Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimäinen kerta kun tunsin jotain seksuaalista toisen kanssa

Vierailija
25.05.2024 |

Meitä oli kerrostalon lapsi porukassa muutama tyttö ja muutama poika joiden kanssa vietettiin aina aikaa pihan keinulla ja sen vieressä olevalla nurtsilla. Yleensä hypittiin keinusta pituutta, joskus painittiin, ja yritettiin selättää toinen. Myös tyttö-poika vastuksilla. Eräällä tuollaisella kerralla itseäni isokokoisempi tyttö selätti mut istumalla rintani päälle pääni ollessa tytön reisien välissä (ns. school girl pin selätys). Se tuntui nololta, varsinkin kun muut kaverit alkoin nauraa. Lisäksi tyttö siirtyi eteenpäin, ja tökki jalkovälillään mua leukaan. Sanottakoon, että asetelma mikä harmitti silloin, tuntuisi tosi hyvältä nyt.

Otettiin tietysti revanssi, ja tällä kertaa sain kaadettua tytön, ja pääsin hajareisin hänen päällensä kätensä mun jalkojen alla. Siirryin siitä samaan asentoon kuin hän, jolloin hän oli täysin selätetty. Ja vähän kuin kostoksi, siirryin myös eteenpäin istumaan, en koko painollani, mutta kuitenkin, hänen kaulalleen. Vaikka olin sitä ennen löytänyt jo masturboinnin ilot, se oli ensimäinen kerta kun kuuma aalto syöksyi nivusisiini tytön kanssa, ja kaluni alkoi seisomaan jalkapalloshortseissani. Tytön poskea vasten. Kaikki taisivat nähdä mitä siinä tapahtui, ja tällä kertaa kukaan ei nauranut. Minäkin pelästyin sitä tunnetta, ja häpesin miten nolasin tuon tytön. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Pihliksessä 90-luvulla? 

Vierailija
2/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään miehet on paksiaisia jo poikina. Kas kun et ottanut likaista kulliasi housuistasi, tunkenut sitä tytön suuhun ja masturboinut vetelemällä häntä päästä edestakas puolustiskyvyttömästä tytöstä mitään piittaamatta. Olithan jo löytänyt masturbounnin ilot. Ei mieleen tullut mitä traumoja aiheutit. Hölmö kysymys, et tietenkään ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko pikkupoikana pussailu kerhossa tytön kanssa salaa kerhotädeiltä naulakoilla. Oliko siinä mitään seksuaalista. Eipä kai. Mutta hyvältä se tuntui ja halusin tehdä niin. Tyttö halusi myös ja oli niin nätti silmissäni. Puberteetin tultua halusin myös pussailla mutta en vain uskaltanut enää lähestyä tyttöä noin suoraan ennen kuin keräsin vuoden verran rohkeutta. Olisi kannattanut vaan olla rehellinen. Silloin se oli kyllä seksuaalista koska seisoi ihan jäykkänä ja olin himokas. Kasiluokalle menee ja silloin halusin aina maata tytön päällä suudellessa. Tyttö halusi samaa ja tuota tehtiin aina kun mahdollista. Siitä ei pitkä matka ollutkaan sitten seksiin.

Vierailija
4/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luku oikein, ei ollut Helsingissä. Ja tuolle "miehet ovat paksiaisia jo poikina", niin vedä vähän henkeä. Ja kuten sanoin, niin mua hävetti. Ei se, että istuin tytön kaulalle, mutta se, että mulla seisoi siinä tilanteessa, ja siten aiheutin tahtomattani varmasti ikävän, ehkä ahdistavankin, kokemuksen hänelle silloin.

-ap

Vierailija
5/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limudiskossa viime vuosisadalla tanssin hitaita söpön pojan kanssa, ja aloin haluamaan häntä siinä hetkessä niin että taju meinas lähteä. Kuukautta myöhemmin hän olikin mun eka jonka kanssa oli seksiä. Oli ihanaa heti ekasta kerrasta alkaen

Vierailija
6/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limudiskossa viime vuosisadalla tanssin hitaita söpön pojan kanssa, ja aloin haluamaan häntä siinä hetkessä niin että taju meinas lähteä. Kuukautta myöhemmin hän olikin mun eka jonka kanssa oli seksiä. Oli ihanaa heti ekasta kerrasta alkaen

Mullakin menee kuutosluokan limudiskoon, ekaan sellaiseen ikinä jossa olin. Hitaat tulivat ja se poika, johon olin tytönmielessäni lääpällään haki mua Wish you were here kappaleelle. Kiihotuin nollasta sataan ja hänkin kovettui painautuessaan mua vasten. Suudeltiinkin lopuksi, joten aika täydellistä se oli. Saman pojan kanssa rakastelin myöhemmin.

Vierailija
7/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makailin sängyllä kotona. Vanhemmat oli poissa ja kotona oli lisäksi veli, sen kaveri ja kaverin tyttöystävä. Se tyttöystävä tuli jostain syystä istuskelemaan mun huoneeseen mun sängyn viereen tuolille ja jutteli mun kanssa ehkä vartin. En tuntenut sitä lainkaan. Aloin kauheasti kiihottua sen läsnäolosta, koska se oli kaunis ja seksikäs ja jutteli mulle käheällä äänellään. Ei ollut mulla mitään kokemuksia tytöistä. Nyt kun ajattelen sitä, en tajua, mitä siinä tapahtui. Oliko se joku niiden päätös, että se tulee mun luo? Ei se ihan normaalia ainakaan ollut.

Vierailija
8/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
9/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin koulun diskossa lantio tyttöä vasten... oi niitä aikoja

Vierailija
10/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 tai 15v kun koin seksuaalisen halun ensimäistä kertaa, limudiskossa tietty, .Hitaita tanssiessa tyttö katsoi mua silmiin, painoi vartalonsa mua vasten ja hymyilli arasti. Olin aivan sulaa vahaa, paitsi housuissani. Se oli viatonta (?), mutta ehkä voimakkainta ja todellisinta halua mitä ikinä olen tuntenut ketään kohtaan. Hitaat kesti sen pari kolme minuuttia, mutta tämän jälkeen olin toivottoman rakastunut. Ja viattomasti todella kiimainen jos se tunnet nyt yleensä on mahdollista viattomalla mielellä.

Vierailija
11/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makailin sängyllä kotona. Vanhemmat oli poissa ja kotona oli lisäksi veli, sen kaveri ja kaverin tyttöystävä. Se tyttöystävä tuli jostain syystä istuskelemaan mun huoneeseen mun sängyn viereen tuolille ja jutteli mun kanssa ehkä vartin. En tuntenut sitä lainkaan. Aloin kauheasti kiihottua sen läsnäolosta, koska se oli kaunis ja seksikäs ja jutteli mulle käheällä äänellään. Ei ollut mulla mitään kokemuksia tytöistä. Nyt kun ajattelen sitä, en tajua, mitä siinä tapahtui. Oliko se joku niiden päätös, että se tulee mun luo? Ei se ihan normaalia ainakaan ollut.

Tyttö tiesi sun olevan täysin kokematon ja tuli tahallaan kiusaamaan sua, ja sai siitä jotian kiksejä..Ihan samalla tavalla isoveljeni tyttöystävä tuli pikkasen kännissä mun makuuhuoneeseen, istui mulle jutellessa sängyn vieressä tuolille ja levitti jalkojaan kiinni-auki-kiinni-auki siinä kasvojen edessä. Ihan farkut jalassa tosin, Varmaan nautti siitä, kun mä en välillä meinannut saada sanaa suusta, ja katseeni eksyi vähän väliä hänen jalkoväliinsä.