Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40v nainen. Kuin kauan kesti löytää uusi suhde eron jälkeen?

Vierailija
25.05.2024 |

Vai onko edes löytynyt? Erosin 8kk sitten pitkästä suhteesta itse enkä ole löytänyt uutta miestä vielä. 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuta, sisältöä ole elämässä kuin parisuhde, miehet. Voi hyvä luoja. 

Vierailija
2/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säännöllisesti saamaan tottuneelle kova paikka kun ei saakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-naisten aloituksia:

Miksi minulla on huono aviomies?

Miksi en saa miestä?

Voisivatko tuntemattomat ihmiset auttaa minua selvittämään mitä mies joka ei ole minusta kiinnostunut, ajattelee minusta?

Vierailija
4/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 44 vuitiaana. Eron jälkeen olin ihan omasta halustani yksin ja selvittelin ajatuksiani puoli vuotta. Kun sen jälkeen avasin Tinderin, sain ensimmäisenä iltana matchin, jonka kanssa olemme nyt ollaan 3 vuotta ja yhteinen koti rakentumassa. 

Vierailija
5/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 40+ nainen vielä haluaisi miehen vaivoikseen? Huhhuh.

Vierailija
6/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-naisten aloituksia:

Miksi minulla on huono aviomies?

Miksi en saa miestä?

Voisivatko tuntemattomat ihmiset auttaa minua selvittämään mitä mies joka ei ole minusta kiinnostunut, ajattelee minusta?

Lähinnä kertoo useimpien läheisriippuvuudesta. Mikä sun ongelma on?

Vierailija
7/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät Google translatea. Matkaat paikanpäälle ja käytät aikaa Sen Oikean löytämiseen. https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naisthttps://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guyshttps://www.amoremi.ee/tutvus/mehega

Vierailija
8/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas moni. - Väittäisin, että moni +/-  40 vuotias pidemmässä parisuhteessa ollut mies mutta todennäköisesti myös nainen löytää ja saa mahdollisuuden elää parisuhteessa nopeammin kuin ikätoverinsa, joka ei eläessään ole ollut pidemmässä parisuhteessa.

- Tosin tässä kohtaa naiset saattavat jatkaa pidempään sinkkuna nauttien elostaan yksin tai yhdessä lapsien kanssa. Ja tai elämä on heille niin hektistä ettei uuden kumppanin netsästämiseen jää sanal tavoin aikaakaan kuin etävanhemmalla / "vuoroviikonlopou isällä" joa on ihmeissään, kummastelken sitä miten sitä näin kävi, että on taas sinkkuna. 

Vierailija
9/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä on poikkeavaa, mutta ensin en käynyt missään vuosiin. Sitten päätin, että on aika saada seksiä ja menin yhden (1) kerran terassille/baariin ja tapasin samantien tulevan mieheni. Tein itse aloitteen seksisuhteeseen eli aluksi en ajatellut, että siitä tulisi mitään vakavaa. Haluain vain seksiä komeimmalta näkemältäni mieheltä. Sille tielle jäin. Olin silloin 40+ siis eli ihmeen helppoa tuo miehen saaminen oli.

Vierailija
10/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä on poikkeavaa, mutta ensin en käynyt missään vuosiin. Sitten päätin, että on aika saada seksiä ja menin yhden (1) kerran terassille/baariin ja tapasin samantien tulevan mieheni. Tein itse aloitteen seksisuhteeseen eli aluksi en ajatellut, että siitä tulisi mitään vakavaa. Haluain vain seksiä komeimmalta näkemältäni mieheltä. Sille tielle jäin. Olin silloin 40+ siis eli ihmeen helppoa tuo miehen saaminen oli.

Sellastaha se naisilla on aina. Ite erosin 2018 ja yhä edelleen etsin uutta kumppania.

M40

Vierailija
11/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen joka haluaa säännöllisesti seksiä yhdeltä mieheltä?

Vierailija
12/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun parasta ennen päivä on mennyt jo yli 10v sitten.

Vierailija
13/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellastaha se naisilla on aina. Ite erosin 2018 ja yhä edelleen etsin uutta kumppania.

M40

Miksi etsit? Itsekin olen eronnut samoihin aikoihin ex-vaimostani, olen kokeillut pientä suhteen virittelyä muutamaan otteeseen, mutta joka kerta totean, että en halua sekoittaa elämääni. Yksin saan tehdä mitä huvittaa, oman aikatauluni mukaan, eikä tarvitse jatkuvasti olla miettimässä toisen aikatauluja ja mielihaluja. Kaiken lisäksi muillakin on entinen elämä elettynä ja velvoitteet, kuten lapset, ja niiden sovittaminen omaan elämääni on vaan liian vaikeaa. Olen tullut tulokseen, että suhteen etsiminen ja sen löytäminenkin on ajanhukkaa.

Vierailija
14/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun parasta ennen päivä on mennyt jo yli 10v sitten.

Miten niin? Naisilla parasta ennen päiväys menee kun seksiä ei tee enää mieli ja se ei ole iästä kiinni.

Vierailija
15/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Miksi etsit? Itsekin olen eronnut samoihin aikoihin ex-vaimostani, olen kokeillut pientä suhteen virittelyä muutamaan otteeseen, mutta joka kerta totean, että en halua sekoittaa elämääni. Yksin saan tehdä mitä huvittaa, oman aikatauluni mukaan, eikä tarvitse jatkuvasti olla miettim

Koska haluan seksiä, sitä vartenhan parisuhteet ovat.

Vierailija
16/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Ei ole kaikilla naisilla helppoa. Yhtälailla jotkut miehetkin löytävät uuden kumppanin samantien. Itse olen ollut myös sinkku vuodesta 2018 ja kiinnostuneita miehiä on tähän mennessä ollut 0.

N43

Vierailija
17/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan seksiä, sitä vartenhan parisuhteet ovat.

Helve tilli nen vaiva pelkän seksin takia. Itse olen tähän ikään mennessä saanut jo ihan tarpeeksi. Ehkä joku seksisuhde vielä menisi, mutta sekin pitäisi olla vain minun ehdoillani ja minun halujeni mukaan. Eli aika mahdotonta. Maksulliset on yksi vaihtoehto.

Vierailija
18/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten on suristimet ja sormet.

Vierailija
19/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kiinnostanut uutta miestä löytää. Sen verran sain nenilleni.

Vierailija
20/75 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei ole löytänyt sopivaa vielkään. On nyt 56 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän