Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penisrengas

Vierailija
25.05.2024 |

Onko teillä kokemuksia leveistä (1,5-2 cm) metallisista penisrenkaista, tuovatko ne iloa seksiin? Ihailimme tällaista korua nettikaupassa vaimoni kanssa ja päätimme tilata sellaisen. Olen harjoitellut sen käyttöä nyt muutaman kerran ja ensimmäinen seksikerta jäi vähän vaisuksi. Kun kivekset ja peniksen saa liukuvoiteen avulla renkaan sisään, penis on hetkessä kivikova, suonikas ja kiiltävän violetti, ja näyttää todella upealta. Mutta koska kivekset ovat myös tiukassa paketissa, ei penistä voi työntää sisään läheskään tyveä myöten, vaan työntösyvyys jää useamman sentin vajaaksi. Samalla nautinto ainakin miehellä kärsii.

Onkohan siis idea enemmänkin tuoda visuaalista kiihoketta kuin nautintoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta metallisista,mutta normi renkailla olen koittanut vähän samaa ja tosiaan noinhan siinä käy.  

Vierailija
2/8 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi yöksi vahingossa paikalleen, aamulla alapää mustana verenkierto pysähtynyt, seurasi amputaatio,nyt olen kuoron sopraano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi yöksi vahingossa paikalleen, aamulla alapää mustana verenkierto pysähtynyt, seurasi amputaatio,nyt olen kuoron sopraano.

Se on ihan oikein sulle.

Vierailija
4/8 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän se on tarkoitettu!!

Vierailija
5/8 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rengasta peniksen tyvessä kun naidaan tyttöystävän kanssa. Veri pakkaantuu kivasti varteen ja tekee kyrvän kovaksi. On myös astetta isompikin. Nainen tykkää:)

Minulla on myös isoja renkaita jotka voi laittaa kassien takaa kyrvän juurelle ja myös sellaisia jolla saa kivekset kivasti pakettiin:D

Vierailija
6/8 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt käsitä mihin sitä penisrengasta tarvii, jos erektio toimii . Jos tulee ongelmia sen erektion kanssa, niin silloin siitä on hyötyä. Ja silloin tarvitsis olla sopivan tukeva rengas eikä mikään hilulelu. 

Vierailija
7/8 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt käsitä mihin sitä penisrengasta tarvii, jos erektio toimii . Jos tulee ongelmia sen erektion kanssa, niin silloin siitä on hyötyä. Ja silloin tarvitsis olla sopivan tukeva rengas eikä mikään hilulelu. 

Toimii vielä paremmin, kovemmin ja suuremmin.

Vierailija
8/8 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokemuksia suurenkaasta ja se on kyllä kiva. Varmistaa sen että homma ei lopu kesken ja kyllä sekin kivasti puristaa, kun hankkii oikean kokoisen. Lisäksi tällöin ei tarvitse miettiä että nieleekö vai eikö, eli poistu laumeamisen jälkeen vessaan sylkemään spermoja. 🙂