Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos et saisi vauvaa?

Vierailija
24.05.2024 |

Menisikö elämäsi pilalle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mikä siinä haittaisi?

Vierailija
2/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä olisi pilalla, jos saisin vauvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin ilman vauvaa sitten. 🤣

Vierailija
4/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itsekkäältä, että elämä olisi pilalla ilman vauvaa.

Vierailija
5/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin lemmikkieläimiä ja olisin kammottava eläinmamma, joka hyysää elukoita vauvoinaan.

Vierailija
6/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt elämä pilalle vaikka en vauvaa tehnyt. Miksi olisi mennyt?

Vierailija
7/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin lapsettomana. Mitä muutakaan?

Vierailija
8/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut vauvaa, mutta ihan hyvin elämä on jatkunut siitä huolimatta.

Vierailija
9/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa itsekkäältä, että elämä olisi pilalla ilman vauvaa.

Lapsen haluaminen/hankkiminen on aina itsekäs asia. 

Vierailija
10/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saan vielä lapsen, koska Jumala on aina suojellut minua joutumasta normi-ihmisten tapaan kymmenien vuosien työputkeen. 

Vierailija
11/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin, mutta elämä jatkuisi silti.

t. rv13

Vierailija
12/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen aloitus. Onko se vauva elämän tarkoitus? Itse en koskaan tule tekemään lasta tähän maahan.  Maailma on täynnä hylättyjä, orpoja lapsia, joita voi adoptoida, jos lapsia haluaa. Maailmassa on liikaa väkeä, tänne ei tarvita yhtään lisää. Ap taitaa olla hieman ns. vähälahjainen.

Vierailija
13/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap: lla ei ole vauvaa. 

Vierailija
14/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen maailman jokaisessa maassa.

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
15/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen aloitus. Onko se vauva elämän tarkoitus? Itse en koskaan tule tekemään lasta tähän maahan.  Maailma on täynnä hylättyjä, orpoja lapsia, joita voi adoptoida, jos lapsia haluaa. Maailmassa on liikaa väkeä, tänne ei tarvita yhtään lisää. Ap taitaa olla hieman ns. vähälahjainen.

Onko se vauva elämän tarkoitus? :D Ei elämää olisi ilman vauvoja. Kaikki elämä, ihmiset ja eläimet, saa alkunsa siitä, että he ovat ensin vauvoja. 

Vierailija
16/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, koska tavoitteeni on olla saamatta vauvaa. Jos jostain syystä sellaisen saisin, antaisin sen pois. 

Vierailija
17/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla elämä päättyisi siihen. En ole edes oikeutettu adoptioon. Ei ole yhtään läheistä, joka jäisi mua kaipaamaan. Kilttiä miestäkään en ole löytänyt elämänkumppanikseni. Jos olisi edes mies, kummilapsia tai unelmatyö, niin sitten olisi edes jokin elämän tarkoitus. Mutta kun mulla ei ole yhtään mitään :(

Vierailija
18/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se vauva elämän tarkoitus? :D Ei elämää olisi ilman vauvoja. Kaikki elämä, ihmiset ja eläimet, saa alkunsa siitä, että he ovat ensin vauvoja. 

Tuolla logiikalla ketään meistä lapsettomista ei ole olemassa, koska emme ole saaneet vauvaa. Nythän puhutaan vauvan saamisesta, ei vauvana olemisesta. 

Vierailija
19/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi. Sitten järjettömät ihmismassat lutkuttavat sille tarkoitetun maidon.

Vierailija
20/32 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivihaajien kokoontuminen :D 

Mulla on 1 vauva ja kohta toinen. Jos ei olisi heitä niin tekisin samaa mitä muutenkin, eläisin normaalia elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi