Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää suomalaista miestä, joka seurustelee ulkomaalaisen naisen kanssa?

Vierailija
25.05.2024 |

Olen kiinnostunut komeasta ja kivasta miehestä. Tämä mies kuitenkin seurustelee belgialaisen naisen kanssa. Mies asui vuosia Keski-Euroopassa ja sieltä löysi tämän naisen.

Olen varma, että minä olen suomalaisena naisena sopivampi tälle miehelle! Sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka miehen nykyinen nainen onkin hoikka, nätti ja käsitykseni mukaan tykkää myös lapsista. En usko, että kun osapuolet ovat kovin eri maista ja erilaisista tapakulttuureista kotoisin, että sellainen suhde tulee lopulta toimimaan. Minun kanssani ei varmasti tule vääntöä sellaisista asioista, mitä tuon naisen kanssa tulee.

Olisi kai tuolle naiselle löytynyt jokin toinekin mies! Esim. sieltä Keski-Euroopasta tai sitten omasta maastaan! Miksi hänen piti ottaa juuri tuo suomalainen mies?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, Forget it!  Ei sul oo tsäänssiä.

Vierailija
2/2 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmosia voittoja olit ajatellut, että olisi kannattavaa? Pössiosakkeistakin saa jotain sijoittamalla, mutta sinulla lienee ajatus perustaa haarakonttori..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi