Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko laittaa shortsit jalkaan?

Vierailija
24.05.2024 |

Mulla on urheilulliset ja hoikat jalat, mutta niissä on niin paljon sisäänpäin kasvaneita karvoja, arpia, rupia, naarmuja ja muita punottavia vaurioita, että sääret on rumat. Tuntuu että kaikki elämän aikana tulleet vauriot näkyy niissä ikuisesti, ehkä koska iho on tosi ohut ja kuiva. Ne on vielä ihan kalpeat, kun en ole 20 vuoteen kehdannut pitää shortseja tau hameita. Olen siis nainen. Kehtaanko tänä kesänä viimein laittaa shortsit?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääret tosiaan kaipaavat hoitoa talven jälkeen. Ajele karvat ja rasvaa ahkerasti. Käytä itseruskettavaa, että pahin taikinaisuus peittyy. Ihan reippaasti sitten kuljet sortseissa. Ei kuitenkaan kaupungilla tai töissä, sortsit kuuluvat vain vapaa-aikaan. 

Menin tänään valkoisilla karvakoivilla shortseissa kauppaan. Kukaan ei huomannut mitään.

Vierailija
22/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääret tosiaan kaipaavat hoitoa talven jälkeen. Ajele karvat ja rasvaa ahkerasti. Käytä itseruskettavaa, että pahin taikinaisuus peittyy. Ihan reippaasti sitten kuljet sortseissa. Ei kuitenkaan kaupungilla tai töissä, sortsit kuuluvat vain vapaa-aikaan. 

Menin tänään valkoisilla karvakoivilla shortseissa kauppaan. Kukaan ei huomannut mitään.

Mä huomasin :( Olen voinut huonosti koko päivän. Terveisin kauppias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvan suomalaisen sääret ovat kovin kauniit toukokuussa talven jäljiltä. Eli tietenkin kehtaat.

Vierailija
24/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvä itseruskettava suihke. Älkää suositelko tuota nyt "in" olevaa Summer moodia, luin kokemuksia ja ei selvästikään niiin hyvä tuote kuin annetaan ymmärtää, pelkkää tiktok-pissisten markkinointia.

Suihkeet levittyy aina vähän epätasaisesti ja ainetta menee hukkaan. Kaikkein paras on joku gradual tan -voide. Omia suosikkeja on tuo madaran fake (joka ei juurikaan edes haise) tai evolven sunless glow.

Vierailija
25/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Jos toisia jokin sun jaloissa häiritsee, katsokoot muualle. Todennäköisesti kukaan ei kiinnitä niihin mitään huomiota. Itse en todellakaan kiinnittäisi.

Vierailija
26/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljaat jalat aina kiinnittävät huomion. 

Vierailija
27/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulasten vaate. Aikuinen pukeutuu housuihin tai riittävän pitkään hameeseen/mekkoon julkisella paikalla

Paitsi kesähelteellä epämuodollisissa tilaisuuksissa ja vapaalla voi aivan hyvin kulkea shortseissa.

Ei, ei voi. Yksityisellä mökillä tai jossain potkupallopelissä ok

Mutta eiväthän sivistyneet aikuiset alennu tuhlaamaan aikaansa missään potkupallopelissä! Potkupallot ja jääkiekkolätkä ovat rahvaan huveja.

Vierailija
28/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat. Kaikilla on oikeus käyttää shortseja. Jos joku tuollaisesta järkyttyy, niin oma on ongelmansa.

Vierailija
29/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kävisin hakees kintut täyteen tatskoi ni sitten ei haittaa karvat, arvet tai "taikinainen" iho. Kalliiksi tulee, mutta tytön on tehtävä mitä tytön täytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi