Mitä tekisit jos et saisi vauvaa?
Kommentit (32)
Mun elämä olisi pilalla, jos saisin vauvan.
Varmaan olisin ilman vauvaa sitten. 🤣
Kuulostaa itsekkäältä, että elämä olisi pilalla ilman vauvaa.
Hankkisin lemmikkieläimiä ja olisin kammottava eläinmamma, joka hyysää elukoita vauvoinaan.
Ei mennyt elämä pilalle vaikka en vauvaa tehnyt. Miksi olisi mennyt?
Eläisin lapsettomana. Mitä muutakaan?
En saanut vauvaa, mutta ihan hyvin elämä on jatkunut siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa itsekkäältä, että elämä olisi pilalla ilman vauvaa.
Lapsen haluaminen/hankkiminen on aina itsekäs asia.
Luultavasti saan vielä lapsen, koska Jumala on aina suojellut minua joutumasta normi-ihmisten tapaan kymmenien vuosien työputkeen.
Itkisin, mutta elämä jatkuisi silti.
t. rv13
Erikoinen aloitus. Onko se vauva elämän tarkoitus? Itse en koskaan tule tekemään lasta tähän maahan. Maailma on täynnä hylättyjä, orpoja lapsia, joita voi adoptoida, jos lapsia haluaa. Maailmassa on liikaa väkeä, tänne ei tarvita yhtään lisää. Ap taitaa olla hieman ns. vähälahjainen.
Toivottavasti ap: lla ei ole vauvaa.
Ihmisiä on liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen maailman jokaisessa maassa.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen aloitus. Onko se vauva elämän tarkoitus? Itse en koskaan tule tekemään lasta tähän maahan. Maailma on täynnä hylättyjä, orpoja lapsia, joita voi adoptoida, jos lapsia haluaa. Maailmassa on liikaa väkeä, tänne ei tarvita yhtään lisää. Ap taitaa olla hieman ns. vähälahjainen.
Onko se vauva elämän tarkoitus? :D Ei elämää olisi ilman vauvoja. Kaikki elämä, ihmiset ja eläimet, saa alkunsa siitä, että he ovat ensin vauvoja.
Olisin onnellinen, koska tavoitteeni on olla saamatta vauvaa. Jos jostain syystä sellaisen saisin, antaisin sen pois.
Mun kohdalla elämä päättyisi siihen. En ole edes oikeutettu adoptioon. Ei ole yhtään läheistä, joka jäisi mua kaipaamaan. Kilttiä miestäkään en ole löytänyt elämänkumppanikseni. Jos olisi edes mies, kummilapsia tai unelmatyö, niin sitten olisi edes jokin elämän tarkoitus. Mutta kun mulla ei ole yhtään mitään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vauva elämän tarkoitus? :D Ei elämää olisi ilman vauvoja. Kaikki elämä, ihmiset ja eläimet, saa alkunsa siitä, että he ovat ensin vauvoja.
Tuolla logiikalla ketään meistä lapsettomista ei ole olemassa, koska emme ole saaneet vauvaa. Nythän puhutaan vauvan saamisesta, ei vauvana olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi. Sitten järjettömät ihmismassat lutkuttavat sille tarkoitetun maidon.
Lapsivihaajien kokoontuminen :D
Mulla on 1 vauva ja kohta toinen. Jos ei olisi heitä niin tekisin samaa mitä muutenkin, eläisin normaalia elämää.
Ei. Mikä siinä haittaisi?