Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, tykkäätkö katsoa, kun penis menee sisälle?

Vierailija
25.05.2024 |

Tykkäätkö katsoa, kun penis vatkaa edestakaisin pillussa vai koetko, että se on liian rivoa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on peli sängyn jalkopäässä vaatekomeron ovessa. Ja yöpöydällä on aina varsipeili, jos vaikka alkaa kiinnostaa, mikä ihme se siellä tekee niin hyvää. Ei ole miehet valittaneet uteliaisuuttani.

Vierailija
2/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimpassa katsonut todella lähietäisyydeltä kun kalu pumppaa ystäväni pillussa. Se on ihanan näköistä, ja tekisi melkein mieli nuolla molempia samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kimpassa katsonut todella lähietäisyydeltä kun kalu pumppaa ystäväni pillussa. Se on ihanan näköistä, ja tekisi melkein mieli nuolla molempia samaan aikaan.

Kysymys oli naisille.

Vierailija
4/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittais kanssa kestävä ori mulle ja kaverille. Kestävyyttä pitää riittää molemmille. Ihan kesäkolli vaan joka saa mennä syksyllä.

Vierailija
5/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittais kanssa kestävä ori mulle ja kaverille. Kestävyyttä pitää riittää molemmille. Ihan kesäkolli vaan joka saa mennä syksyllä.

Joo, löytyy. Otetaan se ystäväsi ja näytetään yhdessä hänelle, mitä täysi nautinto on. 

Vierailija
6/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysymyksestä kyllä, että tykkääkö naiset katsoa, kun kulli menee omaan pimperoon ja mietin, että missähän asennossa naisen pitäisi olla, että sitä pystyisi katselemaan? Peilin kautta varmaan onnistuisi jotenkin.

Vierailija
7/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisin katsoa, mutta mun miehellä iso maha ja muna kuin nakki.

Vierailija
8/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa peilistä kun sormet tai dildo uppoaa. Mieluummin kyllä katselisin livenä kun joku toinen nainen tekee niin. Jo ajatus saa minut ihan kuumaksi...

Vierailija
9/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, jos näkisin.

Vierailija
10/24 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuisviihdettä katson, niin pelkästään sellaista. Jos itse olen kokijan asemassa ja pitäisi valita, että haluaisinko mieluummin tuntea peniksen menevän sisääni, vai nähdä sen menevän sisääsi, niin ehdottomasti valitsen tunteen.

Vierailija
11/24 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menee syvälle, tuntuu hyvälle".

Vierailija
12/24 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelin kysymyksestä kyllä, että tykkääkö naiset katsoa, kun kulli menee omaan pimperoon ja mietin, että missähän asennossa naisen pitäisi olla, että sitä pystyisi katselemaan? Peilin kautta varmaan onnistuisi jotenkin."

Kyllä mä ainakin nään, kun oon selälläni ja siitä korottaudun vähän käsien varaan

Vierailija
13/24 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään ja kiihotun. Ynähdän joka työnnöllä hieman. Se kiihottaa miestä vielä enemmän. ;P

Femboy24 <3

Vierailija
14/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollivantaa AT Hotmail com

Vierailija
15/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellehan pitääkin riittää se, että näkee miten mies nauttii. eikö?

Vierailija
16/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan siitä tykkäisin jos vain näkisin. En mä ainakaan niin taivu, että näkisin ja mulla on mahaa. Peilin kautta varmaan näkisin jotenkin, mutta sitten näkisin myös oman läskin kroppani ja sitä en halua nähdä. Kummasti vain vakkaripano tykkää katsella meitä peilistä. En ymmärrä miksi kun olen kuitenkin ylipainoinen.

Vierailija
17/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota mitään iloa.

Vierailija
18/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäisin katsoa, mutta mun miehellä iso maha ja muna kuin nakki.

Ono sellainen prinssinakki vai kunnon pitkä bratwursti nakki?

Vierailija
19/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan siitä tykkäisin jos vain näkisin. En mä ainakaan niin taivu, että näkisin ja mulla on mahaa. Peilin kautta varmaan näkisin jotenkin, mutta sitten näkisin myös oman läskin kroppani ja sitä en halua nähdä. Kummasti vain vakkaripano tykkää katsella meitä peilistä. En ymmärrä miksi kun olen kuitenkin ylipainoinen.

Eihän ylipaino kenestäkään rumaa tee. Pää vaan pystyyn ja tiedosta että oot kaunis. Ei oo rumia ihmisiä, on vaan eri näköisiä ja joitakin.mielyttää yhden näköinen ja toista taas toisen näköinen.

Mua mielyttää kaikki kauniit naiset.

Vierailija
20/24 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ylipaino kenestäkään rumaa tee. Pää vaan pystyyn ja tiedosta että oot kaunis. Ei oo rumia ihmisiä, on vaan eri näköisiä ja joitakin.mielyttää yhden näköinen ja toista taas toisen näköinen.

Mua mielyttää kaikki kauniit naiset.

En ole kaunis.