Ensi viikon sää näyttää karmealta
Yli 25 tai melkein 30 joka päivä ja metsää pitäisi tuossa kelissä istuttaa ei hyvää päivää. Jo aikasemmilta vuosilta kokemusta siitä mitä noissa lämpötiloissa käy ja se on että meinaa nuukahtaa työmaalle vaikka pitäisi taukoja ja nesteytys kunnossa jne. Reilusti aikaisempi herätys ja nukkuminen taas ei onnistu kun kroppa ei vaan siedä edes hetkittäisiä rytmin muutoksia. Vähäiset yöunet taas johtaa siihen ettei mitään saa aikaan. Mieluusti ottaisin vaikka jatkuvaa vesisadetta ja +15 asteen lämpötiloja kuin tuota karmeeta kuumuutta.
Oikeasti mitä nämä hellehullut tekevät oikeen työkseen kun päivän jälkeen menevät jonnekin terassille istuskeleen tai rannalle makoilemaan ja oikein hehkuttavat hellettä ja kuivuutta. Menisivät päiväksi oikeisiin töihin kokeilemaan miltä se kuumuus oikeasti tuntuu.
Kommentit (9)
Haluutteko tikkarit? Tai tuttipullon? Antakaa osoite niin tuon
Minä ainakin nautin nytkun siihen on mahdollisuus!
<3
Mulla on ilp kokoajan 19 asteessa ja teen etätyötä.
ei töitä ole pakko tehdä, turhaan sinä valitat
Nää hehkuttavat asuu talossa jossa ilppi, ajaa ilmastoidulla autolla ilmastoituun toimistoon ja takaisin kotiin. Se helteestä nauttiminen on yhtäkun kotiterassille ja takaisin sisään kun tulee kuuma. Ei ole migreeniä riesana ja muutenkin terveitä. Ei ymmärrystä sille että suinkaan kaikilla ei oo sama tilanne. Itse menen töihin sinne kuumuuteen ulos ja yhtä tukalaa sisälläkin sekä kosteus nousee. Pitää jaksaa 8h eikä pakoon pääse minnekään kuumuutta. Kotona jopa yhdessä huoneessa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Haluutteko tikkarit? Tai tuttipullon? Antakaa osoite niin tuon
Minä ainakin nautin nytkun siihen on mahdollisuus!
<3
Ja lopeta pilkkaaminen niitä kohtaan jotka eivät voi nauttia.
Etätöissä ehtii hyvin rannalle ja uimaan <3
No voi kauheeta ku on muutama päivä lämmintä. Menkää pakastamoon töihin.
Minua järkyttää myös nämä kuumat ilmat. Ja lisää löylyä luvataan. Joudun istumaan bussissa lähes päivittäin. Ilmastointi on vain haaveena.kotona terassilla mittari näytti 48 astetta eikä tuulen häivä käy.tulisi pian syksy