Sofia Tuomolan kauneusleikkauksilla raju seuraus - tältä hän näyttää nyt
Kommentit (171)
Jos se on pyytänyt tuon näköistä lopputulosta, niin eikös se silloin ole onnistunut leikkaus? Turkissa lääkärit tekee mitä käsketään toisin kuin Suomesa
Vähän samaa näköä tämän unkarilaisen naisoletetun kanssa:
https://i.pinimg.com/736x/6c/44/fc/6c44fc8d22e9c03381d795b9ba60266c.jpg
Järkyttävää että näillä naisia larppaavilla miehillä on rahaa tällaiseen paskaan ja itse en saa edes tarvittavaa lääkinnällistä hoitoa koska ei rahaa. Kuka noita friikkejä rahoittaa??
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edes ole lopputulos.
Ikävä kyllä, näitä kissanaisen-naamoja on nähty operaatioiden jäljiltä, jotka saavat "turvotuksen" laskua odottaa loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiottiinko sitä pääkalloa? Ei tuollasesta miehen hevoskallosta saa naismaisen pyöreää pienempää kalloa, vaikka hiois mistä päästä.
Miten voidaan näin sairaat jutut huvikseen edes hyväksyä, kuin joku kallon hionta, ei hyvänen aika mitä touhua.
Naiselta ei tule millään brutaaleilla vippaskonsteilla näyttämään, vain friikiltä. Tuokin on mittasuhteiltaan täysin naisesta poikkeava nuori mies. Näki hyvin kun bb:ssä oli, jos joku nainen seisoi vieressä, tuon pääkin näytti 2 kertaa pidemmältä ja hartiat kuin ladonovet, jalat poikatikut jnejne, tikkulaiha ilkeä mies.
Se on sitä "parempaa" kallon mittailua nääs. :) Ulisevat että kalloja ei saa mittailla eikä arvioida, on kuulema nässismiä ja rasismia mutta kun äijä menee hiotuttamaan kalloansa "että näyttäisi naiselta" se onkin täysin hyväksyttyä.
Niinpä.
Ja tuloksena ei ole siltikään naismainen pyöreämpi ja pienempi kallo.
Vierailija kirjoitti:
Onko tavoitteena Jocelyn Wildensteinin ulkonäkö?
Ne kissansilmät on jo saatu.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että näillä naisia larppaavilla miehillä on rahaa tällaiseen paskaan ja itse en saa edes tarvittavaa lääkinnällistä hoitoa koska ei rahaa. Kuka noita friikkejä rahoittaa??
Toiset päästään pipit miehet, ne jotka hässii noita.
Tuollaiset huulet on varmaan kätevät esim. karjakolla. Vähän vaan puhaltaa ilmaa niiden läpi, niin kuuluu sellainen kiva ääni.
Surullinen case. Oli todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset haluaa näyttää Bratz-nukeilta
Todellakin. Barbiet oli vielä luonnollisen näköisiä näihin verrattuna, ja niitäkin pidettiin aikanaan epäterveinä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa näköä tämän unkarilaisen naisoletetun kanssa:
https://i.pinimg.com/736x/6c/44/fc/6c44fc8d22e9c03381d795b9ba60266c.jpg
Näin P Koivuniemestä jonkun kuvan vastikään, en tiedä oliko vanha vai uusi. Mutta tuollainen outo tyynynaama silläkin oli siinä kuvassa ja silmät pienet viirut turvonneen näköisen naaman uumenissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti ahdistuin hänen kuvistaan. Seuraan häntä, ihana luonne ja oli super kaunis nyt melkeen itkettää nähdä kuvia uudista kasvoista. Mutta toiv on vain väliaikasta ja turvotuksen laskettua näyttää normaalilta taas
Ihana luonne? Oli BB:n kaikkien aikojen inhottavin kiusaaja. Ihan hirveä ihminen.
Ei Sofia ketään kiusannut. Sä sekoitat nyt ellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä transnaisia näkee välillä tinderissä. Eivät kyllä hämää ketään (toivottavasti). Usein näyttää kuin miehellä olisi peruukki päässä 😅
Kyllä pitäisi heti kertoa profiilissa, että on trans eikä huijata miehiä. Umpiheterot miehet haluvat naiseksi syntyneen naisen eikä mitään transnaista. En mäkään heteronaisena huolisi transmiestä vaan haluan mieheksi syntyneen miehen.
Suorastaan kuvottavaa, että jotkut noista ei kerro taustojaan.
Eivät paljon älyllä loista. Siinä voi päästä hengestään kun joku tindermies ei ilahdu tuollaisesta yllätyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Hullua että kasvojenkohotuksia tehdään nykyisin alle 30-vuotiaille!
Ja 20 kymppiset ottaa botoxia, ettei tule ryppyjä.
Missä maailmassa 20v miettii ryppyjä?????
Vierailija kirjoitti:
Sugardaddyt
keinotekoinen jo 23, nyt sitten enää narkki-paisunaama
Vierailija kirjoitti:
No only fans esim.
Omilla rahoillaan ne rahoittaa.
Itsekin olen kroonisesti sairas,mutta en jaksa alkaa haukkumaan näitä ihmisiä sen takia. Matkustavat ulkomaille ja maksavat itse. Tai joku sugardaddy maksaa.
Hullua että kasvojenkohotuksia tehdään nykyisin alle 30-vuotiaille!