Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut ovat kateellisia toisten koulutuksesta?

Vierailija
25.05.2024 |

Erityisesti näin miehenä olen huomannut, että monille miehille on kova paikka, jos joku, erityisesti nainen, on itseä korkeammin koulutettu. Mistä kateus?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kateellinen. Katselen ihmisten hulppeita omakotitaloja, autopareja ja pihaistutuksia ja mietin, mitä nuo ihmiset tekevät työkseen ja millä koulutuksella. Miksi minulle ei kukaan kertonut, millaisiin opintoihin _kannattaa_ lähteä mukaan? Pyörin täysin kannattamattomien alojen opinnoissa vailla järkevää päämäärää ja sellaiset ovat sitten tulot ja tulevaisuuden näkymätkin. Jospa vain pääsisin takaisin alkupisteeseen niin valitsisin toisin.

Esim. meillä on tuttavapiirissä päästy kohtuullisiin tuloihin näillä koulutuksilla:

- tekniikan tohtori

- lääketieteen tohtori

- hammaslääketieteen tohtori

- filosofian tohtori (kemia)

- filosofian tohtori (fysiikka)

- filosofian tohtori (geologia)

- diplomi-insinööri

- kauppatieteiden maisteri

- oikeustieteiden maisteri

- filosofian

Hieno tuttavapiiri, respect! 

Vierailija
22/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kilpailevat kaikesta. Koko ikänsä ja kaikkialla.

Näkevät vain sen, mitä toisella on ja joidenkin mukaan se on aina itseltä pois!

Joillakin aloilla naiset ovat vielä "uutta ja ihmeellistä", joita sitten grillataan.

Kateus on vaikea sairaus, jos se tarkoittaa kiusaamista tai vahingoittamista. Nykyisin on vain "sallittua" räyhätä joka asiasta, näyttää ne kaikkein huonoimmat puolensa ja yrittää päteä, vaikka mitään tietoa ei ole mistään eikä aiota hankkiakaan, kunhan rähjätään.

Kyllähän siinä vain paljastaa oman älyn tai tilannetajun puutteensa, huonokäytöksisyytensä tai kouluttamattomuutensa, jotka johtavat entistä suurempiin ongelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme