Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli ensimmäinen anaaliseksi kokemuksesi?

Vierailija
24.05.2024 |

Millainen kokemus oli? Oliko niin nautinnollinen kokemus, että haluat jatkossakin vai oliko niin kauhea, ettei enää koskaan vai jotain siltä väliltä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt neljänkympin paremmalla puolen suostuin kokeilemaan. Vaikka kiihotti kovasti enkä ole kipuherkimmästä päästä niin sattui kyl niin paljon ettei pystyny jatkaa. En tiedä oliko sit liian nopeaa tai liian vähän sitä liukkarii mut mietin uskaltaako koittaa uudestaan, kuitenkin vähän kiinnostelee... Ei ees mikään jätti vehje ollut...

Et ollut valmis. Enemmän kiihoitusta, lämmittelyä ja liukkaria, niin tuntuu paremmalta. 

Vierailija
42/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 18v kun eka kertaa sinne kokeiltiin silloisen poikaystäväni kanssa. Oltiin melko humalassa ja itse sitä halusin. Se kerta sattui melko paljon, mutta kuitenkin otettiin uusiksi. Sen jälkeen oon pitänyt sitä melko normaalina seksinä ja vaikken olekaan parisuhteessa nykyään niin harrastan sitä yhden illan juttujen kanssa. N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinaa Mikkeli kämpille tuhannen kännissä.

Sänkyyn ja lähikseen panemaan

Mikkeli sanoo että se ei ole oikeassa reiässä

Minä no missä sit

Muikkeli no pyllyssä 

Minä vähät välitin kun oli piukkaa kuitenkin.aamulla ihmettelin miten porasin lähiksessä anukseen

Vierailija
44/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo alkoi itkeä, ja minä aloin lohduttaa ja lupasin, etten enää tee niin (sisällä ei ollut vielä edes nuppi). Hän sanoi, että se tuntui niin erilaiselta ja hyvältä ja että häntä vain jännittää kamalasti. Samalla viikolla teimme sen loppuun asti ja hän laukesi voimakkaasti. Ei siitä meidän juttua tullut, mutta kokemus sekin toisinaan ja yleensä humalassa, kun tarvitaan lisäkiihotusta.

Vierailija
45/58 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli vastaa nelikymppinen nainen yhden yln juttuna ja hän vihjasi siihen suuntaan. Olin valmis 

Vierailija
46/58 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen tyttöystäväni, pyynnöstäni, löysi g-pisteen pepustani.

Dildottikin usein

-Jake

Vierailija
47/58 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli ihan kauhee. Mä olin neljäntoista ja mun poikakaveri oli ollut just käymässä kun meillä ei ollut ketään kotona ja mä olin antanut sen panna mua mun huoneessa takaapäin kortsun kanssa pilluun kun mä tykkään siitä ja just kun mä olin päästänyt sen takaovesta ulos mun isoveli tulee mun huoneeseen. Se oli tullutkin aikaisemmin kotiin ja vakoillu meitä ja ottanu meistä videon kun mua pantiin ja mä ääntelin ja se sano että sen on nyt pakko saada panna tai se näyttää videon meidän vanhemmille. Mutta meillä ei ollu kortsuja enää ja se sano että sitten sen täytyy panna mua peppuun ja mun oli pakko suostua. Ja sit mä menin sängyn viereen kontilleni ja pyllistin ja veli ruiskutti käsivoidetta mun peppureikääni ja työnteli sormeaan sinne ja rupes sit tunkeen isoo munaansa sisään mun pyllyyn. Sillä oli paljon isompi kun mun poikakaverilla eikä mua oltu pantu pyllyyn aikaisemmin ja vaikka se sattu mä yritin olla hiljaa ja veli sai munan sisää ja rupes panee ja tuli valmiiks nopeesti ja laukes mun pyllyyn mutta kun mä nostin päätäni niin mä näin että mun pikkuveli seisoo sen takana muna kourassa ja mun täyty antaa sille kanssa ettei se kerro mutta sillä oli pienempi muna ja se kävi helpommin ja se kans laukes mun pyllyyn ja mulla  oli pylly kipee monta päivää.

Ton jälkeen mun veljet on tahtonu panna mua kortsun kanssa pilluun yhdessä joskus ku vanhemmat ei oo kotona mutta se on iha ok eikä mun poikakaveri tiedä.

Vierailija
48/58 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan terve. Tuollaista sontaa edes keksit.

Vierailija
49/58 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin paljon. Tyttöystävä tosin vaikeroi mutta ajattelin että rentoutuu kun vain jatkan.

Aina senkin jälkeen välillä yllättäin tuikkasin ja oli mukavaa. Luulen että uskovaisena yritti muodin vuoksi estellä.

Uskovaisena? Mutta Raamatun mukaanhan sodomia oli muotia Sodomassa - liekö ollut Gomorrassakin?

Vierailija
50/58 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se oli ihan kauhee. Mä olin neljäntoista ja mun poikakaveri oli ollut just käymässä kun meillä ei ollut ketään kotona ja mä olin antanut sen panna mua mun huoneessa takaapäin kortsun kanssa pilluun kun mä tykkään siitä ja just kun mä olin päästänyt sen takaovesta ulos mun isoveli tulee mun huoneeseen. Se oli tullutkin aikaisemmin kotiin ja vakoillu meitä ja ottanu meistä videon kun mua pantiin ja mä ääntelin ja se sano että sen on nyt pakko saada panna tai se näyttää videon meidän vanhemmille. Mutta meillä ei ollu kortsuja enää ja se sano että sitten sen täytyy panna mua peppuun ja mun oli pakko suostua. Ja sit mä menin sängyn viereen kontilleni ja pyllistin ja veli ruiskutti käsivoidetta mun peppureikääni ja työnteli sormeaan sinne ja rupes sit tunkeen isoo munaansa sisään mun pyllyyn. Sillä oli paljon isompi kun mun poikakaverilla eikä mua oltu pantu pyllyyn aikaisemmin ja vaikka se sattu mä yritin olla hiljaa ja veli sai munan sisää ja rupes panee ja tuli valmiiks nopeesti ja laukes mun pyllyyn mutta kun mä nostin päätäni niin mä näin että mun pikkuveli seisoo sen takana muna kourassa ja mun täyty antaa sille kanssa ettei se kerro mutta sillä oli pienempi muna ja se kävi helpommin ja se kans laukes mun pyllyyn ja mulla  oli pylly kipee monta päivää.

Ton jälkeen mun veljet on tahtonu panna mua kortsun kanssa pilluun yhdessä joskus ku vanhemmat ei oo kotona mutta se on iha ok eikä mun poikakaveri tiedä.

Tyttökulta, ei sinun ole pakko suostua tuohon! Kerro huoletta vanhemmillesi, sillä heidän velvollisuutensa on suojella sinua! Seksi poikakaverisi kanssa on ihan eri asia!

Vierailija
51/58 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset pari kokeilua sattui ihan järkyttävästi eikä mies edes saanut kaluaan mun peppuun. Tuli myös vähän verta. Vasta kylkiasennossa kun olin todella rentoutunut, saatiin hoidettua homma, mutta ei se mitenkään ihmeelliseltä tuntunut, lähinnä paskahädältä.

Vierailija
52/58 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava kokemus.

Olin 19 vuotias ja jostain syystä lähdin vanhemman herrasmiehen mukaan hotelliin.

Oli oikein huomaavainen ja tarkasteltiin ensin perinteiseen tapaan. Sitten se vain hitaasti puristeli pakaroita ja alkoi hieromaan välilihaa ja sitä kautta peppureikää. Menin kontilleni, peitot vatsan allem. Hieroi alaselkää ja levitti runsaasti liukkaria ja tosi hellästi sornetti sisään. 

Lopuksi tuli hyvin varovaisesti sisään. Ei sattunut, venytti mukavasti. Sain lukuisia orgasmeja. 

Seuraavana päivänä kun tiet erkani tuntui että sain muutaman orgasmin ihan sillä että pidättelin sitä tuotetta jota sieltä normaalistikin tulee.

Ikäväkseni seuraavien partnereiden kanssa on joutunut opettamaan aivan liikaa. Suurin osa aivan liian hätäisiä. 

Vierailija
53/58 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ripulit syliin. Loppui se harrastus.

Vierailija
54/58 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttökulta, ei sinun ole pakko suostua tuohon! Kerro huoletta vanhemmillesi, sillä heidän velvollisuutensa on suojella sinua! Seksi poikakaverisi kanssa on ihan eri asia!

Mut se on ihan ok kun mun poikakaveri tiedä ja veljet käyttää kortsuu. Mä tykkään kun mua pannaan takaa ja mä saan silloin usein orkkuja ja mä kuvittelen että mun poikakaveri panee mua vaikka mun isoveljellä on paljon isompi kun sillä. Mut me tehään tota vaan joskus harvoin ku vanhemmat ei oo kotona

Vierailija
55/58 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli ihan perseestä.

Vierailija
56/58 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan terve. Tuollaista sontaa edes keksit.

Olen samaa mieltä! Pylly on kakkaamista varten ja peppuseksi ja etenkin homot ovat iljettäviä! Niiden takiahan Herra tuhosi Sodoman ja Gomorrankin, niinkuin Sanassa sanotaan.

Vierailija
57/58 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ihan hyvä. Neito pyysi että panen häntä kakkoseen.  Varovaisesti toteutin neidon toiveen.  Seuraavana viikonloppuna neito oli pukeutunut sukkahousuihin jossa oli reikä kakkosen kohdalla.  

Vierailija
58/58 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni oli liian iso pyllyyn. En saanut edes teroa eteiseen asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän