Sofia Tuomolan kauneusleikkauksilla raju seuraus - tältä hän näyttää nyt
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on pyytänyt tuon näköistä lopputulosta, niin eikös se silloin ole onnistunut leikkaus? Turkissa lääkärit tekee mitä käsketään toisin kuin Suomesa
Turkkilainen lääkäri valehdellut. Ja mennyt ehdottamaan lisäleikkauksia. Ja sitten selittänyt, että vuoden kestää turvotus...
Niin surullista
Luulis että tollasesta silpomisesta aiheutuu jo melkoista kipua ja hermovaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Toihan oli tosi nätti ennen tätä nykyistä leikkausta. Mutta onko naama vaan vielä turvonnut leikkauksesta.
Voi olla, mutta sen leikkauksen idea on myös tehdä kasvoista pyöreämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli vielä ennen tätä leikkausta luonnolliset, nätit kasvot. Nyt näyttää leikellyltä ja luonnottomalta. Noh, jos itse on tyytyväinen...
Eipä liene kovin tyytyväinen jutun perusteella. Uskottelee itselleen nyt, kunhan turvotus laskee, kasvoista tulee upeat.
Turvotus voi kestää jopa vuoden. Siinähän sitten odottelee, mikä lienee lopputulos.
Turkkilaisen leikkaamon takuu on todennäköisesti se vuosi. Sen jälkeen itkee somessa, että pitäisi päästä Suomen terveydenhuoltoon korjattavaksi, kun kaikki on mennyt päin peflettiä.
Olisi hionut sen kallonsa sellaiseksi suipoksi ja kapeaksi. Paljon paremman näköinen kuin tuollainen vesipäämollukka. Eikä se keskikasvojen kohotus saa noita nakkihuulia näyttämään yhtään normaalimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan oli tosi nätti ennen tätä nykyistä leikkausta. Mutta onko naama vaan vielä turvonnut leikkauksesta.
Voi olla, mutta sen leikkauksen idea on myös tehdä kasvoista pyöreämmät.
Eikä?
Onko Sofia alapäästään hyvin varusteltu? Onko sinne lisätty pituutta ja paksuutta? Onko suonikohjuihin panostettu kiveksissä?
Hän muutti itsensä siis aasialaisen näköiseksi? Ok. Mikäs siinä jos tykkää.
Kaunis ja luonnollinen, ehkä liian leidilike minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofia alapäästään hyvin varusteltu? Onko sinne lisätty pituutta ja paksuutta? Onko suonikohjuihin panostettu kiveksissä?
On kertonut, että käynyt Thaimaassa alapääleikkauksessa. Että ei kai siellä enää mitään kiveksiä ole.
Kipeän kiristävä hymy Iltiksessä. Tiukkaa tekee ilmeet.
Täällä porukka kirjoittaa,että "tran sun" erottaa aina.
Itse katsoin esim. Leffan together together, enkä todellakaan tajunnut naisnäyttelijän olevan syntyjään mies.
Siis tuo Patti Harrison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että näillä naisia larppaavilla miehillä on rahaa tällaiseen paskaan ja itse en saa edes tarvittavaa lääkinnällistä hoitoa koska ei rahaa. Kuka noita friikkejä rahoittaa??
No only fans esim.
Omilla rahoillaan ne rahoittaa.
Itsekin olen kroonisesti sairas,mutta en jaksa alkaa haukkumaan näitä ihmisiä sen takia. Matkustavat ulkomaille ja maksavat itse. Tai joku sugardaddy maksaa.
Samoin, minun on turha itkeä siitä mitä jotkut tekevät omilla rahoillaan. Etenkin kun transprosessissa olevat kärsivät yhtä lailla terveydenhuollon romahduksesta. Jo vuosia sitten on uutisoitu siitä että hoitotakuut eivät toteudu heidän kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kertonut, että käynyt Thaimaassa alapääleikkauksessa. Että ei kai siellä enää mitään kiveksiä ole.
Juu, ei ole enää kiveksiä. Paksusuolesta värkätty vagina.
Vierailija kirjoitti:
Onko tavoitteena Jocelyn Wildensteinin ulkonäkö?
Tai Lil Kim?
tulee mieleen kylie jennerin isukki.. mikä olikaan. ranssu nykyään. aivan järkyttävä lopputulos
Äkkiseltään näyttää siltä, että hänelle on laitettu poski-implantit. Sen lisäksi on tehty sekä foxeye- että ylähuulennosto-operaatio. Eräs tuttu plastiikkakirurgi mainitsi mulle, että foxeye-juttua voi olla hyvin hankala tai jopa mahdoton purkaa.
Miten voi olla vuoden kestävä turvotus? Vai tarkoittaako jotain muuta piirteiden paikoilleen asettumista?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluaa nykyään kiinalaisten silmät, valkoisten nenät ja mustien huulet. Lopputulos näyttää vaan oudolta.
Sitten taas aasiassa käydään silmien isonnusleikkauksessa, että saadaan puoli päätä peittävät animesilmät😅
Turkkilainen lääkäri valehdellut. Ja mennyt ehdottamaan lisäleikkauksia. Ja sitten selittänyt, että vuoden kestää turvotus...