MITÄ MIELTÄ TÄSTÄ: Olin kaupungilla kaksosrattaiden kanssa. Olin menossa pieneen kauppaan, jossa oli sellainen liuska.
En saanut rattaita kunnolla sisälle ja myyjä tuli auttamaan. Siihen tuli eräs mies, joka sanoi, että voi voi, kun on äidillä rankkaa kahden pienen kanssa.
Kommentit (29)
Tarvitseeko ottaa niin vakavasti?
Minusta on ihan kivaa, että vieraat ihmiset kommunikoi toisilleen edes niitä näitä. Ja onhan niiden kaksostenrattaiden kanssa meneminen tosi ryydyttävää.
liuskasta selviä, kuten et selvinnytkään, vaam tarvitsit myyjän apua.
Se oli aivan selvä TOTEAMUS, ei arvostelua tai veetuilua.
Olin kaupassa kahden pienen lapsen kanssa (toinen kävelee, toinen rattaissa) ja pienempi nukkui. Joku setä pysähtyi ja totesi että on se äidille varmasti paljon helpompaa ostoksilla käynti kun toinen on noin sikiunessa. Olis vissiin pitänyt tintata turpaan kun tulee tuolla lailla arvioimaan.
Mä liikun myös tuoplarattailla kahden pienen kanssa ja itse otan sen ystävällisenä myötätunnon osoituksena jos joku sanoo että " on sulla varmaan rankkaa..." Sä oot outo!
Vierailija:
liuskasta selviä, kuten et selvinnytkään, vaam tarvitsit myyjän apua.
Se oli aivan selvä TOTEAMUS, ei arvostelua tai veetuilua.
EN OLE MASENTUNUT TMS.
Enkä todellakaan aio tappaa lapsiani.
Eikä edes ole raskasta.
AP
Vierailija:
että on ihan oma asiani, kuinka rankkaa on tai ei ole. Turha tulla ulkopuolisten arvostelemaan. Sanoin olevani vielä opettaja, että kokemusta kyllä lapsista löytyy enkä aio heitä todellakaan tappaa.Mies pyysi anteeksi, sanoi ettei ollut tarkoittanut pahalla. Sanoin, että tunnistan kyllä vittuilun, kun siihen törmään.
AP
Ihan viaton kommentti ja sinä vedät hirveät pultit, no onnistuit sitten pilaamaan senkin ihmisen päivän. Taitaa sinulla ollakin rankkaa, kun on pinna kireällä kuin viulunkieli.
Kiitos illan parhaista nauruista!!!
mies sanoo myötätuntoisesti, onpa äidillä rankkaa. (varmaan näytti ulkopuolisen silmin just siltä, kun kaksi pientä on rattaissa ja äiti yrittää saada rattaita jonkun pikkukaupan ovesta sisään)
Ap siihen, että en aio tappaa lapsiani???
Haloo mikähän suhde näillä kahdella kommentilla on keskenään, taisit kuulla miehen sanovan jotain mitä itse ajattelit.
Ja useesti on ensin kysytty " onkos ne tyttöjä vai poikia?" Ja kun olen vastannut että tyttö ja poika, seuraa jatkokysymys " ovatko identtisiä?" Joillekkin olen vastannut poikaa näyttäen, " joo, on muuten paitsi et hänellä on pippeli.." =)