Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä matkusta Ranskaan.

Vierailija
25.05.2024 |

Kun kävin Pariisissa viime viikolla huomasin, että se on muuttunut slummiksi. Jatkuvasti tietyn kulttuurin edustajat tulivat iholleni kiinni, mukamas juttelemaan tai tutustumaan. Vaikka selvästi kerroin, että haluan olla yksin, niin eivät he millään meinanneet uskoa. Ei siellä yksin matkustavalla naisella ole enää mitään mahdollisuuksia liikkua rauhassa, kun koko ajan joku on tunkemassa seuraan ilman lupaa.

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä vihervassarit ovat tästä? Onko suomeen kanssa saatava samanlaiset slummit?

Olen vassari enkä vihervassari. Tietenkään tuollaista ei kukaan halua Suomeen.

Kerroppas mitä eroa on

Itsekin haluaisin olla vassari, mutta koska vihreät ovat tahranneet kaikkien vasemmalla olevien maineen, no siitä voitte päätellä loput

Vierailija
122/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä memen Pariisiin olympialaisiin. Eiköhän kaikki häiriötekijät ole silloin siivottu kaduilta pois kisojen ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä! Itse käyn Pariisissa kahdesti vuodessa, olen käynyt vuodesta 2004. En ole huomannut muutosta ja minusta siellä on aina ollut siistiä, viihtyisää ja turvallista. Ainahan se on kansainvälinen paikka tietysti ollut, mutta mitään häiriökäyttäytymisten en ole havainnut. Jossain 2010-luvun puolivälissä oli aika, jolloin mamukaupustelijoita oli todella paljon, ja jossain vaiheessa romanialaiskerjäläisiä (silloin heitä oli myös Hgissä). Kummastakaan ei ollut minulle haittaa. Mutta nyt viime vuosina ei ole heitäkään näkynyt. 

Olisit käynyt Specsaversillä.

Vierailija
124/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä memen Pariisiin olympialaisiin. Eiköhän kaikki häiriötekijät ole silloin siivottu kaduilta pois kisojen ajaksi.

Varmasti näin. Kisojen aikana Pariisi on varmaan maailman turvallisin paikka olla. Siellä on lehtitietojen mukaan yli 60 000 henkilöä pelkästään hoitamassa kisojen aikaista turvallisuutta normaalien poliisivoimien lisäksi. Lisäksi tekoäly valvoo puolen miljoonan kameran voimin ihmisten liikkeitä ja kasvojen ilmeitä. Myös dronet valvoo ihmisten tekemisiä.

Vierailija
125/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kummasti on muuttunut vuodessa kun viime vuonna siellä sai olla ihan rauhassa.

Vierailija
126/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa "Paris syndrome".

Olen ymmärtänyt, että monet ei-pariisilaisetkaan eivät pidä pariisilaisista. Marseille ja Lyon ovat myös menetettyjä kaupunkeja.

Vierailija
127/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt ehdokastani eurovaaleissa, mutta sen voin paljastaa, että se tulee olemaan joku persuista. Vaikka Persut ovat yleisesti se vihatuin puolue, ovat siitä huolimatta ainoa joka haluaa pitää Suomen itsenäisenä. Muut ovat myyneet ajat sitten sielunsa EU:n aikomukselle vakiintua liittovaltioksi johtajanaan Keski/Länsi-Eurooppa; tarkemmin ottaen saksankieliset maat.

N24

Vierailija
128/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi on likainen ja tyly kaupunki. Kolme kertaa olen käynyt ja aina pahemmaksi menee.

Vierailija
129/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolaismiehet vauhdissa Ranskassa

Vierailija
130/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minne yksin matkustavat naiset voivat edes matkustaa enää. Tuntuu siltä, että joka paikassa naiseen suhtaudutaan kuin esineseen eikä ihmiseen, joka on tasavertainen miesten kanssa.

Vierailija
131/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin. Kisojen aikana Pariisi on varmaan maailman turvallisin paikka olla. Siellä on lehtitietojen mukaan yli 60 000 henkilöä pelkästään hoitamassa kisojen aikaista turvallisuutta normaalien poliisivoimien lisäksi. Lisäksi tekoäly valvoo puolen miljoonan kameran voimin ihmisten liikkeitä ja kasvojen ilmeitä. Myös dronet valvoo ihmisten tekemisiä.

Kuulostaa rentouttavalta.

Vierailija
132/171 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin alaikäisenä Pariisissa 90-luvulla. Liikuin paljon kaupungilla yksin, mutta en koskaan joutunut pelkäämään mitään. Kaupungin lähiöihin en mennyt, siellä taisi olla jo silloinkin villimpi meininki. 

Nyt kun olen lukenut turistien kokemuksia, en enää menisi tai päästäisi omia tyttäriäni sinne. 

Voit estää tyttäriäsi ainoastaan, jos he ovat alle 18-vuotiaat 😠. Muuten he kyllä menevät, jos haluavat saada kulman takana odottavaa patukkaa 😋. Tuovat sitten tuliaisia 🤰🏻 mukanaan  suomeen 🤱🏻!

Oikeastaan ei saisi nauraa, mutta tottahan tuo on. Pitää olla jossain laatikossa kasvanut, jos ei tiedä mitä maahan*muuttajat tekevät Länsi-Euroopan suurille kaupungeille.

Moni nuori nainen ei oikeasti tiedä sitä "mitä maahan*muuttajat tekevät Länsi-Euroopan suurille kaupungeille". Kiitos kuuluu siitä feministeille, kun ovat aivo pesseet nuoret naiset. Monelta Nuorelta naiselta puuttuu kokonaan itsesuojeluvaisto, kun he ovat tekemisissä ma*mujen kanssa.

Olisiko tämä Valkeakoskella tapettu 15-vuotias teinityttö myös näitä, joka ei uskonut vanhempiaan. Että hänen ikäisen tytön olisi hyvä olla kotona nukkumassa, eikä hengailla ties missä keskellä yötä, jotenkin täysi-ikäisten jätkien kanssa. Itsepäisyys kostautuu sitten jopa hengellään.

Vierailija
133/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua Suomen muuttuvan Pariisiksi, muista äänestää. Ennakkoäänestys alkaa parin päivän päästä. Henkkarit vaan mukaan.

134/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua Suomen muuttuvan Pariisiksi, muista äänestää. Ennakkoäänestys alkaa parin päivän päästä. Henkkarit vaan mukaan.

Harmi, kun ainoa meidän puolia pitäväpuolue, kannattaa raakaa ja julmaaeläinrääkkäystä; turkistarhausta. Jos olisi myös eläinparkojen puolia pitävä, niin menestys olisi takuuvarma.

🦝🦊🐺🦦🦫

Vierailija
135/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
136/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤫 ap! Sinä näin vaan unta. Median mukaan tuo on rasismia, josta sinä nyt kerrot.

Woke-media voi haistaa pitkän paskan. Olen nykyään nazzi.

Vierailija
137/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä äänestäminen riitä kun suurin osa poliitikoistahan kannattaa väestönvaihtoa jauhaa työvoimapulasta. Nuoret naiset parittelee tulijoiden kanssa ja tarjoaa yhden houkuttimen lisää tulla suomeen.

Vierailija
138/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi, tasa-arvo, lgbtqxyz, seksuaalimoraalin romahtaminen, ateismi, kaiken suvaitseminen = eurooppalaisten sukupuutto. Maanosan ottaa haltuun ei niin suvaitseva aines. Miten meni omasta mielestä suwacgit 👍

Vierailija
139/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minne yksin matkustavat naiset voivat edes matkustaa enää. Tuntuu siltä, että joka paikassa naiseen suhtaudutaan kuin esineseen eikä ihmiseen, joka on tasavertainen miesten kanssa.

Ihan oikein teille vihervassareille. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
140/171 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut tiedossa jo kymmenisen vuotta itselläni käytyäni Pariisissa kääntymässä pari päivää. Raskailla aseilla  varustetut sotilaat siellä partioivat jo silloin ja pidättivät matuliineja riemukaaren luona.Mikä sinun tekosyysi näinä aikoina oli lähteä sinne(sitä ihmettelen hiukan enemmän kuin tyhjänpäiväistä itkuasi tällaisella alustalla)?

Kymmenisen vuotta sitten näkemäsi "sotilaat" eli santarmit ovat partioineet siellä jo vuodesta 1720.  Nimellä Gendarmerie nationale vasta vuodesta 1798 että olet tosiaan ajan hermolla.

Entisten 43 siirtomaan ja nykyisten 13 merentakaisen alueen väestön valumisella emämaahan ei tietenkään ole merkitystä näinä päivinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi