Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mustasukkainen teinityttö

Vierailija
25.05.2024 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 7v. ja hänen tyttärensä nyt 13v. Koko tämän ajan tytär ollut erittäin omistushaluinen isästä. Ovat saaneet viettää aikaa kahden ja emme edes asu yhdessä. Nyt tämä on mennyt aivan mahdottomaksi viime vuoden aikana. Tyttö ei oikein päästäisi isäänsä minnekään ilman häntä, siis isän luona ollessaan. Hän haluaa aina viettää aikaa kanssamme ja kyräilee minua. Emme siis ikinä ole edes samassa paikassa yötä tytön ollessa miehellä, mutta toki tavata täytyy. Tyttö passuuttaa isää ja on äitinsä kanssa yhteydessä, jos esim. minun luota pitäisi lähteä bussilla (30min matka), eikä isä vie autolla. Aluksi koin negatiivisia tunteita tyttöä kohtaan tämän vuoksi, mutta sitten ymmärsin etteivät tunteet ole oikeastaan minun, vaan hänen ärtymyksensä/mustasukkaisuutensa oikeastaan siirtyy minulle. Tämä helpotti omaa oloa ja olen pystynyt suhtautumaan aika neutraalisti. Kuitenkin haluan olla miehen kanssa, mutta voiko tämä jatkua vielä vuosia vai saavatko kaikki teinit oman elämän? Tuntuu, että tyttö suhtautuu isäänsä ihan pakkomielteisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma tämä on, koska tyttö saattaa myös muuttaa miehelle tulevaisuudessa, itse toivoo näin. Ap

Vierailija
2/5 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi haluaa olla isänsä kanssa, kun on isän luona? Haluaa palvelua, kuten 99% kaikista lapsista? Nyt en ihan ymmärrä, mikä tässä aiheuttaa ongelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos haluaisikin vain olla isänsä kanssa. Saa kyllä erittäin paljon aikaa isänsä kanssa. Kesälomalla monta viikkoa kahdestaan ilman minua, kaikki koulujen lomat ilman minua. Hyvin vähän nähdään nykyään. Mutta on siis todella mustasukkainen. Pyörittelee silmiä minulle, ei suostu mihinkään mitä ehdotan, suhtautuminen hienovaraisen ylimielistä. Myös pari ystävääni todistanut tätä. On se aika vaikea tilanne minulle, kun en saisi olla olemassa edes sitä vähää mitä olen ja jos tyttö muuttaa isälleen. Silmien pyörittelyt yms ihan ok, olen tottunut teineihin,mutta kyllä hän rasittavan mustis on ja haluaisin tietää loppuuko se ikinä. Ap

Vierailija
4/5 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi haluaa olla isänsä kanssa, kun on isän luona? Haluaa palvelua, kuten 99% kaikista lapsista? Nyt en ihan ymmärrä, mikä tässä aiheuttaa ongelman.

Älä tekeydy tyhmäksi. En ole ap,  mutta ei ole ok käytöstä edes normiperheessä, että 13v lapsi takertuu mustasukkaisesti isäänsä. Vakavan keskustelun paikka yhdessä miehen, lapsen ja ap:n kanssa.

Vierailija
5/5 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tekeydy tyhmäksi. En ole ap,  mutta ei ole ok käytöstä edes normiperheessä, että 13v lapsi takertuu mustasukkaisesti isäänsä. Vakavan keskustelun paikka yhdessä miehen, lapsen ja ap:n kanssa.

Normiperheessä ei tarvitse takertua, kun isä on aina läsnä. Mahtaakohan tytön kaverit olla ydinperhelapsia, jotka tekevät yhdessä perheenä asioita? Ettei se mustasukkaisuus olisi kuitenkin sitä, että haluaisi oman perheensä olevan jotain muuta, mitä se on.