Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"
Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki.
Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.
Kommentit (1397)
Tuttavapiirissä on muutama mies, jotka saaneet esikoisensa 40 vuotta täytettyään. Ovat hyviä, vastuullisia ja sitoutuvia isiä perhe-elämään. Lapset heille silmäteriä. Sitten on päälle kaksikymppisiä miehiä, jotka eivät oikein välitä taaperoistaan. Nuoret miehet pitävät harrastuksiaan, kavereita ykkösasiana. Erojakin tapahtunut,
Peak male fertility is around 25-29 years old. Sperm quality begins to decline at 30. Around 36-37, damage to sperm DNA begins to increase, and risk for genetic disease increases slightly. At 45, men begin to experience a significant decrease in semen volume. Older men can also take longer to conceive a child.
Minusta on tosi tärkeää, että tietoisuutta näistä asioista lisätään, sille on selvästi tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni noista oikeasti lapsien hankkimista edes harkitsee, ja kuinka moni valitsee deittiäpissä vaan neutraalin "ehkä joskus" vaihtoehdon koska jyrkkä ei voi vaikuttaa liian jyrkältä? 🤔
Voipi olla. Mutta saattavat vaan ampua itseään nilkkaan sillä, nimittäin minä taas toivoisin että toinen sanoisi jyrkän ein, koska se on minunkin kanta. Jos alkavat valehtelemaan jotain "ehkä joskus", niin päättelen että tämä ei ole sopiva mies minulle. Paras vaan olla rehellinen jos haluaa itselleen sopivan kumppanin.
Tuossa voi olla sekin että jättävät sen varan, jos vastaan tuleekin ihminen joka saa heidät muuttamaan mielensä. En minäkään koskaan ollut haaveillut lapsista, mutta olen kohdannut miehen jonka kanssa olisin voinut perustaa perheen vaikka heti. Tuon suhteen päätyttyä käännyin taas siihen ajatuk
Olkoot syyt mikä tahansa sille "ehkä":lle, niin ei ole sopiva mies minulle. Oon käynyt jo sterissä, joten toisen on paras tietää kantansa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni haluaa ensin vakiintuneen elämän ennen lapsia ja se on vain järkevää."
Juuri samasta syystä moni mies haluaa ryhtyä hankkimaan lapsia vasta nelikymppisenä ja se on vain järkevää.
Vakiintunut elämä voi olla jo kolmekymppisenä. Se opiskeluvuosina löytynyt vaimo on myös nelikymppinen kuten miehensäkin, joten sinne asti ei kannata odotella.
Voi olla, mutta todennäköisempää vakiintunut elämä on nelikymppisellä miehellä. Ja tuo on niin totta, ettei nelikymppisen naisen kanssa kannata haaveillakaan lapsista. Ei sen ikäinen nainen jaksa yöheräämisiä, eikä vaipparallia. Lapsetkin häpeävät silmät päästään, kun äiti on joka asiasta känisevä vanha muori lasten ollessa parikymppisiä.
Tässä nyt nähdään, että tytön ei kannata pariutua nuorena sen omanikäisen pojan kanssa. Siinä sitä roikkuu lapsitoiveineen *ehkä joskus* -koukussa, kunnes mies huomaa että hups, nyt se kumppani onkin jo liian vanha, ja lähtee katselemaan josko olis saumoja nuorempaan, jonka kanssa tehdä ne lapset joista uskollinen kumppani oli 20 vuotta haaveillut.
"Vaimosi asenne siis ihmetyttää minua - eikö häntä ollenkaan loukannut se, että epäilit hänen käyneen vieraissa ja harrastaneen suojaamatonta seksiä jonkun muun kanssa juuri silloin, kun teillä oli lapsenhankintaprojekti menossa? Minä en moisesta epäluottamuksen ja arvostuksen puutteen osoituksesta varmaankaan toipuisi. Mutta me ihmisethän olemme erilaisia, kaikille ei ilmeisesti luottamus ole yhtä tärkeää kuin esim. minulle."
Mistä tulit johtopäätökseen, että olisin epäillyt vaimoni uskollisuutta?
Ajatus lähti siitä, kun olin juuri törmännyt uutiseen, jossa lapsi oli vaihtunut laitoksella ja kysyin siksi isyystestistä. Kysyin tietysti myös dna-testistä hänelle, johtuen juuri siitä, että vaikka mahdollisuus on ilmeisesti pieni, silti on mahdollista, että lapsi vaihtuu vahingossa tai tahallisesti. Jätin tuon vaimon testin mainitsematta, koska arvasin, mitä te yleensä kuvittelette, jos puhutaan isyystestistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on muutama mies, jotka saaneet esikoisensa 40 vuotta täytettyään. Ovat hyviä, vastuullisia ja sitoutuvia isiä perhe-elämään. Lapset heille silmäteriä. Sitten on päälle kaksikymppisiä miehiä, jotka eivät oikein välitä taaperoistaan. Nuoret miehet pitävät harrastuksiaan, kavereita ykkösasiana. Erojakin tapahtunut,
Tarkoitatko, että nuo isyyteen sitoutuneet nelikymppiset miehet ovat olleet parikymppisinä vastuuttomia ja huonoja miehiä? Missä ikävaiheessa he muuttuivat täysin eri miehiksi? Millaisia he olivat kolmekymppisinä?
Vierailija kirjoitti:
Peak male fertility is around 25-29 years old. Sperm quality begins to decline at 30. Around 36-37, damage to sperm DNA begins to increase, and risk for genetic disease increases slightly. At 45, men begin to experience a significant decrease in semen volume. Older men can also take longer to conceive a child.
Minusta on tosi tärkeää, että tietoisuutta näistä asioista lisätään, sille on selvästi tarve.
Ei lähdettä kun valehtelet
Väitteesi ei ole totta
Vierailija kirjoitti:
"Vaimosi asenne siis ihmetyttää minua - eikö häntä ollenkaan loukannut se, että epäilit hänen käyneen vieraissa ja harrastaneen suojaamatonta seksiä jonkun muun kanssa juuri silloin, kun teillä oli lapsenhankintaprojekti menossa? Minä en moisesta epäluottamuksen ja arvostuksen puutteen osoituksesta varmaankaan toipuisi. Mutta me ihmisethän olemme erilaisia, kaikille ei ilmeisesti luottamus ole yhtä tärkeää kuin esim. minulle."
Ajatus lähti siitä, kun olin juuri törmännyt uutiseen, jossa lapsi oli vaihtunut laitoksella ja kysyin siksi isyystestistä. Kysyin tietysti myös dna-testistä hänelle, johtuen juuri siitä, että vaikka mahdollisuus on ilmeisesti pieni, silti on mahdollista, että lapsi vaihtuu vahingossa tai tahallisesti. Jätin tuon vaimon testin mainitsematta, koska arvasin, mitä te yleensä kuvittelette, jos puhutaan isyystestistä. :)
😂😂😂
Hätäinen mahalasku sulla nyt. Ei tyylipisteitä.
"Noiden palstamiesten vaimot taitavat olla aika meneväistä sorttia, niin ehkä ihan aiheesta testauttavat lapsensa. Eiköhän mies vaimoaan sen verran tiedä ja tunne että osaa toimi asian suhteen tarpeellisella tavalla."
Suurimmalla osalla palstamiehistä lienee suomalaiset vaimot, joten on täysin mahdollista, että ovat lyöneet hynttyyt yhteen meneväisen palstamamman kanssa. Muistakaas se "Riston" tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni haluaa ensin vakiintuneen elämän ennen lapsia ja se on vain järkevää."
Juuri samasta syystä moni mies haluaa ryhtyä hankkimaan lapsia vasta nelikymppisenä ja se on vain järkevää.
Vakiintunut elämä voi olla jo kolmekymppisenä. Se opiskeluvuosina löytynyt vaimo on myös nelikymppinen kuten miehensäkin, joten sinne asti ei kannata odotella.
Voi olla, mutta todennäköisempää vakiintunut elämä on nelikymppisellä miehellä. Ja tuo on niin totta, ettei nelikymppisen naisen kanssa kannata haaveillakaan lapsista. Ei sen ikäinen nainen jaksa yöheräämisiä, eikä vaipparallia. Lapsetkin häpeävät silmät päästään, kun äiti on joka asiasta känisevä vanha muori lasten ollessa parikymppisiä.
Tässä ny
Miehet on itsekkäitä eikä he kykene sitoutumaan naiseen. Nainen lentää kuin rukkanen syrjään, kun mies vihdoin keksii, että pitäisiköhän tehdä pari lasta.
45 vuotias mies saa luovuttaa spermaa
Se kertoo, että on yhä laadukasta
Siittiöiden luovutus on mahdollista, jos olet terve, 20-45vuotias
Vierailija kirjoitti:
Siis mistäs maasta se sinun vaimosi olikaan kotoisin? Aika hurjaa, jos sinun piti epäillä onko lastesi äiti lastesi äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähdettä kun valehtelet
Väitteesi ei ole totta
No olipa taas vaikeaa. Välillä ihmetyttää tuo hakutaitojen puute, kun olevinaan digintiivien sukupolvi kyseessä ja kaikkea muuta paskaa.
https://pathfertility.com/age-affects-male-and-female-fertility/
-eri
"Onneksi on teitä nelikymppisiä ja vanhempia miehiä, jotka jaksavat heräillä öisin vauvan kanssa ja hoitaa vaipparallin. Ettehän te tarvitse enää untakaan ja sopivasti jätätte lapsille perinnön, kun nämä ovat parikymppisiä."
Se 10-20 vuotta nuorempi vaimo pitää vanhemmankin miehen virkeänä ja elinvoimaisena. Ja kyllähän nuori nainen ottaa äitiyden aivan eri innolla, kuin vanha mummo. Miehiin pätee sekin, että jos mies eläkkeelle jäätyään vain alkaa istua kiikkustuolissa, niin ei kauaa mene kun kupsahtaa pois. Nuoren naisen ja lapsen kanssa taas riittää mukavasti kaikenlaista aktiviteettia, joten mies elää todella vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
"Noiden palstamiesten vaimot taitavat olla aika meneväistä sorttia, niin ehkä ihan aiheesta testauttavat lapsensa. Eiköhän mies vaimoaan sen verran tiedä ja tunne että osaa toimi asian suhteen tarpeellisella tavalla."
Suurimmalla osalla palstamiehistä lienee suomalaiset vaimot, joten on täysin mahdollista, että ovat lyöneet hynttyyt yhteen meneväisen palstamamman kanssa. Muistakaas se "Riston" tapaus.
Ristoko se siellä taas märisee? Kuule, kaikilla ei ole ihan niin huono naismaku kuin sulla.
Tuokaan lastensa testeuttaja ei kehdannut miehekkäästi myöntää, että epäilee vaimonsa uskollisuutta, vaan sepitti sille jonkin hassunhauskan sadun vaihdokkaista. Aika tyhmä muija, jos tuon vielä uskoi - vähintään kaksi kertaa! (Tyyppi puhui lapsista monikossa.)
"Tarkoitatko, että nuo isyyteen sitoutuneet nelikymppiset miehet ovat olleet parikymppisinä vastuuttomia ja huonoja miehiä? Missä ikävaiheessa he muuttuivat täysin eri miehiksi? Millaisia he olivat kolmekymppisinä?"
Mikäs apukoululainen siihen pölähti solkottamaan?
*Eri
Vierailija kirjoitti:
45 vuotias mies saa luovuttaa spermaa
Se kertoo, että on yhä laadukasta
Siittiöiden luovutus on mahdollista, jos olet terve, 20-45vuotias
Toi oli paha isku mammoille päin pottunokkaa.
Miksi ottaisi vanhemman miehen? Kun nuoriakin on tarjolla, jolla ei ole ikäkriisiä ja saa kunnon kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisi vanhemman miehen? Kun nuoriakin on tarjolla, jolla ei ole ikäkriisiä ja saa kunnon kyydit.
Miksi nuori mies huolisi mummon?
Älä sotke kahta eri asiaa keskenään. Oma mies saa testauttaa lapset vaikka joka kuukausi, jos haluaa. Minä taas en halua elää parisuhteessa, jossa minua epäillään tai minä epäilen puolisoa uskottomuudesta. Meidän lapset on huolella suunniteltuja ja arvelen miehelle tulleen muistisairauden, jos hän ei muista niitä aikoja.