Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ongelma deittailu asiaa

Vierailija
25.05.2024 |

En pysty millään heittäytymään hetkeen vaan panikoin ja vetäydyn kuoreeni. Tuntuu että miehillä menee sitten mielenkiinto

Toisaalta ihastun taas aivan liian herkästi ja nopeasti mikä ei hyvä ole alussa. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostaa siltä, että ap:n on vaan parempi olla yksin.

Vierailija
22/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä seuraavat treffit vaikka biitsille, juttelette, syötte jätskiä ja otatte sania, paljon ihmisiä ympärillä ja välillä pulahdatte järveen. Luulisin ainakin, että paikkana olisi parempi kuin joku kahvila. Unelmatreffit biitsillä, eikös 💟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ongelmasi ei ole se miten käyttäydyt vaan se millaisia kumppaniehdokkaita katselet. Yleensä miellyttämisenhaluisuus on perua julmasta lapsuudenkodista jossa rakkautta on saanut vain toimimalla vanhemmille mieleisellä tavalla. Sen seurauksena henkilöstä tulee miellyttämisenhaluinen ja samalla hän etsii julmaa kumppania. Ja kukapa on sen julmempi kuin ihminen joka ei ole oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
24/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestä seuraavat treffit vaikka biitsille, juttelette, syötte jätskiä ja otatte sania, paljon ihmisiä ympärillä ja välillä pulahdatte järveen. Luulisin ainakin, että paikkana olisi parempi kuin joku kahvila. Unelmatreffit biitsillä, eikös 💟

Hei Ruutumies=Pallopää-mieskö olet?! Miten olisi picknickki Suomenlinnaan... sieltä löytyy biitsi, ravintola josta saa myös pitsaa... jäätelöäkin löytyy... onkohan siellä vielä se ruokakauppa heti kun tulee lauttarantaan? Laittakaa eväskori yhteisvoimin kasaan... 

Vierailija
25/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ongelmasi ei ole se miten käyttäydyt vaan se millaisia kumppaniehdokkaita katselet. Yleensä miellyttämisenhaluisuus on perua julmasta lapsuudenkodista jossa rakkautta on saanut vain toimimalla vanhemmille mieleisellä tavalla. Sen seurauksena henkilöstä tulee miellyttämisenhaluinen ja samalla hän etsii julmaa kumppania. Ja kukapa on sen julmempi kuin ihminen joka ei ole oikeasti kiinnostunut.

Miten tästä eroon? Tunnistan itseni tuosta. 

Ap

Vierailija
26/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy koska naisille ulkonäkö tärkeintä ja ne ihastuu komeaan mieheen. Laske rimaa ja mene treffeille niitten 166 cm tavis miesten kanssa.

Vierailija
27/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy koska naisille ulkonäkö tärkeintä ja ne ihastuu komeaan mieheen. Laske rimaa ja mene treffeille niitten 166 cm tavis miesten kanssa.

Nää ei todellakaan ole olleet mitään adonis komistuksia. Vaan tavallisia oman ikäisiä miehiä, joissa eletty elämä näkyy

Ap

Vierailija
28/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuulostaa siltä, että ap:n on vaan parempi olla yksin.

Miksi? Ap:llakin on varmaan tarve toisen ihmisen seuralle, läheisyydelle jne.

En tuomitsisi tutustumatta.

Vierailija
29/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa tuo kilpikonnataktiikka kovin ässä onkaan parisuhdemarkkinoilla.

Onneksi se on pääsi sisällä joten halutessasi saat itseäsi myös muutettua.

Vierailija
30/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten? Tiedostamalla vai? 

Ap

Vierailija
31/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy enemmän treffeillä, niin ulosantisi paranee. Viimeisillä treffeillä mies piti minua outona. Minä taas häntä tylsänä. 

Tää olis ratkaisu, oon todella ujo. Juuri peruin kahdet mahdolliset treffit kun en pystynyt menemään. Ja suurin syy on se että olin todella kiinni yhdessä välttelevässä miehessä. Joka ei tiedä mitä haluaa. En itse etsi kaveria.

Ap

Roikut kiinni miehessä joka ei edes halua sinua, ja peruutat siksi jo sovittuja treffejä muiden potentiaalisten miesten kanssa? 

Suoraan sanottuna aika säälittävät setit. Kasvata selkäranka.

Vierailija
32/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokolailla. Jostain tuo käyttäytymismalli kumpuaa, kun pääset miettimällä sen alkulähteille, voit todeta käyttäytmismallin turhaksi ja ruveta toimimaan haluamallasi tavalla. Näin yksinkertaistettuna.

Vierailija
33/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokolailla. Jostain tuo käyttäytymismalli kumpuaa, kun pääset miettimällä sen alkulähteille, voit todeta käyttäytmismallin turhaksi ja ruveta toimimaan haluamallasi tavalla. Näin yksinkertaistettuna.

Mä tiedän mistä se johtuu. Kasvatukseata, äitini on niuho. Uskonnollinen niuho. En halua samaa olla.

Tietty jos seksiä niin pitää turvallisuudesta huolehtia ja ei kaikkien kanssa vain potentiaalisten. 

Mutta ei kukaan halua niuhoa uskonnollista kumppania joka istuu jalat ristissä

Ap

Vierailija
34/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaivaa sama ongelma mikä on monilla naisilla. Sinua ahdistaa kun et pääse etukäteen suunnittelemaan ja kaikki ei mene niin kuin sinä yksin olet suunnitellut

Vierailija
35/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan järkyttävän rasittavaa kun nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja sinun toiminta näyttää miten silmissä juuri tuolta vaikeasti tavoiteltavalta kun välillä annat siimaa mutta sitten kuitenkin pakenet ja sulkeudut

Vierailija
36/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit esim sopiajokapäi älle treffit jonkun eri miehen kanssa,josta et ole kiinnostunut yhtään. Saat deittailurutiinia. Maksa tietysti omat kahvit yms näillä treffeillä, älä anna miesparan hukata rahojaan.

Nyt on eurovaalit tulossa. Valitse puolue, jota voit kannattaa ja mene sen vaalikojulle. Kysy voitko alkaa jakaa niiden mainoksia. Ilahtuvat suuresti. Sitten ala jakaa niitä ohikulkijoille. Tämä harjoitus helpottaa sinua suuresti lähestymään ja puhumaan ventovieraille ihmisille aikanaan treffeilläkin.

Vierailija
37/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit esim sopiajokapäi älle treffit jonkun eri miehen kanssa,josta et ole kiinnostunut yhtään. Saat deittailurutiinia. Maksa tietysti omat kahvit yms näillä treffeillä, älä anna miesparan hukata rahojaan.

Nyt on eurovaalit tulossa. Valitse puolue, jota voit kannattaa ja mene sen vaalikojulle. Kysy voitko alkaa jakaa niiden mainoksia. Ilahtuvat suuresti. Sitten ala jakaa niitä ohikulkijoille. Tämä harjoitus helpottaa sinua suuresti lähestymään ja puhumaan ventovieraille ihmisille aikanaan treffeilläkin.

Joo ei molempiin ehdotuksiin

Ap

Vierailija
38/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjallisen ulosantisi perusteella en kiinnostuisi deittailemaan sinua. Persoonastasi en tiedä, mutta usein se heijastuu näppäimistön kautta.

Heh. AP sai heti joltain jotain negatiivista paskaa vastaukseksi. No, se on sitä normaalia "tervettä" suomalaista asennetta, joka juuri nimettömänä somessa parhaiten korostuu. Niin paljon, mitä ei ikinä naamatusten tulla sanomaan, mutta somessa kyllä, koska sieltä pusikosta on niin turvallista huudella kaikennäköistä, milloin mitäkin. Täällä voisi edes yrittää muistaa sen, että jos ei pysty tai osaa vastata asiallisesti, eikä ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi olla hiljaa. Se negatiivinen paska on siitä turhaa, kun siitä ei ole palautteen saajalle mitään apua ja hyötyä. 

Vierailija
39/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy enemmän treffeillä, niin ulosantisi paranee. Viimeisillä treffeillä mies piti minua outona. Minä taas häntä tylsänä. 

Tää olis ratkaisu, oon todella ujo. Juuri peruin kahdet mahdolliset treffit kun en pystynyt menemään. Ja suurin syy on se että olin todella kiinni yhdessä välttelevässä miehessä. Joka ei tiedä mitä haluaa. En itse etsi kaveria.

Ap

Roikut kiinni miehessä joka ei edes halua sinua, ja peruutat siksi jo sovittuja treffejä muiden potentiaalisten miesten kanssa? 

Suoraan sanottuna aika säälittävät setit. Kasvata selkäranka.

Kasvata sinä se selkäranka ja puhu toisille kannustamalla, ei käskien.

Herkkä ihminen kärsii juuri sinunlaisista "määräilijöistä".

Vierailija
40/40 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä hommissa kaikkien ongelmien äiti ja isä, se juurisyy, on siinä kun pitää ajatella muiden mielipiteitä. Sitä, että mitä muut mun deitistä ajattelevat, että kehtaanko näyttää, esitellä hänet mun kavereille. Varsinkin nuoret naiset tekee tätä.

Jos tarkoituksena on löytää kumppani, jonka kanssa suhde toimii pidemmän päälle, niin kannattaa unohtaa semmonen täydellisyyden tavoittelu, missä kumppanin ulkonäkö täyttää ne tietyt kriteerit + luonne natsaa + muut ajattelevat pelkästään hyvää meidän seurustelusta. Se onnistuu meinaan äärimmäisen harvoin jos koskaan. Aina jää joku palanen puuttumaan, joten ihan ekana voisi unohtaa sen mitä muut hänestä ajattelee. Kaikista tärkein elementti parisuhteen onnistumisen kannalta on se mitä korvien välistä löytyy. Ulkonäköön ei kannata liikaa toljottaa, pinnallisuus on perseestä. Laskee vaan rimaa sen ulkonäön suhteen ja lakkaa pelkäämästä turhia. Vaikka nainen ottaisi minkälaisen komistuksen, niin se juttu voi mennä pieleen naisen omasta viasta johtuen. Voikin käydä niin, ettei vika olekaan toisessa, vaan suhde epäonnistuu omasta mokasta johtuen. Meneekin itse töppäämään, eikä vika olekaan siinä kun toisessa ilmeni jotain huonoa. Liikaa mietitään sitä, millainen sen toisen pitää, pitäisi olla. Juttu onnistuu jos onnistuu. Kaikkea ei voi saada.