rutinaa.
Naisella on huono maku. Sekä alusvaatteiden että miesten suhteen.
Mä käytän aina maxi mallisia alkkareita. Ei ole miestä haitannut.
Mitenhän ihmiskunta on selvinnyt tähän päivään asti, kun noita "seksikkäitä" alusvaatteita ei ole ollut kovin kauaa olemassa ihmiskunnan historiassa :D
Voisin sanoa aika monesta miehestä, että heidän kalsarit ei ole olleet mitenkään kovin seksikkäät. Yök. Mutta mua ei todellakaan kiinnosta ne vaatteet, vaan se paketti siellä niiden alla!
Eipä niitä alusvaatteita kauan katsella ;) Oletko varma, että nainen on silmääsi viehättävä jos jostain vaatekappaleista kiinni?
Kerrot rehellisesti ettet saa tarpeitasi tehtyä hänen reikiinsä löysällä lerssillä.