Jos varattuna koet upean tai erikoisen seksikokemuksen
Kenelle kerrot parhaalle kaverille/ystävälle vai pystytkö pitämään omana tietona?
Kommentit (3)
Viimeksi mulla oli deitti yhden muijan kanssa. Käveltiin kaunista kävelyreittiä 1,5 tuntia ja juteltiin kaikesta. Kun alettiin lähestyä autoja oltiin jo käsi kädessä, ja sitten kädet vyötäröllä. Autojen luona suudeltiin ja yhtäkkiä tuli aivan puskista valtava himon hyöky, jonka vahvuista en ollut kokenut pitkään aikaan. Meinasi mennä jalat alta ja tuli halu nostaa nainen auton konepellille naitavaksi. Ei voitu siinä kuitenkaan naida ja aikakin oli jo loppu, joten jouduin lähtemään kotiin muna kovana. Kerroin kyllä tapaamisesta vaimolle. Ei ollut seksiä, mutta tunnetasolla oli voimakas kokemus.
Olen kokenut monta upeaa seksikokemusta ja olen pitänyt ne omana tietonani. Viimeisin oli oikeinkin kiva, kun nainen halusi tulla sidotuksi koko illaksi ja sain vibrailla ja naida häntä koko illan. Se on kyllä upeaa kun nainen on pukeutunut seksihepeneisiin ja istuu sohvalla kadet käsiraudoissa selän takana ja jalat levälleen sidottuna.