Miltä tuntuu lähteä kaupungille, kun on luonnonkaunis ja
kuumavartaloinen söpö nainen? Ei tarvitse huolehtia yhtään siitä, miltä näyttää kesävaatteissa, kun kaikki on kohdallaan vaatteissa kuin vaatteissa. Nautitteko itsestänne?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kulje juuri ulkona. Niin paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja hikoiluttaa
Joo siis toi hikoilu!! Kaikki muut näyttää niin freesiltä ja itse vetää tuolla naama kiiltäen.
Ehkä nekin hikoilee, mutta me ei kiinnitetä vaan huomiota? Mutta itseäni ahdistaa ulkona niin esim en voi pitää tavallisen värisiä tpaitoja, muuten selkä ihan märkä ja iso läntti.
Tämä on tosi, muita harvoin katsoo niin tarkkaan ja kriittisellä silmällä. Ohut merino on todella hyvä ja hengittävä materiaali, ei tule märkiä länttejä kovassakaan hikoilussa. Ohuet ja sopivan väljät vaatteet ja hengittävät kuidut kuten silkki ja pellava on kesällä hyvä. Puuvilla ja pellava kyllä imee nesteen itseensä.
Minä hikoan hoikkuudesta ja hyvästä kunnosta huolimatta herkästi ja olen viileän ystävä, tottakai rasituksessa on iso ero. Ei tule sitä lihaville tyypillistä lirinähikeä pienestä spurtista.
Onhan se mukavaa kun on terve ja kaunis vartalo. Ei ahdista helteet ja jaksaa puuhata ja touhuta, ja päälleen voi pukea mitä mielii. Kauneudesta en tiedä, kaiketi sen suhteen olen ihan keskitasoa ja se on hyvä, ei herätä huomiota ja saa olla rauhassa.
3/4 pituiset hihat ja lahkeet, auttaa tosi paljon. Takkiin myös. Muuten kevyitä materiaaleja ja väljät vaatteet. En käytä edes aurinkorasvaa, kun iho hoitaa nesteytyksen. Tämä siis vinkkinä hikoilijoille.
mitäpä sinä kauniiden elämästä tiedät? jokaisella on omat ongelmansa.
Jostain syystä minusta hikoileva ihminen on seksikäs. Tulee sänkykamarifiilis, kun katsoo hikoilevaa ihmistä. Hoikkaa ja liikunnallista tietty.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa on olla ja lähteä. Kun on sinut itsensä kanssa niin on myös mukavaa kulkea. En ajattele olevani kaikkien silmissä nyt ihan tuollainen, keskityn lähinnä omaan hyvään olooni sekä elämänilooni ja nautin elämästä. En vaivaudu muista ihmisistä ja annan kaikille rauhan kulkea.
Sama, mutta olen ihan keski-ikäinen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva tunne kun on siro ja terve keho. Vaan mahtuu meitä tänne monenlaisia. Onneksi omilla elintavoilla voi vaikuttaa paljon siihen miltä näyttää. Pottunenä on eri asemassa normaalipainoisessa, voimakkaassa kehossa kannettuna kuin pizzarasvaa puskevassa persjalkaisessa.
Välillä ajattelen onko kesäkuumat hankalia vaikkapa ylipainoisille, jos ei kevyt pukeutuminen ole niin yksinkertaista.. Osa lihavista ja erilailla vammautuneista osaa pukeutua kyllä hyvin kauniisti. Sopivan kokoiset vaatteet ja kauniisti laskeutuvat kankaat silottaa läskit ja epämuodostumat aika hyvin.
Se on totta, ettei kaunis pukeutuminen painoa ja ikää katso. No, toki jos on ihan todella lihava niin alkaa varmasti olla jo vaikea edes löytää kauniita vaatteita, mutta jos nyt puhutaan sellaisista perus ylipainoisista mitä nyt näkee kaupungilla ja missä vaan joka päivä, osa pukeutuu kyllä hyvin.
Olen niin kuuma, että hiki virtaa. Olen lakannut välittämästä. Ihan kuin saunassa istuisin, kun kävelen kadulla. Minkä sills mahdan, miltä näytän ja en näytä.