MITÄ MIELTÄ TÄSTÄ: Olin kaupungilla kaksosrattaiden kanssa. Olin menossa pieneen kauppaan, jossa oli sellainen liuska.
En saanut rattaita kunnolla sisälle ja myyjä tuli auttamaan. Siihen tuli eräs mies, joka sanoi, että voi voi, kun on äidillä rankkaa kahden pienen kanssa.
Kommentit (29)
mulla ei ole ku yks pikkunen, mut eipä o tullu mieleen hypätä kenenkään silmille jos joku on kaupassa jotain jutellu. Seuraavaks varmaan ap kiukuttelee kun kukaan ei puhu mitään...
Ja olen ottanut ihan ystävällisyyden osoituksena, myötätuntona jne .- olen ollut jopa ilahtunut!!
kukaan ei tajua, miten rankkaa kahden pienen lapsen äidillä on :D
Niin se vaan menee, toiset vetää herneen nokkaansa jokaisesta kommentista, ja kuvittelee aina rivien välissä olevan jotain pahaa.
Vierailija:
mulla ei ole ku yks pikkunen, mut eipä o tullu mieleen hypätä kenenkään silmille jos joku on kaupassa jotain jutellu. Seuraavaks varmaan ap kiukuttelee kun kukaan ei puhu mitään...
Ostin Ed-energiajuomaa. Myyjä totesi siihen, että " pääsee kotiäitikin käyntiin" . Musta se oli niin osuva kommentti, että räjähdin nauramaan ja nauroin vielä pitkään.
Olisi pitänyt sittenkin vetää turpaan.
En yhtään ihmettele miten ihmisistä tulee jatkuvasti vaan sulkeutuneempia, Ap olet hullu ja skitsokohtauksellesi ei ollut minkäänlaista pohjaa!
Kiukuttaa sen miehen puolesta joka sai turhaan haukut ihan normaalin kommentin takia!
Olet tyhmä!
eli kysy kysyjiltä- miten he ovat itse jaksaneet???
Kiva vastailla tommosiin julkisella paikalla!!! Olen itsekin kuunnellut tuommoisia aikani kaksoten rattaiden kanssa...mutta EN enää!!
Tsemppiä!
Että mistä nyt pitäisi olla mieltä? Miehen kommentistä? Myyjän avuliaisuudesta? Sinusta, kun tunget väkisin pikkuliikkeeseen?
Onpas epäsuomalaista, että ihmiset auttavat toisiaan ja pysähtyvät jutustelemaan?
Vierailija:
Että mistä nyt pitäisi olla mieltä? Miehen kommentistä? Myyjän avuliaisuudesta? Sinusta, kun tunget väkisin pikkuliikkeeseen?
AP
tuo mitä se mies sanoi oli toteamus. ei mikään haukkuminen tai arvostelu. Ja tosiasiahan on että pientelasten kanssa monasti on rankkaa.
Oikeasti, anna olla. Pahempaakin voi tulla, eikä miehen kommentti ollut varmaankaan tarkoitettu sinua loukkaamaan.
Vierailija:
tuo mitä se mies sanoi oli toteamus. ei mikään haukkuminen tai arvostelu. Ja tosiasiahan on että pientelasten kanssa monasti on rankkaa.
Tuli sellainen olo, että se mies oikein odottaa, koska on liian rankkaa ja tapan lapseni.
Loukkaannuin todella paljon. Ja annoin tulla suorat sanat.
AP
Vierailija:
Tuli sellainen olo, että se mies oikein odottaa, koska on liian rankkaa ja tapan lapseni.
Loukkaannuin todella paljon. Ja annoin tulla suorat sanat.
AP
Minulla kaksoset (vahinkolapset,ehkäisy petti) ja pari vuotta vanhempi esikoinen. Mies oli paljon töissä kun lapset olivat pieniä joten yksinäni liikuin lasten kanssa kaupungilla. Joka ikinen päivä joku tuli sanomaan:voi on sinulla siinä hommaa,tai oletpas tyttö itsesi pinteeseen saanut,tai huh noita teinejä(olin 20 kun kaksoset syntyi). Myös tyhmät kysymykset tuli tutuiksi:onko identtiset(tyttö ja poika)? Ja onko kaksoset(hei haloo)? Ja voi voi noita yksinhuoltajia(eikö muiden ukot käy töissä päivisin?). Ja onko nämä kaikki sinun omia?
Heh... mulla on kans kaksoset tyttö ja poika, multa kysy neuvolantätikin ekalla käynnillä et onko identtiset : ))
että on ihan oma asiani, kuinka rankkaa on tai ei ole. Turha tulla ulkopuolisten arvostelemaan. Sanoin olevani vielä opettaja, että kokemusta kyllä lapsista löytyy enkä aio heitä todellakaan tappaa.
Mies pyysi anteeksi, sanoi ettei ollut tarkoittanut pahalla. Sanoin, että tunnistan kyllä vittuilun, kun siihen törmään.
AP
Joko olet todella harvinaisen veemäinen ämmä tai sit sulla on jotain masennusta tms ongelmaa mihin tarviit apua?
Jos ei ole, niin ap on ehkä omituisin ja eniten terapian tarpeessa oleva ihminen josta olen ikinä kuullut. Taitaa äitiä tosiaan vähän väsyttää.