Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin lapsista saa iloa ja onnea?

Vierailija
25.05.2024 |

Omat lapseni ovat kohta teinejä ja vieläkään en ole saanut heistä iloa ja onnea, lähinnä stressiä ja masennusta.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kuulla kuinka "kaikki" saavat iloa lapsistaan ja vain ap on ainoa maailmassa jolle ei näin ole käynyt. 🤦

Ei sillä mitään lapsia ole. Tekee jatkuvasti näitä aloituksia lapsista. Saa samalla haukkua lapset ja äidit.. Älkää vastatko tälle hullulle jatkossakaan... Aloittaa nätisti ja sitten se ilkeily alkaa. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Onhan, kaksi melkein teiniä. Jos sekotat minut johonkuhun muuhun niin se on sun ongelmas.

Vierailija
42/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea, masentunut pessimisti ei saa iloa mistään. Valitettavasti opettaa lapsensa samanlaiseksi.

Ruutuun tuijottaja hukkaa lapsensa kyberavaruuteen.

Sorry ap, aktiiviset, iloiset, elämässä pärjäävät lapset syntyvät kaltaisilleen vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä, ihme kysymys!?

Omassa perheessä kohta 43v

Eli selvästi et ymmärrä kysyjää ja kuvittelet että kaikki ovat kuin sinä.

Ymmärsin oikein hyvin.

Mun lapseni (4)  ja lapsenlapseni (3) ovat ihania! Eivät täydellisiä mutta helppoja rakastaa ja arvostaa. 43v ollut äitinä jo joten tiedän asiasta jotain.  

Vierailija
44/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kuulla kuinka "kaikki" saavat iloa lapsistaan ja vain ap on ainoa maailmassa jolle ei näin ole käynyt. 🤦

Ei sillä mitään lapsia ole. Tekee jatkuvasti näitä aloituksia lapsista. Saa samalla haukkua lapset ja äidit.. Älkää vastatko tälle hullulle jatkossakaan... Aloittaa nätisti ja sitten se ilkeily alkaa. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Eilen juuri tälläinen poistettiin. 

Vierailija
45/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankea, masentunut pessimisti ei saa iloa mistään. Valitettavasti opettaa lapsensa samanlaiseksi.

Ruutuun tuijottaja hukkaa lapsensa kyberavaruuteen.

Sorry ap, aktiiviset, iloiset, elämässä pärjäävät lapset syntyvät kaltaisilleen vanhemmille.

Ap oli aktiivinen, iloinen ja elämässä pärjäävä ennen lapsia.

Vierailija
46/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsiin kohdistetaan niin paljon odotuksia? Miksi heidän pitäisi lähtökohtaisesti tuottaa iloa vanhemmilleen? Itsekästä! Lapset ovat ihmisiä siinä missä muutkin perheenjäsenet. Toimeen on tultava ja jos lapsia hankkii, niin se vastuu on kannettava, olipa lapsi millainen tahansa.

Itse en lapsia toivonut mutta niitä tuli silti. Vastuun kannan ja lapset kasvatan aikuisiksi mutta iloa en tästä saa, verrattavissa pakkotyöhön rangaistuksena rikoksesta.

Miten niitä nyt noin vain tuli? Etkö ole kuullut ehkäisystä? Yksikään lapsistasi ei taatusti halunnut syntyä juuri sinulle.

Etkö ole kuullut painostavista puolisoista?

Suomessa??? En.

Vierailija
47/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsiin kohdistetaan niin paljon odotuksia? Miksi heidän pitäisi lähtökohtaisesti tuottaa iloa vanhemmilleen? Itsekästä! Lapset ovat ihmisiä siinä missä muutkin perheenjäsenet. Toimeen on tultava ja jos lapsia hankkii, niin se vastuu on kannettava, olipa lapsi millainen tahansa.

Itse en lapsia toivonut mutta niitä tuli silti. Vastuun kannan ja lapset kasvatan aikuisiksi mutta iloa en tästä saa, verrattavissa pakkotyöhön rangaistuksena rikoksesta.

Miksi et käyttänyt ehkäisyä? Nyt kaikki on myöhäistä.

Oliskoha puoliso kinunnut, painostanut ja uhkaillut.

Raiskaus on  rikos parisuhteessakin.

Vierailija
48/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä nyt noin vain tuli? Etkö ole kuullut ehkäisystä? Yksikään lapsistasi ei taatusti halunnut syntyä juuri sinulle.

Etkö ole kuullut painostavista puolisoista?

Suomessa??? En.

Oletko itse sellainen siis? Jos olet nainen niin melko varmasti.

Minut on nainen painostanut vaikka ja mihin. Lomamatkoihin, yhteenmuuttamiseen, sukulaisten luona vierailuun ja niin edelleen.

Vierailija
49/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käyttänyt ehkäisyä? Nyt kaikki on myöhäistä.

Oliskoha puoliso kinunnut, painostanut ja uhkaillut.

Raiskaus on  rikos parisuhteessakin.

Raskaaksi tuleminen ei ole raiskaus.

Vierailija
50/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole olemassa tuottaakseni iloa ja onnea äidilleni. Enkä ole vaatinut sitä lapsiltanikaan. Eivät he ole täällä minua varten.

Mulle heidän pelkkä olemassaolonsa on ilon aihe, ei heidän tarvitse suorittaa mitään mun vuokseni!?

Ehkä sitä arvostaa lapsiaan enemmän kun on 4 km takana. Iloitsee ihan tavallisista asioista kuten nyt siitä että 20+v opiskelijatyttö halusi lomailla äidin kanssa 10pv ja lupasi tulla syksyllä 2 viikoksi:)