Oittaan uimarannalla salamoi ja ukkostaa ja vanhemmat antaa lastensa uida
Haluavatko eroon muksuistaan?
Kommentit (27)
Tyhmä se on, joka ukkosella ui. Ilkeä, läpeensä paha se on, joka ei tällaista tyhmää varoita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne nyt pelkäävät ihan kaikkea todellista ja kuviteltua mutta se ei tarkoita että se pelko olisi aiheellinen.
Kai sinä nyt tiedät se että vaikka näet ja kuulet ukkospilvet se ukkonen voi olla aika pirun kaukana?
Ja sinä taas kuulut näköjään niihin, jotka uskovat että mulle koskaan mitään tapahdu, kuolematon kun olen. Tosiasiassa kohdalle sattunut salamanisku on monta ihmistä tappanut. Toisekseen ukkosrintama voi joskus saapua aikamoisella voimalla ja rytinällä, voi näyttää olevan kaukana, mutta hetkessä onkin suoraan päällä. Luonnonvoimia ei kannata aliarvioida. Ei ole naisten höpinää, vaan tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne nyt pelkäävät ihan kaikkea todellista ja kuviteltua mutta se ei tarkoita että se pelko olisi aiheellinen.
Kai sinä nyt tiedät se että vaikka näet ja kuulet ukkospilvet se ukkonen voi olla aika pirun kaukana?
Voisin lyödä vetoa että ajelet kännissä ja panet jotain räkälälöytöjä paljaalla. Ei mulle mitään käy öhö öhö röyh
Vierailija kirjoitti:
Kun minä oli muksu, vanhemmat eivät tienneet meidän olevan rannalla uimassa ukkosella. Tai kalassa,
Nykyajan kontrolli ja holhous on käsittämätöntä.
Kyllä meistä silti selvisi aikuisuuteen elävänä ja terveenä yli 90%.
Menehtyikö tai vammautuiko teistä 10% ennen aikuisikää?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä se on, joka ukkosella ui. Ilkeä, läpeensä paha se on, joka ei tällaista tyhmää varoita.
Eli ilkeät ja läpeensä pahat vanhemmat tyhmillä lapsilla.
Ennen vanahaan kun ei tiedetty ukkosen vaaroista, tai ei välitetty niin salamaniskuihin kuoli paljonkin ihmisiä, joka kesä. Heinätöitä tehtiin ja heiluttiin hangon kanssa. Veneeseen on salama tappanut miehen. Äijä vaan istui ajelehtivassa veneessä hengettömänä. Todennäköisesti salama iski ongen kautta. Luin tästä artikkelin, eli ei ole valetta.
Häpeäisit sinä joka palstalla ilkut, varsinkin jos et siinä tilanteessa kanssaeläjiäsi varoita!