Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettivätkö tupakoijat mitä tekevät tupakoidessaan?

Vierailija
25.05.2024 |

Itse en pystyisi joka päivä muutaman tunnin välein käydä hengittämässä savua joka on kyllästetty myrkyillä. Se kepeys millä useat tupakoijat suhtautuvat tupakointiin hämmästyttää.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta tajuaisit pitää turvavälin ja lopettaa tekomielistelevän lässytyksesi. Todellisuudessa vihaat muita ja tupakanhaju antaa vain oikotien todelliselle luonteellesi.

Tupakoivaa saa vihata, koska rakastat pimeyttä kuten suurin osa meistä.

Etkö tosiaan itse ymmärrä kuinka pahalle haiset sellaisen ihmisen hajuaistin mukaan joka ei itse polta?

Vierailija
82/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä, jos tupakoitsijat, jotka eivät pysty lopettamaan nikotiinin käyttöä, siirtyisivät käyttämään nikotiinipusseja. Pussit ovat paljon vähemmän haitallisia kuin tupakka.

Ei ikenien kannalta. T:Tupakoiva hammaslääkäri.

Oletkohan sama hammaslääkäri jolla kävin aikani, mutta en tykännyt siitä tupakanhajusta joka lääkäristä lähti. Vaihdoin toiseen.

Tuskin. Olen valtiolla ja asiakkaani joutuvat sietämään tupakanhajua jos haluavat saada hammashoidot valtion piikkiin.

Voihan ne mennä yksityisellekin ja moni tekeekin niin. 

Et siis kykene edes työaikaasi olemaan polttamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä minä kävinkin, mutta lääkäri haisi niin pahalle, että vaihdoin toiselle yksityiselle, joka ei polta eikä haise pahalle.

Vierailija
84/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi kysyä sinulta. Miksi olet riippuvainen jostain vauvapalstasta? Tupakasta saa nikotiinia.

Vierailija
85/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle tupakointi on tapa. 

Vierailija
86/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälle tupakointi on tapa. 

Tapa, jolla vältetään nikotiinin aiheuttamat vieroitusoireet.

Vierailija
87/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuinen ihminen tietää, mitä hän on tekemässä. Ja kaikki me kuollaan johonkin.

Tupakasta on nyt tehty nautintoaineista pahin, jotta "pyhät" ihmiset saavat paheksua muita.

Voisiko johtua siitä, että tupakka on yleisesti käytetyistä nautintoaineista kaikista haitallisin terveydelle? 

Miksi alapeukutatte faktaa?

Eiköhän ne haitallisimat ole niitä roska huumeita kuten kokaiini tai lsd.

LSD on yksi vähiten haitallisia huumeita. Kokaiini riskitasoltaan samaa luokkaa alkoholin kanssa. 

Enkä laskenut näitä mukaan yleisesti käytettyihin nautintoaineisiin, niiden käyttö on kuitenkin selvästi harvinaisempaa. Okei, kokaiinin käyttö

LSD-tripit aiheuttivat 60-luvun lopulla valtavan määrän skitsofreniaa. Fleetwood Macin Peter Green ja Pink Floydin Syd Barrett sairastuivat paranoidiseen skitsofreniaan näiden teippien seurauksena.

Jos välttämättä haluaa turvallisempaa psykedeeliä, niin kannattaa popsia punaisia kärpässieniä. Punaisten kärpässienien pureskelu on tosin huumausainerikos, mutta myrkyllisiä ne eivät todellisuudessa ole.

Vierailija
88/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuinen ihminen tietää, mitä hän on tekemässä. Ja kaikki me kuollaan johonkin.

Tupakasta on nyt tehty nautintoaineista pahin, jotta "pyhät" ihmiset saavat paheksua muita.

Voisiko johtua siitä, että tupakka on yleisesti käytetyistä nautintoaineista kaikista haitallisin terveydelle? 

Miksi alapeukutatte faktaa?

Eiköhän ne haitallisimat ole niitä roska huumeita kuten kokaiini tai lsd.

LSD on yksi vähiten haitallisia huumeita. Kokaiini riskitasoltaan samaa luokkaa alkoholin kanssa. 

Enkä laskenut näitä mukaan yleisesti käytettyihin nautintoaineisiin, niiden käyttö on kuitenkin selvästi harvinaisempaa. Okei, kokaiinin käyttö

Ei kannata vetää LSD:tä kun joku sanoo vauvapalstalla että se on vähiten haitallisinta. Minä olin psykoosissa LSD:stä. Oli sairain kokemus mitä koskaan olen kokenut, ja minä olen vetänyt kaikenlaisia aineita.

Juokaa korkeintaan teetä, älkää vetäkö mitään aineita.

Vierailija
89/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyttävät itsensä vapaaehtoisesti ja toiset pakosta joutuvat kärsimään. 

Vierailija
90/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin savuttomaan taloon, jonka pihalla on tupakkapaikka - ja parvekkeilla saa polttaa.

Ihmettelen edelleen, miksi rakennusta mainostettiin savuttomana.

Vierailija
91/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä, jos tupakoitsijat, jotka eivät pysty lopettamaan nikotiinin käyttöä, siirtyisivät käyttämään nikotiinipusseja. Pussit ovat paljon vähemmän haitallisia kuin tupakka.

Ei ikenien kannalta. T:Tupakoiva hammaslääkäri.

Oletkohan sama hammaslääkäri jolla kävin aikani, mutta en tykännyt siitä tupakanhajusta joka lääkäristä lähti. Vaihdoin toiseen.

Tuskin. Olen valtiolla ja asiakkaani joutuvat sietämään tupakanhajua jos haluavat saada hammashoidot valtion piikkiin.

Eli monet sun asiakkaista menee yksityiselle? Kertookohan se jotain sun ammattitaidosta? Haiset pahalle, etkä ilmeisesti osaa kunnolla hommiasi.

Vierailija
92/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiini rauhoittaa ADHD:ta. Faktaa. Nautin suunnattomasti tupakoinnista. Se on kuin meditointia.

Minua taas auttaa liikuntaharrastus ja musiikin kuuntelu, mutta lääkitse toki itsesi romuksi.

Vierailija
93/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivätkö valtavan lihavat ihmiset, mitä tekevät syödessään toisen pizzan?

miettiikö narkomaani mitä tekee piikittäesään heroiinia verisuoneen?

Vierailija
94/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta tajuaisit pitää turvavälin ja lopettaa tekomielistelevän lässytyksesi. Todellisuudessa vihaat muita ja tupakanhaju antaa vain oikotien todelliselle luonteellesi.

Tupakoivaa saa vihata, koska rakastat pimeyttä kuten suurin osa meistä.

Etkö tosiaan itse ymmärrä kuinka pahalle haiset sellaisen ihmisen hajuaistin mukaan joka ei itse polta?

Kapitalismissa voi tehdä tarjouksen minulle. Lupaan olla savuton aina kun maksat 2-5e.

Hajuttomuus voi maksaa ihan rahaa ja rahalla saa haluamansa. Olen valmis kaupankäyntiin.

Vierailija
95/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En käy sauhuilla "muutaman tunnin välein", en kärsi vieroitusoireista ja tiedän etten haise tupakalta (muiden seurassa). Minulla on vain paha tapa yksinäni iltaisin istua ulkona ja polttaa pari savuketta mietiskellen maailman menoja. En polta päivän aikana, ja illallakin se jää välistä, jos on menoa tai seuraa.

Olen monta kertaa pohtinut, mitä oikein teen, mutta en ole koskaan oikeen löytänyt halua lopettaakaan.

Vierailija
96/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä miksi läskin pitää saada sitä roskaruokaa tai alkoholistin saada sitä viinaa/kaljaa. Addiktio on addiktio, mutta röökinpolttajat saavat eniten kuraa niskaansa. Tekopyhää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi